Tv-Digitaal.info
Telenet lanceert nieuwe zenderpakketten op 17 september 2013 - Afdrukversie

+- Tv-Digitaal.info (https://tv-digitaal.info)
+-- Forum: Digitale Aanbieders (https://tv-digitaal.info/forumdisplay.php?fid=1)
+--- Forum: Telenet (https://tv-digitaal.info/forumdisplay.php?fid=2)
+---- Forum: Zenderaanbod (https://tv-digitaal.info/forumdisplay.php?fid=41)
+---- Topic: Telenet lanceert nieuwe zenderpakketten op 17 september 2013 (/showthread.php?tid=349)

Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17


RE: Telenet lanceert nieuwe zenderpakketten op 17 september 2013 - Dimira - 24-09-2013

Misschien dat dit ook weer regio gebonden gebeurd zoals bij een update.Ik ga eens bij mij zien.

Nee niets,een tijdelijk probleem.Maar dat duurd precies lang.Want dat stond er al van gisteren avond op.


RE: Telenet lanceert nieuwe zenderpakketten op 17 september 2013 - brentjochen - 27-09-2013

Eurosport hd komt niet in het basisaanbod is ook al aangepast op de site.Blijft bij hdxl van misleiding gesproken mensen gelukkig maken met een dooie mus bedankt heren van telenet!...


RE: Telenet lanceert nieuwe zenderpakketten op 17 september 2013 - Dimira - 28-09-2013

(27-09-2013, 23:49)brentjochen schreef: Eurosport hd komt niet in het basisaanbod is ook al aangepast op de site.Blijft bij hdxl van misleiding gesproken mensen gelukkig maken met een dooie mus bedankt heren van telenet!...

En kan je dan nog dat HD XL pakket nemen? voor die enkele zenders?Want misschien zou dit wel eens een appart pakketje kunnen zijn en zou dit wel eens kunnen blijven lopen na 2014?


RE: Telenet lanceert nieuwe zenderpakketten op 17 september 2013 - Dreekes - 28-09-2013

TJa, en dan steken ze nieuwe zenders derop (Ushuaia HD en een Disney kanaal in HD ) maar het is enkel voor de Brusselaars !
En wie gaat voor dit HD pakketje exra betalen met die 3 zenders waarvan de programmatie identiek is aan de SD kanalen ?
Is voor mij geen uitbreiding van het zenderaanbod want heb nog geen HD televisie. En ik ga in ieder geval niet betalen voor 2x hetzelfde te zien. Waarom steeds nieuwe kanalen in Brussel en niet in Vlaanderen ? Zijn ze daar misschien wat meer dan wij ??
Met het rio pakket zijn we intussen toch weer een 8 tal zenders kwijt ! Dan is er toch weer plaats op de kabel ?


RE: Telenet lanceert nieuwe zenderpakketten op 17 september 2013 - Dimira - 28-09-2013

(28-09-2013, 10:33)Dreekes schreef: TJa, en dan steken ze nieuwe zenders derop (Ushuaia HD en een Disney kanaal in HD ) maar het is enkel voor de Brusselaars !
En wie gaat voor dit HD pakketje exra betalen met die 3 zenders waarvan de programmatie identiek is aan de SD kanalen ?
Is voor mij geen uitbreiding van het zenderaanbod want heb nog geen HD televisie. En ik ga in ieder geval niet betalen voor 2x hetzelfde te zien. Waarom steeds nieuwe kanalen in Brussel en niet in Vlaanderen ? Zijn ze daar misschien wat meer dan wij ??
Met het rio pakket zijn we intussen toch weer een 8 tal zenders kwijt ! Dan is er toch weer plaats op de kabel ?

Ik dacht dat Ushuaia SD voor de vlamingen was maar ik heb die zender nog niet gevonden.Die brusselaars krijgen altijd alles dat weet ik.Nu dit eens eenmaal een mooie natuurzender is.


RE: Telenet lanceert nieuwe zenderpakketten op 17 september 2013 - chukky2 - 28-09-2013

(27-09-2013, 23:49)brentjochen schreef: Eurosport hd komt niet in het basisaanbod is ook al aangepast op de site.Blijft bij hdxl van misleiding gesproken mensen gelukkig maken met een dooie mus bedankt heren van telenet!...

Dus om eurosport HD te blijven ontvangen moet ik bij het oude abo blijven , anders ben ik die kwijt en kan hem dan niet meer krijgen ? Man wat gekke toestanden bij telenet

dus op termijn voor iedereen geen : eurosport hd , foodchannel ,extreemsport channel ,bbc HD , BBC 3 ,BBC 4 ,jimjam, peble
en ik mis er waarschinlijk nog een paar .....


RE: Telenet lanceert nieuwe zenderpakketten op 17 september 2013 - Kris - 28-09-2013

Yep, dat klopt Chukky2. Begin 2014 zullen sommige zenders, die nu nog in het Pluspakket zitten, verdwijnen. Triestig vind ik dat. Waarom Eurosport HD niet opnemen in het basispakket begrijp ik al helemaal niet.


RE: Telenet lanceert nieuwe zenderpakketten op 17 september 2013 - chukky2 - 28-09-2013

(28-09-2013, 16:22)Kris schreef: Yep, dat klopt Chukky2. Begin 2014 zullen sommige zenders, die nu nog in het Pluspakket zitten, verdwijnen. Triestig vind ik dat. Waarom Eurosport HD niet opnemen in het basispakket begrijp ik al helemaal niet.



Kunnen we niet via dit forum samen klacht indienen en dit dan doorsturen naar telenet? Master weet misschien raad Rolleyes


RE: Telenet lanceert nieuwe zenderpakketten op 17 september 2013 - Dreekes - 28-09-2013

Nog slecht nieuws zopas gelezen : Op bloggen.be/digitale tv staat dat vanaf 1 oktober TCM NL op houd te bestaan volgens Belgacom. Dit kanaal wordt daar vervangen door TNT.
TCM FR zou echter wel blijven bestaan.
Als dat waar is, dan zal er bij Telenet nog een zender verdwijnen nl. TCM NL . Tenzij ze het vervangen door de franstalige versie.
Nick hits en Nickelodeon HD NL verdwijnt daar ( Nick Hits zit nu bij Telenet ) en wordt vervangen door... Pebble tv die bij Telenet gaat verdwijnen.
Het lijken wel opvang toestanden hahaha. Wat verdwijnt wordt door de ander opgevangen, man man man... Ze zijn der een soep van aan het maken.
OP TCM.com Benelux staat hierover nog niets te lezen Shy


RE: Telenet lanceert nieuwe zenderpakketten op 17 september 2013 - Dimira - 28-09-2013

Heb net naar telenet gebeld of je HD XL nog kan kopen.Die vrouw wist het natuurlijk niet even later kwam er dan iemand en die ging dan zien wat ik waarschijnlijk allemaal had.Want dan begon hij over Rio en ik legde hem dat dan ook uit dat al die zenders op zwart stonden nu en dat je dan beter een pakket kan kopen.Dan zei hij we zullen zien wat we voor je kunnen doen.Ik heb ook gevraagd of het pakket zou blijven bestaan.Eerst wel en dan weer niet.Dus ik weet het niet.Ik heb het ook nog niet want hij ging geloof ik terug bellen maandag of ik moest bellen.Je verstaat ze soms ook zo moeilijk.Misschien eens meer mensen bellen,en als er meer vraag naar is dan zal ook dit abonnement blijven bestaan.De prijs stond nog niet helemaal vast maar bleef normaal het zlfde.Van uschuaia wist hij niets.