Tv-Digitaal.info
Play & Play More - Afdrukversie

+- Tv-Digitaal.info (https://tv-digitaal.info)
+-- Forum: Digitale Aanbieders (https://tv-digitaal.info/forumdisplay.php?fid=1)
+--- Forum: Telenet (https://tv-digitaal.info/forumdisplay.php?fid=2)
+---- Forum: Play More Film & Sport (https://tv-digitaal.info/forumdisplay.php?fid=13)
+---- Topic: Play & Play More (/showthread.php?tid=3200)

Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46


RE: Play & Play More - zorro123 - 31-07-2016

HBO trekt stekker uit "Game of thrones" na acht seizoenen

De Amerikaanse betaalzender HBO heeft aangekondigd dat er een einde komt aan "Game of thrones" na acht seizoenen. Op dit ogenblik wordt er nog gewerkt aan seizoen zeven en seizoen acht van de populaire televisieserie die gebaseerd is op de fantasyverhalen van George R.R. Martin.
Casey Bloys van HBO heeft in Amerikaanse media bevestigd dat er na acht seizoenen een einde komt aan de succesvolle serie "Game of thrones". Volgens de programmadirecteur van HBO is de beslissing genomen door de bedenkers van de serie: David Benioff en DB Weiss.

HBO werkt nog volop aan het zevende en achtste seizoen van "Game of thrones". Het zevende seizoen van de serie zal bestaan uit zeven afleveringen. Over het achtste seizoen is nog geen aantal bekendgemaakt.

De release van seizoen zeven wordt verwacht in de zomer van 2017. De opnames vinden plaats in Noord-Ierland, Spanje en IJsland.

HBO sluit niet uit dat er na het achtste seizoen van "Game of thrones" een spin-off van de serie wordt ontwikkeld. De serie is de meest gelauwerde televisiereeks ooit in de VS. Vorig jaar kreeg "Game of thrones" twaalf Emmy Awards. Daarmee kon de reeks de helft van de nominaties verzilveren.


RE: Play & Play More - apestaart12 - 31-07-2016

(31-07-2016, 03:30)zorro123 schreef: HBO trekt stekker uit "Game of thrones" na acht seizoenen

De Amerikaanse betaalzender HBO heeft aangekondigd dat er een einde komt aan "Game of thrones" na acht seizoenen. Op dit ogenblik wordt er nog gewerkt aan seizoen zeven en seizoen acht van de populaire televisieserie die gebaseerd is op de fantasyverhalen van George R.R. Martin.
Casey Bloys van HBO heeft in Amerikaanse media bevestigd dat er na acht seizoenen een einde komt aan de succesvolle serie "Game of thrones". Volgens de programmadirecteur van HBO is de beslissing genomen door de bedenkers van de serie: David Benioff en DB Weiss.

HBO werkt nog volop aan het zevende en achtste seizoen van "Game of thrones". Het zevende seizoen van de serie zal bestaan uit zeven afleveringen. Over het achtste seizoen is nog geen aantal bekendgemaakt.

De release van seizoen zeven wordt verwacht in de zomer van 2017. De opnames vinden plaats in Noord-Ierland, Spanje en IJsland.

HBO sluit niet uit dat er na het achtste seizoen van "Game of thrones" een spin-off van de serie wordt ontwikkeld. De serie is de meest gelauwerde televisiereeks ooit in de VS. Vorig jaar kreeg "Game of thrones" twaalf Emmy Awards. Daarmee kon de reeks de helft van de nominaties verzilveren.

Dat was te verwachten, die TV serie kan niet eeuwig blijven duren en ik vind ook dat na het 8 seizoenen welletjes is geweest, pas op het is wel een goede serie maar nogal zwaar om te volgen.
Ik bekijk die serie niet via Play More maar via een blu-ray box en ik zit nog maar pas aan het 2de seizoen en aangezien ik dat op een nogal trage tempo doe zal ik nog voor een aantal jaren zoet mee zijn eer ik aan die laatste seizoen zal komen.


RE: Play & Play More - zorro123 - 07-08-2016

vanaf donderdag 11/8 : Turn: Washington's Spies S01 op AMC

Abe Woodhull is een boer die op het door de Britten bezette Long Island woont. Samen met zijn jeugdvrienden vormt hij de Culper Ring -- een onwaarschijnlijk team van geheim agenten die niet alleen George Washington hielpen het tij van de oorlog te keren, maar ook gestalte gaven aan modern spionagewerk.


RE: Play & Play More - zorro123 - 07-08-2016

Deze zomer grote opkuis bij Play en Play More : al van begin juni of juli staan er bij film laatste kans :wel 200 die verdwijnen,
meer nog als er de eerste dag 10 titels verdwijnen, komen er 10 bij die er uit gaan, met andere woorden :
 WIE graag weet of de film die je graag nog eens wilt zien, bij laatste kans staat :
eerst (dagelijks eens kijken of de film is er uit zonder je het weet)


RE: Play & Play More - zorro123 - 12-08-2016

nu dacht ik dat het stilaan aan het minderen was, maar nu staat de teller bij Play More : bij film laatste kans al op 221,
waarvan er 197 van Play komen : grote kuis (meer winst)


RE: Play & Play More - zorro123 - 14-08-2016

op 2 oktober om 3 uur 's nachts Westworld op Prime :
De verbluffende cast

HBO heeft weer heel wat klinkende namen verzameld voor zijn nieuwste paradepaardje. Anthony Hopkins (The Silence of the Lambs), Ed Harris (A Beautiful Mind), Evan Rachel Wood (The Wrestler), James Marsden (X-Men) en Sidse Babett Knudsen (Borgen) zijn maar enkele van de bekende koppen die in de serie opduiken.

op 9 oktober om 3 uur 's nachts Divorce op Prime :
met Sarah Jessica Parker (bekend van Sex and the City)


RE: Play & Play More - zorro123 - 18-08-2016

aan Play en Play More hebben ze 2 zenders aan toegevoegd met terugkijk tv : namelijk Food Network en Travel Channel,
vanaf begin deze week


RE: Play & Play More - HaveHave2222 - 19-08-2016

Zorro, bedankt voor de info!

En Telenet, daar zat ik nu al echt jaren op te wachten.


RE: Play & Play More - zorro123 - 22-08-2016

(19-08-2016, 07:51)HaveHave2222 schreef: Zorro, bedankt voor de info!

En Telenet, daar zat ik nu al echt jaren op te wachten.

als je nu zowel bij food network als bij travel channel, bij een aflevering van een serie, op meer .... drukt krijg je normaal gezien uitleg, 
wat er die week allemaal is uitgezonden, maar je ziet niets nu,
om nu een voorbeeld te geven heb je op food network : het succesprogramma van guy fieri : Diners drive-ins and dives, 
je zet een aflevering bij wil ik nog zien (toevoegen ....), en je ziet daar alle jaargangen en afleveringen ervan die men afgelopen week heeft gegeven,
je hoeft dus niet telkens gaan zoeken op de zendergids


RE: Play & Play More - zorro123 - 28-08-2016

voor diegenen die graag de 68th Annual Primetime Emmy Awards 2016 willen kijken : zo. 18/09 Prime Star HD om 02:00u,
in het Engels (Nederlands Ondertiteld) :of wat dacht je : duur 180 minuten, of de korte versie ma. 19/09 16:55u op Prime Series