Tv-Digitaal.info
Telenet lanceert nieuwe zenderpakketten op 17 september 2013 - Afdrukversie

+- Tv-Digitaal.info (https://tv-digitaal.info)
+-- Forum: Digitale Aanbieders (https://tv-digitaal.info/forumdisplay.php?fid=1)
+--- Forum: Telenet (https://tv-digitaal.info/forumdisplay.php?fid=2)
+---- Forum: Zenderaanbod (https://tv-digitaal.info/forumdisplay.php?fid=41)
+---- Topic: Telenet lanceert nieuwe zenderpakketten op 17 september 2013 (/showthread.php?tid=349)

Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17


RE: Telenet lanceert nieuwe zenderpakketten op 17 september 2013 - master-magic - 29-09-2013

het is 1 grote soep en denk dat veel klanten hen mispakken aan heel die hype snel veranderen door netflix,
snap niet waarom telenet zo bang is,het verbruik van het downloaden gaat toch via hun netwerk,
mensen blijven klant voor internet,
ze zijn enkel bang dat hun grote VOD hype die overroepen is door lage kwaliteit SD door veel aanvaard worden,door die netflix zou kwijt geraken,
denk wel dat mensen nog steeds liever op hun tv een film kijken dan via een klein schermpje op hun laptop of tablet of gsm,
of zie ik dat zo verkeerd dat niemand nog kwaliteit wil van beeld en geluid??????


RE: Telenet lanceert nieuwe zenderpakketten op 17 september 2013 - guyke - 29-09-2013

(29-09-2013, 01:25)master-magic schreef: het is 1 grote soep en denk dat veel klanten hen mispakken aan heel die hype snel veranderen door netflix,
snap niet waarom telenet zo bang is,het verbruik van het downloaden gaat toch via hun netwerk,
mensen blijven klant voor internet,
ze zijn enkel bang dat hun grote VOD hype die overroepen is door lage kwaliteit SD door veel aanvaard worden,door die netflix zou kwijt geraken,
denk wel dat mensen nog steeds liever op hun tv een film kijken dan via een klein schermpje op hun laptop of tablet of gsm,
of zie ik dat zo verkeerd dat niemand nog kwaliteit wil van beeld en geluid??????

Dan ben ik daar zeker niet bij want voor mij telt kwaliteit boven kwantiteit.
Voor mij mogen ze een pak zenders schrappen als de kwaliteit van beeld dat ten goede komt ten minste.


RE: Telenet lanceert nieuwe zenderpakketten op 17 september 2013 - Dimira - 29-09-2013

(28-09-2013, 22:33)chukky2 schreef:
(28-09-2013, 20:40)Dimira schreef:
(28-09-2013, 17:28)chukky2 schreef: [quote='Kris' pid='3775' dateline='1380378133']
Yep, dat klopt Chukky2. Begin 2014 zullen sommige zenders, die nu nog in het Pluspakket zitten, verdwijnen. Triestig vind ik dat. Waarom Eurosport HD niet opnemen in het basispakket begrijp ik al helemaal niet.



Kunnen we niet via dit forum samen klacht indienen en dit dan doorsturen naar telenet? Master weet misschien raad Rolleyes
Daar kom je geen stap mee verder belgacom doet toch ook wat hij wil dat zie je overal.Trouwens elke operator is vrij van keuze om zijn eigen zenders er op te plaatsen die hij wil.En er later weer af te nemen of bij te zetten.

Boulder sorry hé,maar ten eerste ik spreek hier niet voor jou alleen.En ben blij dat ik gebeld had want anders had je het nog niet geweten.Trouwens ik heb geen glazen bol en kan niet weten wat voor producten jij hebt.En daarbij Als je het pakket nu wil moet je toch zelf bellen want ik geloof dat die prijs ook nog niet vast stond.Want ze wisten niet of het verlengt ging worden na 2014.Daarom moet ik zelf wachten tot maandag.Maar ik zeg het hier omdat hier misschien wel geïnteresseerden zijn en niet alleen jij.Versta je.

ik vind het raar dat jullie dat HD XL pakket nooit hebben gehad. Jullie hadden toch internet en TV ? dus ....

Ja ik heb het vroeger wel gehad,waar ben over een dikke maand terug overgestapt naar basic shake en ik denk dat dat je dat daar bij niet meer krijgt.Ook zoals boulder zegt heb je verschillende producten nodig of je moet dit afzonderlijk betalen.Maar ja iedereen is vrij om te doen wat hij wil,ik zie ook liever snooker met ronde ballen dan met ballen met putten in dat verschil zie je wel.En daarom had ik dus gebeld.

Ja Guy met schrappen zijn ze al goed bezig.Bij mij staan er al op zwart.Maar of dit ten goede van het beeld gaat komen weet ik niet.


RE: Telenet lanceert nieuwe zenderpakketten op 17 september 2013 - chukky2 - 29-09-2013

(29-09-2013, 09:45)Dimira schreef:
(28-09-2013, 22:33)chukky2 schreef:
(28-09-2013, 20:40)Dimira schreef:
(28-09-2013, 17:28)chukky2 schreef: [quote='Kris' pid='3775' dateline='1380378133']
Yep, dat klopt Chukky2. Begin 2014 zullen sommige zenders, die nu nog in het Pluspakket zitten, verdwijnen. Triestig vind ik dat. Waarom Eurosport HD niet opnemen in het basispakket begrijp ik al helemaal niet.



Kunnen we niet via dit forum samen klacht indienen en dit dan doorsturen naar telenet? Master weet misschien raad Rolleyes
Daar kom je geen stap mee verder belgacom doet toch ook wat hij wil dat zie je overal.Trouwens elke operator is vrij van keuze om zijn eigen zenders er op te plaatsen die hij wil.En er later weer af te nemen of bij te zetten.

Boulder sorry hé,maar ten eerste ik spreek hier niet voor jou alleen.En ben blij dat ik gebeld had want anders had je het nog niet geweten.Trouwens ik heb geen glazen bol en kan niet weten wat voor producten jij hebt.En daarbij Als je het pakket nu wil moet je toch zelf bellen want ik geloof dat die prijs ook nog niet vast stond.Want ze wisten niet of het verlengt ging worden na 2014.Daarom moet ik zelf wachten tot maandag.Maar ik zeg het hier omdat hier misschien wel geïnteresseerden zijn en niet alleen jij.Versta je.

ik vind het raar dat jullie dat HD XL pakket nooit hebben gehad. Jullie hadden toch internet en TV ? dus ....

Ja ik heb het vroeger wel gehad,waar ben over een dikke maand terug overgestapt naar basic shake en ik denk dat dat je dat daar bij niet meer krijgt.Ook zoals boulder zegt heb je verschillende producten nodig of je moet dit afzonderlijk betalen.Maar ja iedereen is vrij om te doen wat hij wil,ik zie ook liever snooker met ronde ballen dan met ballen met putten in dat verschil zie je wel.En daarom had ik dus gebeld.

Ja Guy met schrappen zijn ze al goed bezig.Bij mij staan er al op zwart.Maar of dit ten goede van het beeld gaat komen weet ik niet.

Denk het niet vermits nog geen enkele zender echt van de kabel weg is . ze zenden nog allemaal uit !


RE: Telenet lanceert nieuwe zenderpakketten op 17 september 2013 - boulder - 29-09-2013

(29-09-2013, 11:22)chukky2 schreef: Denk het niet vermits nog geen enkele zender echt van de kabel weg is . ze zenden nog allemaal uit !
Ja, en wat is het gevolg ?
Zenders die gaan uitdoven, maar die ondertussen wel plaats innemen op de kabel.
Maw. of er nu 3 kijkers of 3 miljoen kijkers zijn voor Eurosport HD, hij neemt evenveel plaats in.
Maar ja, het komt Telenet natuurlijk goedkoper uit als ze Eurosport SD kunnen aanbieden ipv. Eurosport HD.
En dat terwijl met de komst van 4K, HD gewoon de nieuwe standaard wordt.
In Nederland breiden ze het HD aanbod drastisch uit om te concurreren met Netflix, hier snoeien ze in het aanbod, en verhogen de factuur nog eens.
Ik vind het maar een zeer bedenkelijke strategie.


RE: Telenet lanceert nieuwe zenderpakketten op 17 september 2013 - adizal32 - 29-09-2013

boulder schreef:In Nederland breiden ze het HD aanbod drastisch uit om te concurreren met Netflix, hier snoeien ze in het aanbod, en verhogen de factuur nog eens.
Ik vind het maar een zeer bedenkelijke strategie.

Zoals ik al zij beste vrienden Telenet gaat dezelfde weg op als hun voorganger, BELGACOM, ELECTRABEL enz..
Ze hebben jarenlang de mensen BEDROGEN en BESTOLEN en GEMOLKEN.
Nu verschieten ze dat ze klanten verliezen....


RE: Telenet lanceert nieuwe zenderpakketten op 17 september 2013 - Dimira - 29-09-2013

Ik heb ook gezien ik had onlangs het plus pakket gekocht.Nu staan er zenders op zwart omdat dat plus pakket verwijderd is sinds ik Rio heb genomen.Ik vind dit ook abnormaal.Normaal hadden die zenders er voor ons voor ons gratis of verminderde prijs moeten inzitten, want ik weet nu niet hoeveel. Ik ben nog altijd aan het sukelen met die zenders,had ze beter laten staan.

Maar dan zijn de grootste ezels toch nog altijd diegenen die er bij blijven.Er zijn genoeg alternatieven om het anders te doen.En een goedkopere oplossing te kiezen dan waar ze nu bij terecht zijn gekomen.Niemand stuurt hen naar telenet/belgacom/snow of andere operators en ik denk dat het bij elke welk het zelfde is.want hetgeen je hier leest,lees je op elk ander forum ook dat het niet goed is.Die van telenet wil naar daar en van belgacom naar telenet en van snow naar belgacom en belgacom weer naar daar zo gaat dat heel de dag voort.


RE: Telenet lanceert nieuwe zenderpakketten op 17 september 2013 - boulder - 29-09-2013

(29-09-2013, 17:22)Dimira schreef: Maar dan zijn de grootste ezels toch nog altijd diegenen die er bij blijven.Er zijn genoeg alternatieven om het anders te doen.En een goedkopere oplossing te kiezen dan waar ze nu bij terecht zijn gekomen.
Ik weet niet of er zoveel goede alternatieven zijn.
Indertijd heb ik TV Vlaanderen gehad, maar was daar niet tevreden over, 1001 problemen, en per maand misschien een tikkeltje goedkoper, maar je moet dan wel eens goed kijken wat er in het pakket zit, dat is een pak minder zenders.
Wil je recente films zien, dan zul je toch Prime moeten nemen, dus zit je bij Telenet.


RE: Telenet lanceert nieuwe zenderpakketten op 17 september 2013 - Kris - 29-09-2013

Citaat:neen zenders schrappen heeft niets mee te maken. investeren in hun netwerk wel. er zijn er nu officieel 13 zenders minder en de 7 die al verdwenen zijn maakt de teller toch al op 20 en met espnzenders 22 . dit alleen al in 2013. dan moet het nog eindigen. das toch veel als je vergelijkt met topic over zuster upc waar er veel bijkomen

En het is nog niet gedaan met zenders die gaan verwijnen. Blijkbaar stopt TCM op 01/01/2014 ook met uitzenden. Dit is voor Nederland, maar zal bij Telenet ook wel verdwijnen (Bron = TotaalTV) : Zie artikel hieronder :

Turner Classic Movies (TCM) is vanaf 1 januari niet meer bij Nederlandse tv-aanbieders te bekijken. Eigenaar Turner Broadcasting Systems trekt de stekker uit de Nederlandse versie van het filmkanaal.
Dat blijkt uit een voorlopige aankondiging die Turner Broadcasting Systems – onderdeel van het grote Amerikaanse mediabedrijf Time Warner – aan Nederlandse tv-aanbieders heeft gestuurd. Deze week maakte het Belgische telecombedrijf Belgacom bekend dat men de Nederlandse versie van TCM vanaf 1 oktober uit het zenderaanbod verwijderd. Hiervoor komt bij Belgacom het filmkanaal TNT – eveneens eigendom van Turner – als vervangende tv-zender terug.
Geen directe vervanging
Er komt geen directe en automatische vervanging voor de Nederlandse versie van TCM. Dat betekent ook dat de Europese versie van TCM niet als vervanging door Turner Broadcasting Systems wordt voorgedragen. Deze versie komt in de Benelux dan ook niet beschikbaar. Als een Nederlandse tv-aanbieder – net als Belgacom – TNT als vervangende zender wil gaan aanbieden, dient men een nieuwe distributieovereenkomst voor de doorgifte van TNT te bereiken. TCM wordt in Nederland door veel – maar zeker niet alle – aanbieders in aanvullende zenderpakketten doorgegeven.


RE: Telenet lanceert nieuwe zenderpakketten op 17 september 2013 - master-magic - 29-09-2013

nog een filmzender minder,
ze worden alsmaar minder en minder,
ze gaan toch niet zeggen dat door die netflix is hé Sad