Tv-Digitaal.info
Telenet lanceert nieuwe zenderpakketten op 17 september 2013 - Afdrukversie

+- Tv-Digitaal.info (https://tv-digitaal.info)
+-- Forum: Digitale Aanbieders (https://tv-digitaal.info/forumdisplay.php?fid=1)
+--- Forum: Telenet (https://tv-digitaal.info/forumdisplay.php?fid=2)
+---- Forum: Zenderaanbod (https://tv-digitaal.info/forumdisplay.php?fid=41)
+---- Topic: Telenet lanceert nieuwe zenderpakketten op 17 september 2013 (/showthread.php?tid=349)

Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17


RE: Telenet lanceert nieuwe zenderpakketten op 17 september 2013 - master-magic - 18-09-2013

Extreme sport is geen HD :-S


RE: Telenet lanceert nieuwe zenderpakketten op 17 september 2013 - Dimira - 18-09-2013

Ik veronderstel toch niet dat ze zoveel plaats moetsen vrij maken voor die films?Dus denk ik dat er misschien toch nog zenders bijkomen,of dat die verdwenen zenders er terug bijgeplaatst worden.


RE: Telenet lanceert nieuwe zenderpakketten op 17 september 2013 - boulder - 18-09-2013

Als ze plaats genoeg hebben, waarom dan zenders schrappen ?
Ze zouden ze ook in extra pakketten kunnen steken.
Neen, volgens mij willen ze veel meer inzetten op Video Op Aanvraag nu.
Als ze iedereen aanpraten dat hij 2000 films/series op aanvraag kan hebben, en de mensen betalen daar 25€/maand voor, dan kun je er ook vanop aan dat dat veel meer gebruikt gaat worden.
Dus moeten er meer muxen zijn voor video op aanvraag.


RE: Telenet lanceert nieuwe zenderpakketten op 17 september 2013 - Dimira - 18-09-2013

Dat vraag ik mij ook af,waarom al die plaats ik kan daar geen zinnege uitleg aan geven.Als ze video on demand gaan promoten en iedereen heeft binnen 5 jaar een Smart tv dan zijn ze nog geen stap verder.Ik ga het niet gebruiken want ik heb een Smart en die films gaan van oud tot resent en van 0€ tot misschien 6€ die daar te zien zijn.Op xbox 360 kan je trouwens ook duizende films zien van Netflix.


RE: Telenet lanceert nieuwe zenderpakketten op 17 september 2013 - boulder - 18-09-2013

Het was een rethorische vraag van mij.
Die zenders gaan volgens mij weg, om plaats te maken voor meer video op aanvraag.
Ze gaan die rex en rio zwaar promoten, en als de mensen dat massaal gebruiken, hebben ze extra muxen nodig.


RE: Telenet lanceert nieuwe zenderpakketten op 17 september 2013 - chukky2 - 19-09-2013

(18-09-2013, 20:07)natte schreef: TELENET ZIEHIER MIJN OPLOSSING
Food Network: via mijn satelite astra 2
CBeebies :idem
CBBC: idem
vtmKzoom+: vervanger op satelite gevonden zappelin24(veel zelfde)
JimJam: via mijn sat cd
Pebble TV: via mijn sat kindernet (zelfde programma's)
BBC3: via sat astra 2
BBC4:idem
Extreme Sports : via sat cd
Animal Planet HD: via sat cd
BBC 1 HD:via sat
Sundance HD: via sd telenet en primefestival
Eurosport HD:via sat cd
MTVN HD: via sat cd
allee natte voor alle verliesposten weer oplossing gevonden
ge ziet hee telenet we hebben u niet altijd nodigBig Grin

radio:
via vierra :
tulin en showcast toegevoegd
vele fm lokale radios en internetradio

(18-09-2013, 11:14)boulder schreef:
(18-09-2013, 10:17)JochenAndries schreef: Mmm, secondje...

Ik heb nu een Basic Shake met PlusPakket en HD-XL
Zo los uit de pols :
- PlusPakket : € 13,99
- HD XL Pakket : € 5,40
Maakt samen : € 19,39 per maand

Met dat Rio-geval aan € 24,94 per maand (€ 5 meer dus) heb ik Prime Inclusief.

Akkoord er vallen wat zenders weg, maar eigenlijk is dit voor de globale, Vlaamse, kijker toch zo slecht niet ?

Of moet ik 'Telenet-denken-modus' aan zetten, en trap ik er inderdaad met mijn beide voeten in ?
Ik weet niet hoe het zit met dat HD XL pakket.
Daarover heb ik niets gehoord.
Wat met BBC One HD, Eurosport HD, Animal Planet HD, enz. ?
Ik heb niet gezien dat die zenders in Rio zitten, dus blijven ze apart of gaan die ook verdwijnen ?
BBC3 en BBC4 verdwijnen ook al van de kabel, dus qua BBC wordt het serieus minder.

alleen foxlife hd blijft over

Let erop , wanneer je het nieuwe systeem gaat aanschaffen ben je de zenders gelijk BBC3 vtmkzoom+ extreemsport enz.. al kwijt he !! Maar ik vermoed dat eurosport hd en nog enkele gewoon in basis gaan komen


RE: Telenet lanceert nieuwe zenderpakketten op 17 september 2013 - Dimira - 19-09-2013

(19-09-2013, 00:01)chukky2 schreef:
(18-09-2013, 20:07)natte schreef: TELENET ZIEHIER MIJN OPLOSSING
Food Network: via mijn satelite astra 2
CBeebies :idem
CBBC: idem
vtmKzoom+: vervanger op satelite gevonden zappelin24(veel zelfde)
JimJam: via mijn sat cd
Pebble TV: via mijn sat kindernet (zelfde programma's)
BBC3: via sat astra 2
BBC4:idem
Extreme Sports : via sat cd
Animal Planet HD: via sat cd
BBC 1 HD:via sat
Sundance HD: via sd telenet en primefestival
Eurosport HD:via sat cd
MTVN HD: via sat cd
allee natte voor alle verliesposten weer oplossing gevonden
ge ziet hee telenet we hebben u niet altijd nodigBig Grin

radio:
via vierra :
tulin en showcast toegevoegd
vele fm lokale radios en internetradio

(18-09-2013, 11:14)boulder schreef:
(18-09-2013, 10:17)JochenAndries schreef: Mmm, secondje...

Ik heb nu een Basic Shake met PlusPakket en HD-XL
Zo los uit de pols :
- PlusPakket : € 13,99
- HD XL Pakket : € 5,40
Maakt samen : € 19,39 per maand

Met dat Rio-geval aan € 24,94 per maand (€ 5 meer dus) heb ik Prime Inclusief.

Akkoord er vallen wat zenders weg, maar eigenlijk is dit voor de globale, Vlaamse, kijker toch zo slecht niet ?

Of moet ik 'Telenet-denken-modus' aan zetten, en trap ik er inderdaad met mijn beide voeten in ?
Ik weet niet hoe het zit met dat HD XL pakket.
Daarover heb ik niets gehoord.
Wat met BBC One HD, Eurosport HD, Animal Planet HD, enz. ?
Ik heb niet gezien dat die zenders in Rio zitten, dus blijven ze apart of gaan die ook verdwijnen ?
BBC3 en BBC4 verdwijnen ook al van de kabel, dus qua BBC wordt het serieus minder.

alleen foxlife hd blijft over

Let erop , wanneer je het nieuwe systeem gaat aanschaffen ben je de zenders gelijk BBC3 vtmkzoom+ extreemsport enz.. al kwijt he !! Maar ik vermoed dat eurosport hd en nog enkele gewoon in basis gaan komen

Ik heb van morgen in ieder geval het plus paket terug genomen.Ik wacht wel af tot volgend jaar hoe dat nu juist zit met die zenders.


RE: Telenet lanceert nieuwe zenderpakketten op 17 september 2013 - ulrik - 19-09-2013

7. 'Welke zenders of pakketten zullen verdwijnen bij Telenet?'

Met Rex en Rio hebben we ervoor gekozen om een sterk pakket aan themazenders, films en series aan te bieden, waaronder nieuwe zenders voor de Vlaamse markt, zoals LACHT en Fashion One.

Rex biedt ook een groot aanbod op aanvraag voor kinderen. Ook zij kunnen dus kiezen wat ze wanneer willen zien; daardoor werd het belang van themazenders als vtmKzoom+, Pebble TV en JimJam minder en zijn ze niet opgenomen in Rex en Rio.

We zijn nog in gesprek met de BBC over hoe we het aanbod van BBC 3 en BBC 4 het best zouden kunnen aanbieden. De zenders BBC 3 en BBC 4, momenteel in het Plus Pakket, zitten namelijk niet in Rex en Rio, maar het is nog te vroeg om nu al te spreken over een alternatief. Als bestaande klant met een Plus Pakket kun je voorlopig uiteraard blijven kijken naar die zenders.

Het HD XL Pack bieden we vanaf 23/9 niet meer aan voor nieuwe klanten, maar als je het pakket al hebt, verandert er niets. Wie vandaag dus geniet van Discovery Showcase HD, MTV Live HD, BBC 1 HD, Foxlife HD, Animal Planet HD en Eurosport HD, zal die kunnen blijven bekijken.


RE: Telenet lanceert nieuwe zenderpakketten op 17 september 2013 - Dreekes - 19-09-2013

En wat gebeurd er met de optie "Option Français" ??? Zal dat pakket ook blijven bestaan, zoals Sporting Telenet ?
Wij betalen een 5 tal euro voor LCI - Eurosport FR - TV Breizh - Canal J - Nat GEO FR en Discovery FR.
Gaan die 6 zenders ook verdwijnen of zal dat pakketje nog als optie verkrijgbaar zijn?
Daarover wordt ook weer niets gezegd bij Telenet !

De hd kanalen van het HD xl pakket zijn kwa programma's niet echt een verlies volgens mij. Ze zenden identiek hetzelfde uit als hun SD kanalen, behalve dan FOXlife. Ze zouden die SD kanalen kunnen vervangen door HD.

BBC Entertainment verliezen we niet, want die zit in Basispakket.
Waarom BBC3, BBC4,Cbeebies en CBBC niet gewoon op 2 kanalen uitzenden ipv 4 ? zouden ze ook plaats winnen he.
Ik blijf in ieder geval tot en met bij het pluspakket en prime/sporting.
Tegen dat we moeten overschakelen in 2014 zal er misschien nogal een en ander aangepast zijn.


RE: Telenet lanceert nieuwe zenderpakketten op 17 september 2013 - tontol36 - 19-09-2013

We zullen ooit wel eens een deftige folder krijgen zeker met een deftige uitleg zodat er niet verder moet gefantaseerd worden over het wat en hoe.