Tv-Digitaal.info
Telenet lanceert nieuwe zenderpakketten op 17 september 2013 - Afdrukversie

+- Tv-Digitaal.info (https://tv-digitaal.info)
+-- Forum: Digitale Aanbieders (https://tv-digitaal.info/forumdisplay.php?fid=1)
+--- Forum: Telenet (https://tv-digitaal.info/forumdisplay.php?fid=2)
+---- Forum: Zenderaanbod (https://tv-digitaal.info/forumdisplay.php?fid=41)
+---- Topic: Telenet lanceert nieuwe zenderpakketten op 17 september 2013 (/showthread.php?tid=349)

Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17


RE: Telenet lanceert nieuwe zenderpakketten op 17 september 2013 - Dimira - 22-09-2013

Ik heb verleden week het plus pakket genomen van 31€ maar dit zal verrekend worden denk ik als je Rio neemt.Ik verwacht nog wel enkele nieuwe zenders als er velen verdweinen.Telenet plaatst er tegenover belgacom bv.geregeld al veel meer bij.Maar voor een duidelijk beeld te krijgen zou je eerst het pakket moeten hebben of dit van een ander moeten horen.Ik heb nu gisteren ook die persconferentie gehoord.Het ziet er veel belovend uit,enkel voor mij heb ik al gezegd dat die films mij zo niet interesseren.Want of een film nu 1 jaar vroeger te zien is bij hun dit kan zijn en betwijfel ik ook niet maar ik zie er ook evengoed 20000 op mijn Smart tv en daar zijn er ook bij van 2013.Dan wel van andere studio's maar die zijn bij telenet niet te zien en zijn daarom niet minderwaardig.


RE: Telenet lanceert nieuwe zenderpakketten op 17 september 2013 - adizal32 - 22-09-2013

Telenet slaagt er toch telkens in , klanten stress te bezorgen.

Feit is, niemand moet iets aan zijn bestaande pakketten wijzigen.
Je kan gewoon verder kijken zoals je nu doet.

Rex en Rio zijn pakketten waar nieuwe klanten moeten tussen kiezen als ze bijkomende kanalen willen ontvangen buiten hun standaard pakket.

Ikzelf heb het standaard pakket + hd xl en het plus pakket.
Ook na de invoer van Rex en Rio als ik niks wijzig, zal ik van deze pakketten kunnen blijven genieten.

Het is wanneer ik overweeg bvb Rio te nemen en na een maand wil ik dat pakket niet meer, dan kan ik ook niet meer terug naar mijn oude plus pakket en hd xl en val ik terug op het standaard pakket.


RE: Telenet lanceert nieuwe zenderpakketten op 17 september 2013 - master-magic - 22-09-2013

(22-09-2013, 13:01)adizal32 schreef: Telenet slaagt er toch telkens in , klanten stress te bezorgen.

Feit is, niemand moet iets aan zijn bestaande pakketten wijzigen.
Je kan gewoon verder kijken zoals je nu doet.

Rex en Rio zijn pakketten waar nieuwe klanten moeten tussen kiezen als ze bijkomende kanalen willen ontvangen buiten hun standaard pakket.

Ikzelf heb het standaard pakket + hd xl en het plus pakket.
Ook na de invoer van Rex en Rio als ik niks wijzig, zal ik van deze pakketten kunnen blijven genieten.

Het is wanneer ik overweeg bvb Rio te nemen en na een maand wil ik dat pakket niet meer, dan kan ik ook niet meer terug naar mijn oude plus pakket en hd xl en val ik terug op het standaard pakket.

ja tot 2014,dan zal alle paketten aangepast worden zodat je enkel nog rex of rio kan nemen.
de helft van bv HD XL komt in het basisaanbod en de rest in rex of rio.


RE: Telenet lanceert nieuwe zenderpakketten op 17 september 2013 - guyke - 22-09-2013

(22-09-2013, 13:37)master-magic schreef:
(22-09-2013, 13:01)adizal32 schreef: Telenet slaagt er toch telkens in , klanten stress te bezorgen.

Feit is, niemand moet iets aan zijn bestaande pakketten wijzigen.
Je kan gewoon verder kijken zoals je nu doet.

Rex en Rio zijn pakketten waar nieuwe klanten moeten tussen kiezen als ze bijkomende kanalen willen ontvangen buiten hun standaard pakket.

Ikzelf heb het standaard pakket + hd xl en het plus pakket.
Ook na de invoer van Rex en Rio als ik niks wijzig, zal ik van deze pakketten kunnen blijven genieten.

Het is wanneer ik overweeg bvb Rio te nemen en na een maand wil ik dat pakket niet meer, dan kan ik ook niet meer terug naar mijn oude plus pakket en hd xl en val ik terug op het standaard pakket.

ja tot 2014,dan zal alle paketten aangepast worden zodat je enkel nog rex of rio kan nemen.
de helft van bv HD XL komt in het basisaanbod en de rest in rex of rio.

En zal dit de beeldkwaliteit verhogen of blijft alles zoals het is?Huh


RE: Telenet lanceert nieuwe zenderpakketten op 17 september 2013 - master-magic - 22-09-2013

(22-09-2013, 13:44)guyke schreef:
(22-09-2013, 13:37)master-magic schreef:
(22-09-2013, 13:01)adizal32 schreef: Telenet slaagt er toch telkens in , klanten stress te bezorgen.

Feit is, niemand moet iets aan zijn bestaande pakketten wijzigen.
Je kan gewoon verder kijken zoals je nu doet.

Rex en Rio zijn pakketten waar nieuwe klanten moeten tussen kiezen als ze bijkomende kanalen willen ontvangen buiten hun standaard pakket.

Ikzelf heb het standaard pakket + hd xl en het plus pakket.
Ook na de invoer van Rex en Rio als ik niks wijzig, zal ik van deze pakketten kunnen blijven genieten.

Het is wanneer ik overweeg bvb Rio te nemen en na een maand wil ik dat pakket niet meer, dan kan ik ook niet meer terug naar mijn oude plus pakket en hd xl en val ik terug op het standaard pakket.

ja tot 2014,dan zal alle paketten aangepast worden zodat je enkel nog rex of rio kan nemen.
de helft van bv HD XL komt in het basisaanbod en de rest in rex of rio.

En zal dit de beeldkwaliteit verhogen of blijft alles zoals het is?Huh

dat zullen we binnenkort weten hé,
ze kunnen de zenders nog wat verplaatsen ook in 2014 zodra er plaats vrijkomt. (als dit niet voor VOD gebruikt gaat worden)


RE: Telenet lanceert nieuwe zenderpakketten op 17 september 2013 - adizal32 - 22-09-2013

Citaat:ja tot 2014,dan zal alle paketten aangepast worden zodat je enkel nog rex of rio kan nemen.
de helft van bv HD XL komt in het basisaanbod en de rest in rex of rio.


Bent u daar zeker van dat men in 2014 bij de klanten zomaar posten gaat afpakken omdat zij duurdere pakketten samenstellen waar nu toevallig die zenders bij zijn waar ik een abbo op heb ?


RE: Telenet lanceert nieuwe zenderpakketten op 17 september 2013 - master-magic - 22-09-2013

(22-09-2013, 16:46)adizal32 schreef:
Citaat:ja tot 2014,dan zal alle paketten aangepast worden zodat je enkel nog rex of rio kan nemen.
de helft van bv HD XL komt in het basisaanbod en de rest in rex of rio.


Bent u daar zeker van dat men in 2014 bij de klanten zomaar posten gaat afpakken omdat zij duurdere pakketten samenstellen waar nu toevallig die zenders bij zijn waar ik een abbo op heb ?

staan toch al bewijzen genoeg op het internet bij telenet Wink


RE: Telenet lanceert nieuwe zenderpakketten op 17 september 2013 - Dimira - 22-09-2013

zo ik heb de knoop maar door gehakt want heb toch gezien dat voor mij dat schotel avontuur te duur gaat uitkomen.En ik heb via tv al maar een Rio abonnement genomen en blijkbaar is het al geactiveerd.


RE: Telenet lanceert nieuwe zenderpakketten op 17 september 2013 - master-magic - 22-09-2013

Citaat:Ik heb al een zenderpakket. Wat verandert er na Rex & Rio?

Als bestaande klant met PRIME Film, PRIME Film & Sporting Telenet, Sporting Telenet, Plus Pakket… kun je blijven genieten van het huidige aanbod.

Voor liefhebbers van films, series en themazenders bieden Rex & Rio wel een beter aanbod. En binnenkort, krijg je met internet van Telenet en Yelo TV ook kijkplezier op al je schermen.
Ik heb PRIME Film

Als PRIME-abonnee kun je voorlopig blijven genieten van PRIME Film. Wil je overstappen naar Rio? Dan geniet je van…

40 themazenders: waaronder de PRIME-zenders, maar ook documentaires, kinderprogramma's, entertainment, sport & adult
2.000 films waaronder grote filmtoppers, enkele maanden na de bioscooprelease; alsook het vroegere PRIME à la carte aanbod
2.000 afleveringen van series, waaronder Amerikaanse topseries, een week na hun release in de VS en een selectie Vlaamse series en kinderprogramma's
Binnenkort op Yelo TV: met internet van Telenet en dankzij Yelo TV ook op je smartphone, tablet en computer: op verschillende schermen tegelijk (ieder zijn goesting), zowel binnen als buitenshuis
Nu al op Yelo TV: ook als je overstapt naar Rio, blijf je genieten van PRIME Films & Series op aanvraag op Yelo TV

In de loop van 2014 zal PRIME Film als apart pakket beëindigd worden omdat alles inbegrepen is in Rio. Daarover krijg je als PRIME-abonnee op het gepaste moment meer info.
Ik heb een PRIME Film & Sporting Telenet

Als bestaande abonnee kun je blijven genieten van Sporting Telenet en voorlopig ook nog van PRIME Film.

Even opletten als je wilt overstappen naar Rio, dan is het combinatievoordeel van PRIME Film en Sporting Telenet niet meer van toepassing. Voor het voordeel waarvoor jij in aanmerking komt…

meld je aan op Mijn Telenet
of
bel naar 0800 66 910

Ik heb een Plus Pakket

Als bestaande abonnee kun je voorlopig blijven genieten van het Plus Pakket. Wil je overstappen naar Rex? Dat extra pakket kan jou heel wat extra kijkplezier bieden.

20 themazenders: voor de kinderen, comedy, documentaires, videoclips
1.000 films (o.a. Vlaamse films, filmklassiekers)
1.000 afleveringen van series (ook een selectie Vlaamse series en kinderprogramma's)
Binnenkort: met internet van Telenet en dankzij Yelo TV ook op je smartphone, tablet en computer: op verschillende schermen tegelijk (ieder zijn goesting), zowel binnen als buitenshuis

In de loop van 2014 zal het Plus Pakket beëindigd worden. Daarover krijg je als Plus Pakket-abonnee op het gepaste moment meer info.
Ik heb een HD XL Pack

Het HD XL Pack blijft beschikbaar voor iedere klant die er nu al van geniet, maar als nieuwe klant kun je het niet meer bestellen sinds 23 september 2013. We bieden nu Rex & Rio aan, onze extra pakketten met films, series en themazenders.

Goed om te weten
Enkele zenders uit het HD XL Pack kun je vanaf 23 september 2013 in het digitale basisaanbod of in Rex & Rio terugvinden:
HD XL Pack zender Vanaf 23 september ook in…
MTVN HD Rio
Fox Life HD Rio
Discovery HD showcase Rio
Animal Planet HD Rex
Eurosport HD Digitaal basisaanbod
BBC One HD Digitaal basisaanbod
Sundance (HD) Digitaal basisaanbod
Vergelijkingstabel
Huidig pakket prijs Nieuw extra pakket prijs
PRIME Film 21.55 Rio 24.95
Plus Pakket 13.99 Rex 14.95
PRIME Film & Sporting Telenet
Klant met digitale tv + internet + vaste telefonie
Klant met digitale tv + internet of vaste telefonie
Klant met digitale tv
29.12
32.36
35.60 Rio + Sporting telenet
Klant met digitale tv + internet + vaste telefonie
Klant met digitale tv + internet of vaste telefonie
Klant met digitale tv
41.1
46.5
51.9
Combo Film & Sport 1
(PRIME Film + Sporting Telenet + Plus Pakket + Passion)
Klant met digitale tv + internet + vaste telefonie
Klant met digitale tv + internet of vaste telefonie
Klant met digitale tv

51.80
55.04
58.29
Rio + Sporting Telenet + Passion

Klant met digitale tv + internet + vaste telefonie
Klant met digitale tv + internet of vaste telefonie
Klant met digitale tv

57.25
62.65
68.05
Combo Film & Sport 2
(PRIME Film + Sporting Telenet + Plus Pakket)
Klant met digitale tv + internet + vaste telefonie
Klant met digitale tv + internet of vaste telefonie
Klant met digitale tv

38.84
42.08
45.32 Rio + Sporting Telenet

Klant met digitale tv + internet + vaste telefonie
Klant met digitale tv + internet of vaste telefonie
Klant met digitale tv

41.1
46.5
51.9
Combo Film
(PRIME Film + Plus Pakket) 34.52 Rio 24.95
Combo Sport
(Sporting Telenet + Plus Pakket)
Klant met digitale tv + internet + vaste telefonie
Klant met digitale tv + internet of vaste telefonie
Klant met digitale tv

28.04
42.08
45.32 Rex + Sporting Telenet

Klant met digitale tv + internet + vaste telefonie
Klant met digitale tv + internet of vaste telefonie
Klant met digitale tv

31.1
36.5
41.9
Combo Entertainment
(PRIME Film + Entertainment) 26.95 Rio 24.95

Prijzen btw-inclusief



RE: Telenet lanceert nieuwe zenderpakketten op 17 september 2013 - Dimira - 22-09-2013

Ik vind dat telenet toch een beetje onlogisch bezig is.Die zender BBC1HD waar zat die in want nu is die in Rex niet meer te krijgen.Hebben ze die er over een goei maand bij gezed en nu kan men die niet meer krijgen.Hoe onlogisch werkt men daar?Bij belgacom kan je al eens wat meemaken maar dit vind ik helemaal te ver gaan.