wat met bestaande paketten? - Afdrukversie +- Tv-Digitaal.info (https://tv-digitaal.info) +-- Forum: Digitale Aanbieders (https://tv-digitaal.info/forumdisplay.php?fid=1) +--- Forum: Telenet (https://tv-digitaal.info/forumdisplay.php?fid=2) +---- Forum: Zenderaanbod (https://tv-digitaal.info/forumdisplay.php?fid=41) +---- Topic: wat met bestaande paketten? (/showthread.php?tid=355) |
wat met bestaande paketten? - natte - 17-09-2013 Ik heb al een zenderpakket. Wat verandert er na Rex & Rio? Als bestaande klant met PRIME Film, PRIME Film & Sporting Telenet, Sporting Telenet, Plus Pakket… kun je blijven genieten van het huidige aanbod. Voor liefhebbers van films, series en themazenders bieden Rex & Rio wel een beter aanbod. En binnenkort, krijg je met internet van Telenet en Yelo TV ook kijkplezier op al je schermen. Ik heb PRIME Film Als PRIME-abonnee kun je voorlopig blijven genieten van PRIME Film. Wil je overstappen naar Rio (vanaf 23 september)? Dan geniet je van… 40 themazenders: waaronder de PRIME-zenders, maar ook documentaires, kinderprogramma’s, entertainment, sport & adult 2.000 films waaronder grote filmtoppers, enkele maanden na de bioscooprelease; alsook het vroegere PRIME à la carte aanbod 2.000 afleveringen van series, waaronder Amerikaanse topseries, een week na hun release in de VS en een selectie Vlaamse series en kinderprogramma’s Binnenkort op Yelo TV: met internet van Telenet en dankzij Yelo TV ook op je smartphone, tablet en computer: op verschillende schermen tegelijk (ieder zijn goesting), zowel binnen als buitenshuis Nu al op Yelo TV: ook als je overstapt naar Rio, blijf je genieten van PRIME Films & Series op aanvraag op Yelo TV In de loop van 2014 zal PRIME Film als apart pakket beëindigd worden omdat alles inbegrepen is in Rio. Daarover krijg je als PRIME-abonnee op het gepaste moment meer info. Ik heb een PRIME Film & Sporting Telenet Als bestaande abonnee kun je blijven genieten van Sporting Telenet en voorlopig ook nog van PRIME Film. Even opletten als je wilt overstappen naar Rio (vanaf 23 september), dan is het combinatievoordeel van PRIME Film en Sporting Telenet niet meer van toepassing. Voor het voordeel waarvoor jij in aanmerking komt… meld je vanaf 23 september aan op Mijn Telenet of bel vanaf 23 september naar 0800 66 910 Ik heb een Plus Pakket Als bestaande abonnee kun je voorlopig blijven genieten van het Plus Pakket. Wil je overstappen naar Rex (vanaf 23 september)? Dat extra pakket kan jou heel wat extra kijkplezier bieden. 20 themazenders: voor de kinderen, comedy, documentaires, videoclips 1.000 films (o.a. Vlaamse films, filmklassiekers) 1.000 afleveringen van series (ook een selectie Vlaamse series en kinderprogramma’s) Binnenkort: met internet van Telenet en dankzij Yelo TV ook op je smartphone, tablet en computer: op verschillende schermen tegelijk (ieder zijn goesting), zowel binnen als buitenshuis In de loop van 2014 zal het Plus Pakket beëindigd worden. Daarover krijg je als Plus Pakket-abonnee op het gepaste moment meer info. RE: wat met bestaande paketten? - natte - 18-09-2013 ik heb de oplossing voor zenderverlies telenet vtmkzoom + vindt je op satteliete bij zappelin24 jimjam is er ook bbc3,4 en foodnet ook eurosporthd ook atrehd ook extremesport op belgacomtv bbcentertaintment op belgacomtv pebblestv op kindernet sattelite pro7,sat1 op belgacomtv en satellite gewoon overschakelen op SATELITTE en aanvullen met belgacomtv Goed hee. RE: wat met bestaande paketten? - Dimira - 18-09-2013 Volgens mij klopt er toch iets niet.Met al die gaten die er nu zijn.Ik denk dat er nog wel enkele nieuwe zenders mogen verwacht worden dit jaar.Heb jij nu al geteld hoeveel er ongeveer weg zijn? RE: wat met bestaande paketten? - natte - 18-09-2013 (18-09-2013, 14:59)Dimira schreef: Volgens mij klopt er toch iets niet.Met al die gaten die er nu zijn.Ik denk dat er nog wel enkele nieuwe zenders mogen verwacht worden dit jaar.Heb jij nu al geteld hoeveel er ongeveer weg zijn? als je kris mag geloven zit je toch al gauw aan 15 zenders. maar ze spreken van basis ook maar 75. dus daar zullen er ook wel sneuvelen. ik denk dat we toch gauw 21 zenders minder zullen hebben. vermits de pluspaketten stoppen in 2014 zal het wel eens rap gedaaan kunnen zijn. we droomden allen van meer. maar zoals master zegt. voor mij meer betalen dan krijgen. dus ik ga film1 pakket nemen en hbo op canaldigitaal en netflix einde jaar. telenet dan alleen maar voor basis. het wordt zoals belgacomtv. veel betalen voor minder zenders mtvlife hd kan je ook op canaldigital vinden. dus daarom nog eens goede oproep: neem belgacom internet en telefoon en je hebt belgacomtv gratis met aanvulling zenders neem rio telenet en NBL pakket van canaldigitaal op satellite. zo heb je bijn al je zenders terug en vele zenders bij. zie topic master met zender noeuws ook de bbchd zenders, eurosporthd zenders enzv .DOEN!DOEN! RE: wat met bestaande paketten? - Dimira - 18-09-2013 Ja,nu begin ik het ook te denken.Enkel hangt het bij mij af van de centjes.Maar bedankt voor de raad. RE: wat met bestaande paketten? - natte - 18-09-2013 heb juist op website belgacomtv gekeken. daar vindt je de 7 bbczenders nog wel terug in de multipaketten. bbc 1,2,3,4,2kids en bbc entertaintment die ook bij telenet verdwenen is niet vergeten. ook eurosporthd zenders in all sport paketten. dus de mensen die geen schotel kunnen plaatsen kunnen nog altijd uitwijken naar belgacomtv als aanvulling op de riotv van telenet. opgelet wel rekening houden met 15 euro extra. of 30 als je alsport of franse bijpakt bij satellite heb je alleen die bbc entertaintment niet. RE: wat met bestaande paketten? - Dimira - 18-09-2013 (18-09-2013, 17:44)natte schreef: heb juist op website belgacomtv gekeken. daar vindt je de 7 bbczenders nog wel terug in de multipaketten. Ja voor satelliet is het voor mij toch te vroeg ,ik heb dat geld niet.Sporting wil ik houden en ik hoop ook dat de 1e klasse bij telenet blijft voor een tijdje.Dus moet ik dat rio pakket voorlopig maar nemen,want je kan niet alles nemen hé dan betaal ik op de duur terug 150€.En vanaf ik dan genoeg geld heb gespaart kan ik een installatie laten plaatsen. RE: wat met bestaande paketten? - natte - 21-09-2013 master heeft in andere topic ook info voor hdxlklanten. ik stel voor dit topic dan maar te sluiten. kan perfect mee opgaan in de andere master. is maar ideetje RE: wat met bestaande paketten? - master-magic - 21-09-2013 Zie voor meer info: http://tv-digitaal.info/thread-349.html |