Tv-Digitaal.info
Apple nieuws - Afdrukversie

+- Tv-Digitaal.info (https://tv-digitaal.info)
+-- Forum: Toogpraat (https://tv-digitaal.info/forumdisplay.php?fid=8)
+--- Forum: Toogpraat (https://tv-digitaal.info/forumdisplay.php?fid=9)
+--- Topic: Apple nieuws (/showthread.php?tid=2581)

Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28


RE: Apple nieuws - master-magic - 31-08-2018

(31-08-2018, 20:25)natte schreef: Te duur, niet voor mij

ze maken nochtans weer een goedkopere versie met LCD scherm dat wel betaal baar is.


RE: Apple nieuws - apestaart12 - 01-09-2018

(31-08-2018, 22:17)master-magic schreef:
(31-08-2018, 20:25)natte schreef: Te duur, niet voor mij

ze maken nochtans weer een goedkopere versie met LCD scherm dat wel betaal baar is.

Of doe zoals ik koop gewoon Iphone SE, de goedkoopste van alle iPhones, voor € 300 à € 400 heb je al één.


RE: Apple nieuws - master-magic - 01-09-2018

(01-09-2018, 10:19)apestaart12 schreef:
(31-08-2018, 22:17)master-magic schreef:
(31-08-2018, 20:25)natte schreef: Te duur, niet voor mij

ze maken nochtans weer een goedkopere versie met LCD scherm dat wel betaal baar is.

Of doe zoals ik koop gewoon Iphone SE, de goedkoopste van alle iPhones, voor € 300 à € 400 heb je al één.

heb die gehad, veel problemen mee, foto kwaliteit met de flits trok op niks, na een maand weer verkocht bij apple en nieuwe gekocht Tongue


RE: Apple nieuws - master-magic - 01-09-2018

Apple heeft een bericht aan appontwikkelaars gestuurd waarin het ze op de hoogte stelt dat alle software in de App Store vanaf 3 oktober van een privacybeleid voorzien moet zijn. Dat geldt voor alle nieuwe apps en updates.

In de bekendmaking schrijft Apple dat er een privacy policy nodig is als een app wordt aangeboden voor distributie via de App Store of via TestFlight, waarmee ontwikkelaars hun software kunnen laten uitproberen door bètatesters. Een aangeleverd privacybeleid, in de vorm van een link of een tekst, kan bovendien alleen gewijzigd worden in combinatie met een nieuwe versie van de bijbehorende app.

Volgens 9to5Mac bestond het vereiste van een privacybeleid al voor apps die gebruikmaken van abonnementen. In een apart document legt Apple uit wat er in een privacy policy dient te staan. Bijvoorbeeld welke gegevens worden verzameld, op welke manier dat gebeurt en voor welk doel.

Daarnaast moeten ontwikkelaars garanderen dat derde partijen die toegang hebben tot de gegevens dezelfde bescherming bieden. Ook moet duidelijk zijn hoe lang gegevens worden bewaard en wat de rechten van gebruikers zijn. Dit zijn min of meer de eisen die ook door de AVG aan verwerkers van persoonsgegevens worden gesteld in het kader van hun informatieplicht.


RE: Apple nieuws - master-magic - 02-09-2018

(02-09-2018, 18:22)natte schreef:
(01-09-2018, 18:53)master-magic schreef:
(01-09-2018, 10:19)apestaart12 schreef:
(31-08-2018, 22:17)master-magic schreef:
(31-08-2018, 20:25)natte schreef: Te duur, niet voor mij

ze maken nochtans weer een goedkopere versie met LCD scherm dat wel betaal baar is.

Of doe zoals ik koop gewoon Iphone SE, de goedkoopste van alle iPhones, voor € 300 à € 400 heb je al één.

heb die gehad, veel problemen mee, foto kwaliteit met de flits trok op niks, na een maand weer verkocht bij apple en nieuwe gekocht Tongue

ok dank tip

voor wie weinig of geen foto's trekt is dat een leuk toestelletje, maar er komt ook een nieuwe van uit dus ja, welke koop je dan best hé, de nieuwe of de oude aan goedkopere prijs.
materiaal is iets minder dan de hogere versies die er in zitten maar voor bellen en smsen en smartphone toestanden is het een goed toestel, enkel het foto gedeelte met flits is niet zo goed.


RE: Apple nieuws - master-magic - 03-09-2018

Apple zal op 12 september de nieuwe iPhones onthullen. Die presentatie wordt - voor het eerst - live gestreamd op Twitter. Dat meldde techsite BGR vandaag. Apple zelf heeft nog geen presentatie aangekondigd.
In de afgelopen jaren zond Apple zijn presentaties uit op zijn website en via de app Apple Events op Apple TV. Maar Apple maakte niet eerder gebruik van een ander medium. Via Twitter zou Apple in staat zijn om meer mensen te bereiken.

Zeldzaam prototype van allereerste iPhone te koop voor gigantische som

Apple zal waarschijnlijk drie nieuwe iPhones onthullen, waaronder een upgrade van de iPhone X. Die zijn vermoedelijk vanaf 14 september te bestellen. Mogelijk komt er ook een goedkopere iPhone, als instapmodel. Daarnaast wordt er gesproken over een nieuwe iPad Pro, een nieuwe Apple Watch en nieuwe AirPods. Misschien komt Apple ook met een draadloos oplaadmatje, de AirPower.
IPhones zijn goed voor ongeveer twee derde van de omzet van Apple. De onthulling van nieuwe modellen is van groot financieel belang voor het bedrijf. Ook werkt de smartphone als katalysator voor de verkoop van slimme horloges en AirPods en verschillende diensten via de App Store en Apple Music.

Afgelopen kwartaal genereerde iPhones bijna 30 miljard dollar aan omzet. Kenners menen dat het vierde kwartaal van dit jaar, als de verkoop van de nieuwe iPhones ook is gestart de omzet ruim kan verdubbelen. Schattingen van analisten komen gemiddeld uit op 61 miljard dollar.


RE: Apple nieuws - master-magic - 04-09-2018

Op 12 september onthult Apple zijn volgende lading smartphones. Voor de eerste keer werpen we dan een blik op de iPhone XS, maar ook op twee andere toestellen die aan de wereld worden voorgesteld. Hieronder alles wat we tot nu toe weten over de jongste telgen van de Apple-familie.

Volgende week zal Apple meerdere producten voorstellen, waaronder een reeks nieuwe Apple Watches, maar de ster van de show wordt ongetwijfeld de iPhone XS, de opvolger van de iPhone X uit 2017. Het toestel krijgt wellicht een iets grotere ‘tweelingbroer’ en daarnaast wordt de lancering van een goedkoper ‘budgetmodel’ verwacht.

iPhone XS in twee modellen
Er is nog relatief weinig bekend over de exacte features van de toestellen. Wat we wel zeker weten, heeft vooral met de buitenkant te maken. Zo werden enkele details over de telefoons vorige week al gelekt, nadat Apple zelf per ongeluk een afbeelding over de toestellen online gooide.

Op basis van de afbeelding werd al een amateurreclamefimpje gemaakt dat een goede indruk lijkt te geven over hoe Apple’s nieuwe vlaggenschip eruit kan zien:



Door de gelekte documenten werd daarnaast al bevestigd dat het toestel de iPhone XS zal gaan heten. Het toestel wordt 5,8 inch groot en krijgt alvast een gouden kleurtje mee.

Daarnaast wordt nog een tweede versie geïntroduceerd: een groter model met een formaat van 6,5 inch. Wellicht kan de ‘grote broer’ ook rekenen op een grotere batterij, wat ook de accuduur ten goede zal komen. Beide modellen worden uitgerust met een ‘edge-to-edge’ oledscherm.

‘Budgetoptie’

Daarnaast lanceert Apple volgende week zo goed als zeker ook een goedkoper toestel. Om de kosten te drukken, snoeit Apple in enkele van de duurdere features die beide versies van de iPhone XS wel meekrijgen. Zo wordt de telefoon wellicht voorzien van een aluminium frame in plaats van een roestvrij stalen jasje, en een lcd-scherm in plaats van een oledscherm. De ‘budgettelefoon’ wordt naar verwachting 6,1 inch groot.

Prijzen

Officiële prijzen zijn niet bekend, maar volgens de schattingen zou het 5,8 inch-model van de iPhone XS voor zo’n 800 tot 900 dollar op de markt kunnen komen, terwijl het grotere model ongeveer 900 tot 1.000 dollar kan kosten. Dat meldt MacRumors. Voor het budgettoestel tel je wellicht een stuk minder neer, mogelijk tussen de 600 en 700 dollar.

Op de echte prijzen en de exacte specificaties is het nog wachten tot volgende week woensdag. Het event gaat van start vanaf 10 uur plaatselijke tijd, 19.00 uur in België, en vindt plaats op de Apple Park-campus in Californië.


RE: Apple nieuws - master-magic - 04-09-2018

de duurste iPhone X rond de 865 euro, nu staat die nog 1100 euro de X versie, dus veel minder van prijs wel.
de goedkoopste kost rond de 600 euro.
voor het X model is dat wel goedkoop gezien de prijs nu.
al zijn dat de Amerikaanse prijzen, in belgie zal er nog beetje bijkomen in prijs.


RE: Apple nieuws - master-magic - 05-09-2018

(05-09-2018, 07:28)natte schreef: das nog veel hee master dat heb ik niet

prijs is toch gezakt, is omdat er weinig vraag is naar de X en de vele negatieve reacties dat die veel te duur is dat ze nu de nieuwe goedkoper maken.
vind die X ook een hele leuke en mooie, maar is veel teveel geld voor mij, dat is een maand salaris, zelf via telenet betaal je nog 1100 dacht ik voor de 64GB versie, wie de 128 GB versie wilt mag nog meer betalen.
beetje te duur die iPhone X.


RE: Apple nieuws - apestaart12 - 05-09-2018

(05-09-2018, 12:02)master-magic schreef:
(05-09-2018, 07:28)natte schreef: das nog veel hee master dat heb ik niet

prijs is toch gezakt, is omdat er weinig vraag is naar de X en de vele negatieve reacties dat die veel te duur is dat ze nu de nieuwe goedkoper maken.
vind die X ook een hele leuke en mooie, maar is veel teveel geld voor mij, dat is een maand salaris, zelf via telenet betaal je nog 1100 dacht ik voor de 64GB versie, wie de 128 GB versie wilt mag nog meer betalen.
beetje te duur die iPhone X.

Dat is eerder voor mensen die geld teveel hebben, Rockefellers dus.  Cool