Tv-Digitaal.info
Telenet lanceert nieuwe zenderpakketten op 17 september 2013 - Afdrukversie

+- Tv-Digitaal.info (https://tv-digitaal.info)
+-- Forum: Digitale Aanbieders (https://tv-digitaal.info/forumdisplay.php?fid=1)
+--- Forum: Telenet (https://tv-digitaal.info/forumdisplay.php?fid=2)
+---- Forum: Zenderaanbod (https://tv-digitaal.info/forumdisplay.php?fid=41)
+---- Topic: Telenet lanceert nieuwe zenderpakketten op 17 september 2013 (/showthread.php?tid=349)

Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17


RE: Telenet lanceert nieuwe zenderpakketten op 17 september 2013 - master-magic - 02-10-2013

(02-10-2013, 19:50)boulder schreef: Hmm, ik weet niet of het blijvend zal zijn, want in het verleden heb ik ook al eens TVP Polonia zien opduiken, en wat later was het dan weer weg.
Wat ik ook weer zie opduiken nu, zijn een pak radiozenders, hopelijk blijven die, dat was trouwens één van mijn suggesties die ik hier gemaakt heb.
Dat zijn 5 Duitse : 1Live, WDR2, WDR3, WDR4 en WDR5
4 Britse : BBC Radio 1, BBC Radio 2, BBC Radio 3, en BBC World Service
3 France : France Culture, France International en France Musique
en 4 Nederlandse : Radio 1, Radio 2, 3FM, en Radio 4.

Screenshot bijgevoegd, kwestie dat ze achteraf niet zeggen dat ik het mij ingebeeld heb Big Grin
Voorlopig zijn ze onversleuteld, en kreeg ik dus geluid en zelfs een soort tekstbalk op 1Live :-)

zijn dezelfde die we vorige keer hadden bij die testen en dan opeens weer verdwenen na een paar dagen.
vrees dat weer zoiets zal zijn want WDR hebben ze niet dacht ik Confused


RE: Telenet lanceert nieuwe zenderpakketten op 17 september 2013 - boulder - 02-10-2013

(02-10-2013, 23:11)master-magic schreef: zijn dezelfde die we vorige keer hadden bij die testen en dan opeens weer verdwenen na een paar dagen.
vrees dat weer zoiets zal zijn want WDR hebben ze niet dacht ik Confused
Ja, daarom dat ik schreef dat ik hoop dat ze blijven deze keer, want is precies iedere keer als ze er nieuwe zenders opzetten, dat we eerst die krijgen, en dan zijn ze weer weg, en zijn het de 'juiste'.
Die zenders lijken mij van het ex-Indi gebied.


RE: Telenet lanceert nieuwe zenderpakketten op 17 september 2013 - master-magic - 03-10-2013

(02-10-2013, 23:46)boulder schreef:
(02-10-2013, 23:11)master-magic schreef: zijn dezelfde die we vorige keer hadden bij die testen en dan opeens weer verdwenen na een paar dagen.
vrees dat weer zoiets zal zijn want WDR hebben ze niet dacht ik Confused
Ja, daarom dat ik schreef dat ik hoop dat ze blijven deze keer, want is precies iedere keer als ze er nieuwe zenders opzetten, dat we eerst die krijgen, en dan zijn ze weer weg, en zijn het de 'juiste'.
Die zenders lijken mij van het ex-Indi gebied.

ja,zijn die van ex indi,hebben dit vorige keer ook besproken,
ze doen dit misschien om te testen en die enkele die een kabel tuner hebben te plagen Wink


RE: Telenet lanceert nieuwe zenderpakketten op 17 september 2013 - boulder - 03-10-2013

(03-10-2013, 20:13)natte schreef: tiens ik heb die altijd gehad. zijn hier nooit echt verdwenen. (ex indi) kan mis zijn hee

Kan gerust zijn, jullie hebben in ex-Indi wat meer muxen ter beschikking.


RE: Telenet lanceert nieuwe zenderpakketten op 17 september 2013 - Dimira - 03-10-2013

Ik vind dat je zo kort eigelijk nog niet weet wat er nu gebeurt met die zenders die verdwenen zijn.Ik heb Rio.Alle zenders zullen niet terug komen,maar ik zie toch nog een kans bestaan dat die HD zenders terug komen met de tijd.


RE: Telenet lanceert nieuwe zenderpakketten op 17 september 2013 - boulder - 03-10-2013

(03-10-2013, 22:25)Dimira schreef: Ik vind dat je zo kort eigelijk nog niet weet wat er nu gebeurt met die zenders die verdwenen zijn.Ik heb Rio.Alle zenders zullen niet terug komen,maar ik zie toch nog een kans bestaan dat die HD zenders terug komen met de tijd.
Waarom zouden ze eerst zenders schrappen om ze dan nadien terug bij te voegen ?


RE: Telenet lanceert nieuwe zenderpakketten op 17 september 2013 - Dimira - 04-10-2013

(03-10-2013, 23:08)boulder schreef:
(03-10-2013, 22:25)Dimira schreef: Ik vind dat je zo kort eigelijk nog niet weet wat er nu gebeurt met die zenders die verdwenen zijn.Ik heb Rio.Alle zenders zullen niet terug komen,maar ik zie toch nog een kans bestaan dat die HD zenders terug komen met de tijd.
Waarom zouden ze eerst zenders schrappen om ze dan nadien terug bij te voegen ?

Zoals master en jezelf gisteren al zei ze zitten nu al te rommelen op die kabel.En een HD zender neemt ook meer plaats in.Allemaal gaan die waarschijnlijk nooit terugkomen maar mischien BBC1 HD en eurosport HD al voor te beginnen.


RE: Telenet lanceert nieuwe zenderpakketten op 17 september 2013 - master-magic - 04-10-2013

wie het HDXL pakket heeft en niks heeft veranderd heeft die zenders voorlopig nog uit dat pakket,
deze week nog eens weest testen bij die mensen.


RE: Telenet lanceert nieuwe zenderpakketten op 17 september 2013 - Dimira - 04-10-2013

Ja master daarom kon men eerst aan mijn verhaal niet goed meer aan uit, dat het beeld op zwart stond.Maar dus nu is de vraag wat gaat met die zenders die daar in zitten en ik niet kan zien dan gebeuren.En dat zal dan binnenkort zo voor iedereen zijn.En ik weet niet of ze het gaan uithouden tot 2014.Want toen ik maandag gebeld had met technische dienst was men daar toch niet zo zeker niet meer van.


RE: Telenet lanceert nieuwe zenderpakketten op 17 september 2013 - chukky2 - 04-10-2013

(04-10-2013, 11:56)Dimira schreef: Ja master daarom kon men eerst aan mijn verhaal niet goed meer aan uit, dat het beeld op zwart stond.Maar dus nu is de vraag wat gaat met die zenders die daar in zitten en ik niet kan zien dan gebeuren.En dat zal dan binnenkort zo voor iedereen zijn.En ik weet niet of ze het gaan uithouden tot 2014.Want toen ik maandag gebeld had met technische dienst was men daar toch niet zo zeker niet meer van.

hier gaat hdxl paket ook nog steeds , heb niets veranderd