Tv-Digitaal.info
Telenet lanceert nieuwe zenderpakketten op 17 september 2013 - Afdrukversie

+- Tv-Digitaal.info (https://tv-digitaal.info)
+-- Forum: Digitale Aanbieders (https://tv-digitaal.info/forumdisplay.php?fid=1)
+--- Forum: Telenet (https://tv-digitaal.info/forumdisplay.php?fid=2)
+---- Forum: Zenderaanbod (https://tv-digitaal.info/forumdisplay.php?fid=41)
+---- Topic: Telenet lanceert nieuwe zenderpakketten op 17 september 2013 (/showthread.php?tid=349)

Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17


RE: Telenet lanceert nieuwe zenderpakketten op 17 september 2013 - JochenAndries - 18-09-2013

Mmm, secondje...

Ik heb nu een Basic Shake met PlusPakket en HD-XL
Zo los uit de pols :
- PlusPakket : € 13,99
- HD XL Pakket : € 5,40
Maakt samen : € 19,39 per maand

Met dat Rio-geval aan € 24,94 per maand (€ 5 meer dus) heb ik Prime Inclusief.

Akkoord er vallen wat zenders weg, maar eigenlijk is dit voor de globale, Vlaamse, kijker toch zo slecht niet ?

Of moet ik 'Telenet-denken-modus' aan zetten, en trap ik er inderdaad met mijn beide voeten in ?


RE: Telenet lanceert nieuwe zenderpakketten op 17 september 2013 - master-magic - 18-09-2013

men betaald in praktijk meer omdat er minder zenders zijn dan in het pluspakket,
de waarde van het aantal zenders verminderd,je betaald grotendeels voor het prime pakket in de Rio optie.


RE: Telenet lanceert nieuwe zenderpakketten op 17 september 2013 - JochenAndries - 18-09-2013

Was verder aan het uitpluizen,

master-magic : 100% gelijk !

Ik heb het 'geluk' dat "onze" favo-zenders niet wegvallen, echter 'moet' ik wel de duurste nieuwe formule nemen om mijn HD'kes te hebben, en daar 'krijg' (lees: betaal) ik dan Prime bovenop.
Mmmm, kwestie van het aan het vrouwtje te kunnen uitleggen zonder dat zij de berekening maakt :-)

Ik wacht 23 september af om de complete verduidelijking te zien... (lees: vernieuwde PDF met zenderlijst)


RE: Telenet lanceert nieuwe zenderpakketten op 17 september 2013 - Dimira - 18-09-2013

Voor iemand die al enkele pakketen heeft lijkt,of is dit niet veel.En kan dit soms goedkoper uitkomen.Maar mijn moeder bv.heeft enkel het entertainment pakket van 6€ en moet nu veel meer betalen om haar faforite zenders te zien.Zij word er als het ware naar gepust.


RE: Telenet lanceert nieuwe zenderpakketten op 17 september 2013 - JochenAndries - 18-09-2013

Inderdaad Dimira, zo had ik het (helaas)(nog) niet bekeken


RE: Telenet lanceert nieuwe zenderpakketten op 17 september 2013 - master-magic - 18-09-2013

(18-09-2013, 10:38)Dimira schreef: Voor iemand die al enkele pakketen heeft lijkt,of is dit niet veel.En kan dit soms goedkoper uitkomen.Maar mijn moeder bv.heeft enkel het entertainment pakket van 6€ en moet nu veel meer betalen om haar faforite zenders te zien.Zij word er als het ware naar gepust.
goedkoper niet hé want er verdwijnen een groot aantal zenders,
je betaald meer voor minder,
het oogt groot 20 of 40 zenders,maar er zijn een groot deel ervan die er uitgesmeten zijn en zo maakt dit de waarde van de zenders hoger.


RE: Telenet lanceert nieuwe zenderpakketten op 17 september 2013 - boulder - 18-09-2013

(18-09-2013, 10:17)JochenAndries schreef: Mmm, secondje...

Ik heb nu een Basic Shake met PlusPakket en HD-XL
Zo los uit de pols :
- PlusPakket : € 13,99
- HD XL Pakket : € 5,40
Maakt samen : € 19,39 per maand

Met dat Rio-geval aan € 24,94 per maand (€ 5 meer dus) heb ik Prime Inclusief.

Akkoord er vallen wat zenders weg, maar eigenlijk is dit voor de globale, Vlaamse, kijker toch zo slecht niet ?

Of moet ik 'Telenet-denken-modus' aan zetten, en trap ik er inderdaad met mijn beide voeten in ?
Ik weet niet hoe het zit met dat HD XL pakket.
Daarover heb ik niets gehoord.
Wat met BBC One HD, Eurosport HD, Animal Planet HD, enz. ?
Ik heb niet gezien dat die zenders in Rio zitten, dus blijven ze apart of gaan die ook verdwijnen ?
BBC3 en BBC4 verdwijnen ook al van de kabel, dus qua BBC wordt het serieus minder.


RE: Telenet lanceert nieuwe zenderpakketten op 17 september 2013 - JochenAndries - 18-09-2013

(18-09-2013, 11:14)boulder schreef:
(18-09-2013, 10:17)JochenAndries schreef: Mmm, secondje...

Ik heb nu een Basic Shake met PlusPakket en HD-XL
Zo los uit de pols :
- PlusPakket : € 13,99
- HD XL Pakket : € 5,40
Maakt samen : € 19,39 per maand

Met dat Rio-geval aan € 24,94 per maand (€ 5 meer dus) heb ik Prime Inclusief.

Akkoord er vallen wat zenders weg, maar eigenlijk is dit voor de globale, Vlaamse, kijker toch zo slecht niet ?

Of moet ik 'Telenet-denken-modus' aan zetten, en trap ik er inderdaad met mijn beide voeten in ?
Ik weet niet hoe het zit met dat HD XL pakket.
Daarover heb ik niets gehoord.
Wat met BBC One HD, Eurosport HD, Animal Planet HD, enz. ?
Ik heb niet gezien dat die zenders in Rio zitten, dus blijven ze apart of gaan die ook verdwijnen ?
BBC3 en BBC4 verdwijnen ook al van de kabel, dus qua BBC wordt het serieus minder.

Zolang ik maar TopGear zie :-)


RE: Telenet lanceert nieuwe zenderpakketten op 17 september 2013 - Dimira - 18-09-2013

Ik ga eerst wachten tot ik het eens goed voor men neus zie staan.Vroeger toen ik bijna alle pakketen had, betaalde ik ongeveer iets over de 150€.Voor mij kan je het langs 2 kanten bezien.Het zijn dan wel minder zenders maar het kost dan ook 100€ minder.Maar ik moet toch eerst zien welke zenders er uit zijn wat zie ik enz.Daarbij ik blijf misschien toch niet bij telenet.Dus er is nog geen kalf verdronken.Ik hoop dat ik dat goed heb gezegd.

Weet iemand juist welke zenders er zitten in dat pakket HD XL


RE: Telenet lanceert nieuwe zenderpakketten op 17 september 2013 - svermoere - 18-09-2013

Ik heb vlug een oplijsting proberen te maken:

Bij Rio (24€) en je hebt nu Plus (14€) en HD XL (gratis), verlies je de volgende zenders:
Food Network
CBeebies
CBBC
vtmKzoom+
JimJam
Pebble TV
BBC3
BBC4
Extreme Sports HD
Animal Planet HD
BBC 1 HD
Sundance HD
Eurosport HD
MTVN HD

Bij RIO en je hebt enkel PLUS, dan verlies je:
Food Network
CBeebies
CBBC
vtmKzoom+
JimJam
Pebble TV
BBC3
BBC4
Extreme Sports HD

Bij Rex en je hebt enkel het gratis HD XL Pakket, dan verlies je
Discovery HD
FOXlife HD
BBC 1 HD
Sundance HD
Eurosport HD
MTVN HD

Bij Rex en je hebt nu PLUS, dan verlies je:
13 th Street Universal
Blue Hustler
MGM
Motors TV
Playboy TV
Penthouse HD
TCM
Syfy
TNT
Shorts TV
Trace Sports HD
Food Network
CBeebies
CBBC
vtmKzoom+
JimJam
Pebble TV
BBC3
BBC4
Extreme Sports HD

Bij Plus had je geen mogelijkheden om Vlaamsche of oude films & series te bekijken (rex) of recentere films (nu al in Prime die mogelijkheid) of HBO-series (rio) on demand.