Tv-Digitaal.info
Wijzigingen bij Animal Planet - Afdrukversie

+- Tv-Digitaal.info (https://tv-digitaal.info)
+-- Forum: Toogpraat (https://tv-digitaal.info/forumdisplay.php?fid=8)
+--- Forum: Toogpraat (https://tv-digitaal.info/forumdisplay.php?fid=9)
+--- Topic: Wijzigingen bij Animal Planet (/showthread.php?tid=3312)



Wijzigingen bij Animal Planet - master-magic - 16-01-2019

Discovery steekt tv-zender Animal Planet in een nieuw jasje. De zender krijgt een nieuwe look and feel. Animal Planet is bij veel distributeurs in Nederland en België in het zenderaanbod opgenomen.

De vernieuwing bij Animal Planet vindt op dinsdag 22 januari plaats. De kijker kan vanaf deze datum onder meer met het nieuwe logo van de zender kennismaken. Animal Planet is eigendom van Discovery Inc. In Nederland en Vlaanderen wordt de tv-zender door Discovery Benelux aan distributeurs aangeboden. In de programma’s van Animal Planet staan mensen, dieren en natuur centraal.


RE: Wijzigingen bij Animal Planet - Sven Buyle - 17-01-2019

hier nieuwe logo
[attachment=187]


RE: Wijzigingen bij Animal Planet - master-magic - 17-01-2019

flauw logo, van een olifant, die blies toch het verhaaltje uit elke keer Tongue


RE: Wijzigingen bij Animal Planet - master-magic - 18-01-2019

(18-01-2019, 08:24)natte schreef: als het maar gene roze wordt dan moeten we op kroegentocht
lekker biertje Wink maar we gaan offtopic, gaat of animal planet....


RE: Wijzigingen bij Animal Planet - Sven Buyle - 18-01-2019

(18-01-2019, 13:32)master-magic schreef:
(18-01-2019, 08:24)natte schreef: als het maar gene roze wordt dan moeten we op kroegentocht
lekker biertje Wink maar we gaan offtopic, gaat of animal planet....

Santé voor Biertje !!!  !!!  Big Grin


RE: Wijzigingen bij Animal Planet - boulder - 19-01-2019

Ik vind dat toch allemaal non-nieuws.
Wat verandert er, een logootje?
Zelfs de naam verandert niet.
Het moet zijn dat er eigenlijk weinig echt nieuws te rapen valt, dat die sites die het origineel brengen zo'n kleinigheid al nieuws noemen.
Ik denk dat we dit eerder moeten zien in een zeer moeilijke strijd waarbij steeds meer nichekanalen kijkers verliezen en ermee ophouden.
Dan denkt men dat men met een nieuw logo, een nieuwe stijl, ... de boel weer nieuw leven kan inblazen.
Ik hoop voor hen dat het lukt, maar ben er niet zo van overtuigd.
Er zijn nu eenmaal maar 24 uur in een dag, en het meeste deel daarvan is geen TV tijd, dus in die paar uren die je ervoor uittrekt, kun je onmogelijk al die kanalen bekijken.


RE: Wijzigingen bij Animal Planet - master-magic - 19-01-2019

Echt nieuws is dit niet, Discovery probeert via die weg hun naam hoog te houden voor de zenders die verdwijnen en een zender wat te vernieuwen,
Zolang ze nog programma’s over dieren blijven uitzenden vind ik het allemaal ok,
Maar een zender over reizen die dan ook opeens dingen begon te tonen over dingen verkopen in garages vind ik niet echt nodig op zo een zender, dan kijk ik niet meer, en dan tonen ze die zelfde programma’s op al hun zenders.
Wil maar zeggen, ze hebben er teveel van dat hetzelfde uitzend.
Ze mogen nog snoeien in die Discovery zenders dat ze aanbieden, die kosten ons veel teveel want dat is die firma die goed door vraagt voor zijn zenders.....


RE: Wijzigingen bij Animal Planet - master-magic - 19-01-2019

(19-01-2019, 21:34)natte schreef:
(19-01-2019, 14:08)boulder schreef: Ik vind dat toch allemaal non-nieuws.
Wat verandert er, een logootje?
Zelfs de naam verandert niet.
Het moet zijn dat er eigenlijk weinig echt nieuws te rapen valt, dat die sites die het origineel brengen zo'n kleinigheid al nieuws noemen.
Ik denk dat we dit eerder moeten zien in een zeer moeilijke strijd waarbij steeds meer nichekanalen kijkers verliezen en ermee ophouden.
Dan denkt men dat men met een nieuw logo, een nieuwe stijl, ... de boel weer nieuw leven kan inblazen.
Ik hoop voor hen dat het lukt, maar ben er niet zo van overtuigd.
Er zijn nu eenmaal maar 24 uur in een dag, en het meeste deel daarvan is geen TV tijd, dus in die paar uren die je ervoor uittrekt, kun je onmogelijk al die kanalen bekijken.

Wacht maar kijk naar history en travel ook niks meer met geschiedenis en reizen te maken

travel channel is binnen paar dagen al gedaan Wink


RE: Wijzigingen bij Animal Planet - master-magic - 19-01-2019

(19-01-2019, 21:35)natte schreef:
(19-01-2019, 17:13)master-magic schreef: Echt nieuws is dit niet, Discovery probeert via die weg hun naam hoog te houden voor de zenders die verdwijnen en een zender wat te vernieuwen,
Zolang ze nog programma’s over dieren blijven uitzenden vind ik het allemaal ok,
Maar een zender over reizen die dan ook opeens dingen begon te tonen over dingen verkopen in garages vind ik niet echt nodig op zo een zender, dan kijk ik niet meer, en dan tonen ze die zelfde programma’s op al hun zenders.
Wil maar zeggen, ze hebben er teveel van dat hetzelfde uitzend.
Ze mogen nog snoeien in die Discovery zenders dat ze aanbieden, die kosten ons veel teveel want dat is die firma die goed door vraagt voor zijn zenders.....

Master wacht maar af die verdwijnen ook

niet erg dan kan telenet wat snelheid verhogen van het internet met de zenders die verdwijnen en zo een freq vrij komt want aan zenders moeten we niet denken, ze vertrekken allemaal uit de Benelux wegens te weinig inkomsten en de kabel providers willen niet veel meer uitgeven daarvoor.
je ziet het in nl met die kleine zendertjes die nog amper iets krijgen.
en dan langs de andere kant meer geld vragen voor het zenderaanbod, de sportzenders die meer en meer vraagt en hoeveel procent van de klanten wilt dat als je ziet hoeveel klanten sporting hebben bij telenet bv.
we betalen allemaal mee voor die klanten.


RE: Wijzigingen bij Animal Planet - boulder - 20-01-2019

(19-01-2019, 23:02)master-magic schreef: en dan langs de andere kant meer geld vragen voor het zenderaanbod, de sportzenders die meer en meer vraagt en hoeveel procent van de klanten wilt dat als je ziet hoeveel klanten sporting hebben bij telenet bv.
we betalen allemaal mee voor die klanten.
Het gevaar is dat als er teveel langs alle kanten meer willen, uiteindelijk de consument niet meer bereid is dat op tafel te leggen, en dan verdwijnen er eerst zenders, en uiteindelijk vinden de klanten dat het teveel geld is voor wat er nog getoond wordt.