Tv-Digitaal.info
Netflix komt naar belgie - Afdrukversie

+- Tv-Digitaal.info (https://tv-digitaal.info)
+-- Forum: Toogpraat (https://tv-digitaal.info/forumdisplay.php?fid=8)
+--- Forum: Toogpraat (https://tv-digitaal.info/forumdisplay.php?fid=9)
+--- Topic: Netflix komt naar belgie (/showthread.php?tid=273)

Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7


RE: Netflix komt naar belgie - zorro123 - 08-01-2014

(08-01-2014, 05:43)murdock schreef: Stond nogthans in alle kranten deze week, ben je zeker u info klopt?

hier een van de vele : datanews, de rest van de sites van kranten en dergelijke hebben hun site aangepast met een update, voorbeeld : De Standaard


RE: Netflix komt naar belgie - Dimira - 08-01-2014

Ik versta die heisa niet rond netflix of die nu naar België komt of niet.Je kan hem hier al maandenlang zien zoals ik reeds gezegd heb in het begin van deze tread via x box360 en lus het dan via hdmi door naar je tv.

(08-01-2014, 04:14)murdock schreef:
(27-12-2013, 14:11)natte schreef:
(27-12-2013, 11:39)Dimira schreef: Ik ben al blij gznoeg dat ik Rio heb genomen,voor mij is het voldoende op tv en dan die films er bij +prime.Als je iemand kent die REX of RIO heeft moet je even zien in de tv theek en druk op ok.Daar zal je zien dit is er net bijgekomen alle zenders.Daar zie je de zenders staan van RIO of REX naargelang in welke tv theek je zit.Kies dus een zender die in dat paket zit en dan zal daar iets te lezen staan,en ik dacht dat ik daar gisteren iets las dat dit ook voor mobiele toestellen was.Maar dan heb je wel die allerlaatste update nodig van yelo dacht ik.
bij appletv geen netflix de bedriegers

Ja we kennen apple,daar draait alles om geld he natte?

(27-12-2013, 11:39)Dimira schreef: Ik ben al blij gznoeg dat ik Rio heb genomen,voor mij is het voldoende op tv en dan die films er bij +prime.Als je iemand kent die REX of RIO heeft moet je even zien in de tv theek en druk op ok.Daar zal je zien dit is er net bijgekomen alle zenders.Daar zie je de zenders staan van RIO of REX naargelang in welke tv theek je zit.Kies dus een zender die in dat paket zit en dan zal daar iets te lezen staan,en ik dacht dat ik daar gisteren iets las dat dit ook voor mobiele toestellen was.Maar dan heb je wel die allerlaatste update nodig van yelo dacht ik.

Heb jij dan ook een home cinema instalatie? Want met een mooie tv en met al deze films is dat wel een must nietwaar? Zenden ze nu al de films uit met dolby D of DTS?
Ik vind 24 euro teveel geld en ben blij ik goedkoper ben. Netflix zal zeker de moeite zijn en nu maar hopen het zal HD zijn met home cinema geluid.
Ik ben er ook niks mee omdat ik de films wil kunnen zien op onze camping ik zou ze moeten kunnen opslaan op harde schijf.

Ik kan geen home cinema plaatsen omdat de plaats te beperkt is.Dit is vroeger een café geweest en is nu plat gegooid.Waar ik vroeger woonde en nu woon hebben ze één woning van gemaakt.Maar door allerlei verbouwingen is ruimte van woonst (café)klein gebleven omdat er ook een lift aanwezig is.


RE: Netflix komt naar belgie - murdock - 09-01-2014

Dat is dan spijtig jij dan het mooieste mist als je een film kijkt.mijn woonkamer is ook maar 4m op 4m hoor.
Maar als je te klein woont heb je dan plaats voor zo een grote tv? Te groot is ook niet mooie vind ik.
Maar ik zou niet kunnen zonder mijn home cinema, zijn wel allemaal aparte componenten want een systeem van 500 euro vind ik maar niks daar heb ik maar 1 luidspreker voor.


RE: Netflix komt naar belgie - master-magic - 09-01-2014

gaat hier wel over netflix dat wel of niet naar Belgie komt en niet over homecinema en woning enz!!!!!
on topic blijven aub!!!!!!!


RE: Netflix komt naar belgie - Dimira - 15-10-2014

Over dat aanbod nu eens gesproken.Hier word altijd gezegd dat het om geen resente films gaat ,maar door vandaag eens wat rond te snuffelen heb ik er toch al in een half uur drie gevonden van 2014.


RE: Netflix komt naar belgie - murdock - 15-10-2014

(15-10-2014, 15:45)Dimira schreef: Over dat aanbod nu eens gesproken.Hier word altijd gezegd dat het om geen resente films gaat ,maar door vandaag eens wat rond te snuffelen heb ik er toch al in een half uur drie gevonden van 2014.

welke titels heb je gevonden maat op netflix?


RE: Netflix komt naar belgie - chukky2 - 15-10-2014

(15-10-2014, 15:50)murdock schreef:
(15-10-2014, 15:45)Dimira schreef: Over dat aanbod nu eens gesproken.Hier word altijd gezegd dat het om geen resente films gaat ,maar door vandaag eens wat rond te snuffelen heb ik er toch al in een half uur drie gevonden van 2014.

welke titels heb je gevonden maat
2014 is al bijna om , mogen er gerust wat tussen zitten.

Ik heb basic internet van telenet.
Denk dat de snelheid te laag is voor perfect Netflix
Veel haperingen in het geluid , beeld is goed


RE: Netflix komt naar belgie - Dimira - 16-10-2014

(15-10-2014, 15:50)murdock schreef:
(15-10-2014, 15:45)Dimira schreef: Over dat aanbod nu eens gesproken.Hier word altijd gezegd dat het om geen resente films gaat ,maar door vandaag eens wat rond te snuffelen heb ik er toch al in een half uur drie gevonden van 2014.

welke titels heb je gevonden maat op netflix?

Ik weet niet of je je hebt ingelogd om als eerst alle nieuwtjes van netflix te weten te komen.Zo krijg je ook een resel films die zijn bij gezet bij netflix.Ook ineens jaartal genre enz staat erbij.Daar stond er al één tussen van 2014.Maar ik heb er verleden week toevallig nog enkele tegen gekomen.De tittels weet ik niet juist.Als ik de link heb,zet ik hem hier.


RE: Netflix komt naar belgie - Dimira - 16-10-2014

(15-10-2014, 16:33)chukky2 schreef:
(15-10-2014, 15:50)murdock schreef:
(15-10-2014, 15:45)Dimira schreef: Over dat aanbod nu eens gesproken.Hier word altijd gezegd dat het om geen resente films gaat ,maar door vandaag eens wat rond te snuffelen heb ik er toch al in een half uur drie gevonden van 2014.

welke titels heb je gevonden maat
2014 is al bijna om , mogen er gerust wat tussen zitten.

Ik heb basic internet van telenet.
Denk dat de snelheid te laag is voor perfect Netflix
Veel haperingen in het geluid , beeld is goed
Ik verwacht dus dat dit bij proximus niet zal zijn omdat internet daar volgens mij gewoon niet aan te pas zal komen.En ook zal je daar maar op één apparaat netflix kunnen zien.En dat is tv.Dus tv via de decoder vanaf 7..€ hoeveel abonnementen er zijn zullen we dan nog moeten afwachten.


RE: Netflix komt naar belgie - Dimira - 16-10-2014

In ieder geval is Friends in 2015 ook te zien op netflix