Tv-Digitaal.info
Play & Play More - Afdrukversie

+- Tv-Digitaal.info (https://tv-digitaal.info)
+-- Forum: Digitale Aanbieders (https://tv-digitaal.info/forumdisplay.php?fid=1)
+--- Forum: Telenet (https://tv-digitaal.info/forumdisplay.php?fid=2)
+---- Forum: Play More Film & Sport (https://tv-digitaal.info/forumdisplay.php?fid=13)
+---- Topic: Play & Play More (/showthread.php?tid=3200)

Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46


RE: Play & Play More - master-magic - 07-05-2015

(06-05-2015, 21:52)zorro123 schreef: op een fb pagina van telenet : vraagt daar iemand deze maand : er zijn 2 zenders verdwenen, krijgen we er andere ?,
antwoord : Hier zullen inderdaad andere zenders voor in de plaats komen. Welke deze precies gaan zijn, is nog niet gekend.

Nu eens gaan kijken naar Food Network, en je ziet staan abonneren, (op iets wat je niet meer kan),
maar vroeger met naar toet rio dat nu play more heet te gaan was deze zender verdwenen, maar je zag zwart beeld met dat er ondertitteling was (al kon je het wel niet lezen),
nu nog eens gekeken, en nog steeds zwart beeld met dat je ziet dat er nog steeds ondertiteling is,
en je hebt klank van wat er bezig is ????

misschien dat ze de HD versie ook toevoegen Wink


RE: Play & Play More - zorro123 - 16-05-2015

mooiste bij play of play more : is namelijk : wil ik nog zien,
voorbeeld ncis los angeles geven ze op vier wel in drie seizoenen, over de hele week,
je gaat naar zendergids, en klikt op een aflevering van wil ik nog zien, en je kunt ofwel de aflevering in wil ik terug zien zetten,
ofwel de serie : en als je dan naar mijn tv gaat : wil ik nog zien, je klikt op de afbeelding van ncis los angeles,
zal je zien dat alle beschikbare afleveringen per seizoen staan, ze maken het nogal gemakkelijk


RE: Play & Play More - chukky2 - 16-05-2015

(16-05-2015, 01:39)zorro123 schreef: mooiste bij play of play more : is namelijk : wil ik nog zien,
voorbeeld ncis los angeles geven ze op vier wel in drie seizoenen, over de hele week,
je gaat naar zendergids, en klikt op een aflevering van wil ik nog zien, en je kunt ofwel de aflevering in wil ik terug zien zetten,
ofwel de serie : en als je dan naar mijn tv gaat : wil ik nog zien, je klikt op de afbeelding van ncis los angeles,
zal je zien dat alle beschikbare afleveringen per seizoen staan, ze maken het nogal gemakkelijk

Pebble tv is naar mijn gedacht de leukste kinder zender die maar door een klein publiek bekeken kan worden , en dat is nu zo al meer dan een jaar aan de gang !.


RE: Play & Play More - zorro123 - 16-05-2015

(16-05-2015, 08:50)chukky2 schreef:
(16-05-2015, 01:39)zorro123 schreef: mooiste bij play of play more : is namelijk : wil ik nog zien,
voorbeeld ncis los angeles geven ze op vier wel in drie seizoenen, over de hele week,
je gaat naar zendergids, en klikt op een aflevering van wil ik nog zien, en je kunt ofwel de aflevering in wil ik terug zien zetten,
ofwel de serie : en als je dan naar mijn tv gaat : wil ik nog zien, je klikt op de afbeelding van ncis los angeles,
zal je zien dat alle beschikbare afleveringen per seizoen staan, ze maken het nogal gemakkelijk

Pebble tv is naar mijn gedacht de leukste kinder zender die maar door een klein publiek bekeken kan worden , en dat is nu zo al meer dan een jaar aan de gang !.

tja er zitten series van jimjam en pebble tv bij play of play more bij :
en wat het linaire betreft : s'morgens nog op plattelandstv :
Pebble TV. Tekenfilms en animatie.

Elke ochtend op PlattelandsTV van half zeven tot half negen speciaal voor onze jongste kijkers Pebble TV. Dat is twee uur lang de allerleukste kinderprogramma’s met o.a. Boes, Vrouwtje Theelepel, Pebble Box, Alfred J. Kwak, Bassie en Adriaan en veel meer!

Elke dag: 06u30 tot 08u30


RE: Play & Play More - zorro123 - 16-05-2015

let maar op : van zodra het pluspakket zou verdwijnen, zetten ze de voornaamste zenders die niet in play of play more staan,
er gewoon bij,

en tot dan blijft alles gewoon : zoals het nu is


RE: Play & Play More - master-magic - 16-05-2015

(16-05-2015, 08:50)chukky2 schreef:
(16-05-2015, 01:39)zorro123 schreef: mooiste bij play of play more : is namelijk : wil ik nog zien,
voorbeeld ncis los angeles geven ze op vier wel in drie seizoenen, over de hele week,
je gaat naar zendergids, en klikt op een aflevering van wil ik nog zien, en je kunt ofwel de aflevering in wil ik terug zien zetten,
ofwel de serie : en als je dan naar mijn tv gaat : wil ik nog zien, je klikt op de afbeelding van ncis los angeles,
zal je zien dat alle beschikbare afleveringen per seizoen staan, ze maken het nogal gemakkelijk

Pebble tv is naar mijn gedacht de leukste kinder zender die maar door een klein publiek bekeken kan worden , en dat is nu zo al meer dan een jaar aan de gang !.

wel veel herhalingen op hé.


RE: Play & Play More - boulder - 16-05-2015

(16-05-2015, 18:54)zorro123 schreef: let maar op : van zodra het pluspakket zou verdwijnen, zetten ze de voornaamste zenders die niet in play of play more staan,
er gewoon bij,

en tot dan blijft alles gewoon : zoals het nu is

Soms wordt het schrappen van zenders ook gebruikt naar de leveranciers om te tonen dat men niet méér bereid is te betalen.
Bij TV Vlaanderen zijn er zo al diverse zenders weggeweest, en dan nadien teruggekomen.
Die onderhandelingen lijken mij soms wat blufpoker.


RE: Play & Play More - zorro123 - 17-05-2015

Plus Pakket/ander ouder pakket. Is Play iets voor mij?
antwoord telenet zelf :
De oudere pakketten worden niet automatisch stopgezet maar je kunt wel zelf overstappen.

voor het andere : dat er beweging is blijkt uit het volgende van Tik :
daar begint preske een thread met de titel :
Telenet stopt met Family Pack, en het alternatief is...
Vandaag een nieuwsbriefje gekregen.
Telenet stopt met het Family pack en zal me omzetten naar Play, en ik betaal 0.96 minder.

antwoord erop van iemand :
Mijn packs zijn Docu+lifestyle en Entertainment.
Vandaag ook een mail van Telenet,met een voorstel om over te stappen naar play of playmore.
Nergens in die mail staat dat ik wordt overgeplaatst of dat mijn packs stoppen.


RE: Play & Play More - zorro123 - 18-05-2015

feit is : play en play more is iets extra, wat geld kost (daar draait het toch om money), of niet ?
en of men nu play of play more neemt of niet : dit bepaalt de klant zelf


RE: Play & Play More - zorro123 - 20-05-2015

als je op een primekanaal op teletekst duwt : verschijnt er :
de programmering en vooral specials, wie daar op klikt ziet meteen :
wanneer men een seizoensspecial geeft van een serie op prime uiteraard