Tv-Digitaal.info
Telenet lanceert nieuwe zenderpakketten op 17 september 2013 - Afdrukversie

+- Tv-Digitaal.info (https://tv-digitaal.info)
+-- Forum: Digitale Aanbieders (https://tv-digitaal.info/forumdisplay.php?fid=1)
+--- Forum: Telenet (https://tv-digitaal.info/forumdisplay.php?fid=2)
+---- Forum: Zenderaanbod (https://tv-digitaal.info/forumdisplay.php?fid=41)
+---- Topic: Telenet lanceert nieuwe zenderpakketten op 17 september 2013 (/showthread.php?tid=349)

Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17


Telenet lanceert nieuwe zenderpakketten op 17 september 2013 - koendevos - 13-09-2013

Telenet lanceert nieuwe zenderpakketten

bron: http://www.telecompaper.com/nieuws/telenet-lanceert-nieuwe-zenderpakketten--966901

De Belgische kabelaanbieder Telenet komt met nieuwe zenderpakketten, naar eigen zeggen om de 'televisiebeleving van klanten te verrijken'. Op dinsdag 17 september presenteert Telenet de nieuwe pakketten tijdens een persconferentie. Volgens de kabelaanbieder zijn de pakketten vooral transparant en eenvoudig. Daarmee wil Telenet verder gaan op de eerder ingeslagen weg met mobiele bundels King en Kong uit 2012 en afgelopen juni met nieuwe triple play-bundels onder de naam Whop en Whoppa.

Benieuwd of er ook nieuwe zenders zullen bijkomen.


RE: Telenet lanceert nieuwe zenderpakketten op 17 september 2013 - master-magic - 13-09-2013

We weten al enkele zenders die erbijkomen en die pas nieuw zijn,
Hoop alleen dat niet duurder word voor de klant.


RE: Telenet lanceert nieuwe zenderpakketten op 17 september 2013 - chukky2 - 13-09-2013

(13-09-2013, 16:54)natte schreef:
(13-09-2013, 16:51)koendevos schreef: Telenet lanceert nieuwe zenderpakketten

bron: http://www.telecompaper.com/nieuws/telenet-lanceert-nieuwe-zenderpakketten--966901

De Belgische kabelaanbieder Telenet komt met nieuwe zenderpakketten, naar eigen zeggen om de 'televisiebeleving van klanten te verrijken'. Op dinsdag 17 september presenteert Telenet de nieuwe pakketten tijdens een persconferentie. Volgens de kabelaanbieder zijn de pakketten vooral transparant en eenvoudig. Daarmee wil Telenet verder gaan op de eerder ingeslagen weg met mobiele bundels King en Kong uit 2012 en afgelopen juni met nieuwe triple play-bundels onder de naam Whop en Whoppa.

Benieuwd of er ook nieuwe zenders zullen bijkomen.

hopelijk ook geen kwijt en meer geld gevenConfused

Ik heb prime , plus pakket en de voetbal , ben benieuwd hoe het voor mij gaat uitpakken;-)


RE: Telenet lanceert nieuwe zenderpakketten op 17 september 2013 - boulder - 13-09-2013

(13-09-2013, 18:59)chukky2 schreef: Ik heb prime , plus pakket en de voetbal , ben benieuwd hoe het voor mij gaat uitpakken;-)
Ik heb ook Prime, ben benieuwd wat er gaat veranderen.
Voor mij mogen ze wel eens alle Prime zenders in HD doorgeven, en dat extra HD pakket waar BBC One HD en dergelijke inzit, zouden ze duidelijker moeten maken, zodat je het ook gewoon online kunt aanvragen.


RE: Telenet lanceert nieuwe zenderpakketten op 17 september 2013 - Dreekes - 13-09-2013

Hopelijk ook onze Duitse zenders terug, al is het in een pakket "optie Duits". Wil er gerust € 5 voor betalen. En ik denk dat velen het met mij eens zullen zijn.


RE: Telenet lanceert nieuwe zenderpakketten op 17 september 2013 - master-magic - 13-09-2013

vrees voor de duitse zenders Sad


RE: Telenet lanceert nieuwe zenderpakketten op 17 september 2013 - guyke - 14-09-2013

(13-09-2013, 19:36)boulder schreef:
(13-09-2013, 18:59)chukky2 schreef: Ik heb prime , plus pakket en de voetbal , ben benieuwd hoe het voor mij gaat uitpakken;-)
Ik heb ook Prime, ben benieuwd wat er gaat veranderen.
Voor mij mogen ze wel eens alle Prime zenders in HD doorgeven, en dat extra HD pakket waar BBC One HD en dergelijke inzit, zouden ze duidelijker moeten maken, zodat je het ook gewoon online kunt aanvragen.

Ned 1,2,3 in HD? Huh Laat het ons hopen.

Ik hoop dat de beeldkwaliteit ook omhoog geschroefd word van de HD zenders.


RE: Telenet lanceert nieuwe zenderpakketten op 17 september 2013 - Dimira - 14-09-2013

Zou het echt om nieuwe zenders gaan?Ik heb zo mijn twijfels.Ik begin zo stilletjes aan die werkwijze van telenet te kennen en dan is iedereen blij maken met een dode mus.Ik denk dat zoals master al zei die enkele posten die al in een pakket komen (dat wisten we al van te voren) misschien zullen ze er nog 1 of 2 bij steken maar ik zou er toch niet al te veel van verwachten.Ik denk eerder dat er aan iets anders misschien nog een bijkomende aanpassing komt dan echt bijkomende zenders.Want dat die in dat pakket kwamen wisten we al een tijdje en voor telenet is het natuurlijk gemakelijk om even met de spelling van de woorden te spelen.Dan af te komen met totaal iets nieuws.


RE: Telenet lanceert nieuwe zenderpakketten op 17 september 2013 - boulder - 14-09-2013

Het kan ook gaan om het herindelen van de pakketten.
Bijvoorbeeld, dat extra HD pakket waarin BBC One HD, Eurosport HD, enz. zit verspreiden over meerdere andere pakketten.
NED1 HD, NED2 HD en NED3 HD zou ik ook graag eens erbij zijn komen.
Dit zijn zowat de enige zenders die ik bij een andere provider zie, die ik interessant vind en die ik niet bij Telenet kan krijgen.
Ook het Prime pakket zouden ze wel eens mogen heropfrissen.
Ooit hebben ze mij -en ongetwijfeld vele anderen- een enquête verstuurd waarin ze voorstelden om alle zenders van Prime in HD aan te bieden.
Misschien komt dat er nu door.
Ook qua radiozenders zouden ze eens wat mogen uitbreiden.
Zo'n radiozender neemt nauwelijks plaats in, dus ik snap niet dat sommige radiozenders wel analoog via de kabel beschikbaar zijn, maar nog altijd niet digitaal (ik denk daarbij aan de BBC radiostations).
Nu, voor wie geen inside information heeft is het echt gokken wat er nu juist gaat veranderen.
Misschien wordt het vooral een herschikking van de pakketten, zonder dat er echt iets bijkomt.


RE: Telenet lanceert nieuwe zenderpakketten op 17 september 2013 - Dimira - 14-09-2013

Ja dat kan natuurlijk ook.Het zal nog enkele dagen afwachten worden en dan weten we beslist meer.