Tv-Digitaal.info
Telenet lanceert nieuwe zenderpakketten op 17 september 2013 - Afdrukversie

+- Tv-Digitaal.info (https://tv-digitaal.info)
+-- Forum: Digitale Aanbieders (https://tv-digitaal.info/forumdisplay.php?fid=1)
+--- Forum: Telenet (https://tv-digitaal.info/forumdisplay.php?fid=2)
+---- Forum: Zenderaanbod (https://tv-digitaal.info/forumdisplay.php?fid=41)
+---- Topic: Telenet lanceert nieuwe zenderpakketten op 17 september 2013 (/showthread.php?tid=349)

Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17


RE: Telenet lanceert nieuwe zenderpakketten op 17 september 2013 - boulder - 29-09-2013

(29-09-2013, 23:16)master-magic schreef: nog een filmzender minder,
ze worden alsmaar minder en minder,
ze gaan toch niet zeggen dat door die netflix is hé Sad
Vraag mij ook af wat hiervoor de reden is.


RE: Telenet lanceert nieuwe zenderpakketten op 17 september 2013 - jr212 - 30-09-2013

Ik heb zonet mijn pluspaket buiten gesmeten. buiten de opslag van 2€ zijn de voor mij belangrijkste zender uit rex. ipv 13€ zou ik nu 26 moeten betalen voor 13 en sifi

Jan


RE: Telenet lanceert nieuwe zenderpakketten op 17 september 2013 - boulder - 30-09-2013

Ik vraag mij af, al die zenders die verdwijnen, zou dit iets te maken hebben met bandbreedte die nodig is om in de toekomst 4K te kunnen aanbieden ?


RE: Telenet lanceert nieuwe zenderpakketten op 17 september 2013 - Dimira - 30-09-2013

Maar zou het misschien niet wijzer zijn eerst eens zien wat er na 2014 gaat gebeuren.Want zoals ik al zei gisteren verdwijnt misschien dat HD XL pakket niet.En er kunnen daar nog HD zenders bij geplaats worden die er nu nog niet zijn.


RE: Telenet lanceert nieuwe zenderpakketten op 17 september 2013 - RV1409 - 02-10-2013

(13-09-2013, 18:59)chukky2 schreef:
(13-09-2013, 16:54)natte schreef:
(13-09-2013, 16:51)koendevos schreef: Telenet lanceert nieuwe zenderpakketten

bron: http://www.telecompaper.com/nieuws/telenet-lanceert-nieuwe-zenderpakketten--966901

De Belgische kabelaanbieder Telenet komt met nieuwe zenderpakketten, naar eigen zeggen om de 'televisiebeleving van klanten te verrijken'. Op dinsdag 17 september presenteert Telenet de nieuwe pakketten tijdens een persconferentie. Volgens de kabelaanbieder zijn de pakketten vooral transparant en eenvoudig. Daarmee wil Telenet verder gaan op de eerder ingeslagen weg met mobiele bundels King en Kong uit 2012 en afgelopen juni met nieuwe triple play-bundels onder de naam Whop en Whoppa.

Benieuwd of er ook nieuwe zenders zullen bijkomen.

hopelijk ook geen kwijt en meer geld gevenConfused

Ik heb prime , plus pakket en de voetbal , ben benieuwd hoe het voor mij gaat uitpakken;-)

Ik heb dezelfde pakketten: voor gelijkaardig pakket moet je Rio nemen en betaal je iets meer dan 2 Euro per maand meer (tenminste als je naast DGTV ook Internet en vaste telefoonlijn hebt).


RE: Telenet lanceert nieuwe zenderpakketten op 17 september 2013 - master-magic - 02-10-2013

er zijn al enkele zenders verplaatst op de kabel,
er is een nieuwe zender erbij die binnenkort in basis komt denk ik.
TVP polonia Wink


RE: Telenet lanceert nieuwe zenderpakketten op 17 september 2013 - inventiv - 02-10-2013

OK, ik had ook het Pluspakket en wat ze nu doen met hun Rex&Rio geeft mij ook een beetje een 'dubbel' gevoel : veel meer vragen om de meeste (niet alle) zenders te behouden en minder zenders voor (ongeveer) hetzelfde geld. Ik was er eerst ook niet echt over te spreken.
Aan de andere kant moet je de bedenking maken : een normaal ticketje bij Kinepolis kost al gauw een kleine 10 euro (en dan hebben we het nog niet over de woekerprijzen die je betaalt voor frisdrank en popcorn wanneer je kindjes mee hebt). Wanneer je dus uit het Rio-aanbod één film bekijkt met één persoon, dan heb je die meerprijs voor Rio al ruimschoots uitgewonnen. Akkoord, het zijn niet altijd de meest recente films die er tussen staan (alhoewel... ) en een bioscoop-ervaring is nog altijd iets beter dan thuis (alhoewel... ), maar da's dan misschien de prijs die je er voor betaalt he.
Ondertussen ben ik dus overgeschakeld van plus-pakket naar Rio, de kindjes hebben al verschillende films gezien en als het zomer wordt, dan schakelen we toch fkes terug naar Rex, want het abonnement is maandelijks opzegbaar.


RE: Telenet lanceert nieuwe zenderpakketten op 17 september 2013 - koendevos - 02-10-2013

(02-10-2013, 10:21)inventiv schreef: OK, ik had ook het Pluspakket en wat ze nu doen met hun Rex&Rio geeft mij ook een beetje een 'dubbel' gevoel : veel meer vragen om de meeste (niet alle) zenders te behouden en minder zenders voor (ongeveer) hetzelfde geld. Ik was er eerst ook niet echt over te spreken.
Aan de andere kant moet je de bedenking maken : een normaal ticketje bij Kinepolis kost al gauw een kleine 10 euro (en dan hebben we het nog niet over de woekerprijzen die je betaalt voor frisdrank en popcorn wanneer je kindjes mee hebt). Wanneer je dus uit het Rio-aanbod één film bekijkt met één persoon, dan heb je die meerprijs voor Rio al ruimschoots uitgewonnen. Akkoord, het zijn niet altijd de meest recente films die er tussen staan (alhoewel... ) en een bioscoop-ervaring is nog altijd iets beter dan thuis (alhoewel... ), maar da's dan misschien de prijs die je er voor betaalt he.
Ondertussen ben ik dus overgeschakeld van plus-pakket naar Rio, de kindjes hebben al verschillende films gezien en als het zomer wordt, dan schakelen we toch fkes terug naar Rex, want het abonnement is maandelijks opzegbaar.

Nog de BBC3/BBC4 zenders erbij en het komt in orde


RE: Telenet lanceert nieuwe zenderpakketten op 17 september 2013 - AngeloTrey - 02-10-2013

Was ook aan het bekijken of Rex of Rio interessant is...
Maar kwam tot de vaststelling dat we dan BBC3 en BBC4 moeten missen, en laat dat net de zenders van het PlusPakket zijn waar we het meeste naar kijken.
Wij wachten nog met de overschakeling, zullen het PlusPakket wel houden zolang er geen oplossing is voor BBC3 en 4.


RE: Telenet lanceert nieuwe zenderpakketten op 17 september 2013 - boulder - 02-10-2013

Hmm, ik weet niet of het blijvend zal zijn, want in het verleden heb ik ook al eens TVP Polonia zien opduiken, en wat later was het dan weer weg.
Wat ik ook weer zie opduiken nu, zijn een pak radiozenders, hopelijk blijven die, dat was trouwens één van mijn suggesties die ik hier gemaakt heb.
Dat zijn 5 Duitse : 1Live, WDR2, WDR3, WDR4 en WDR5
4 Britse : BBC Radio 1, BBC Radio 2, BBC Radio 3, en BBC World Service
3 France : France Culture, France International en France Musique
en 4 Nederlandse : Radio 1, Radio 2, 3FM, en Radio 4.

Screenshot bijgevoegd, kwestie dat ze achteraf niet zeggen dat ik het mij ingebeeld heb Big Grin
Voorlopig zijn ze onversleuteld, en kreeg ik dus geluid en zelfs een soort tekstbalk op 1Live :-)