Tv-Digitaal.info
Rex of Rio - Afdrukversie

+- Tv-Digitaal.info (https://tv-digitaal.info)
+-- Forum: Digitale Aanbieders (https://tv-digitaal.info/forumdisplay.php?fid=1)
+--- Forum: Telenet (https://tv-digitaal.info/forumdisplay.php?fid=2)
+---- Forum: Zenderaanbod (https://tv-digitaal.info/forumdisplay.php?fid=41)
+---- Topic: Rex of Rio (/showthread.php?tid=359)



RE: Rex of Rio - Dimira - 14-11-2013

Ik denk dat het daar al allemaal veel te laat voor is om alles weer uit elkaar te trekken.Wat ze wel kunnen doen is gewoon prime uit Rio halen maar denk er dan wel aan dat enkel de basis zenders te ontvangen zijn.Ze zijn nu met dat idee REX&Rio gestart ze gaan daar nu niet meer van afstappen omdat daar en paar enkelingen dat weer niet goed vinden.Ik heb het gisteren avond nog gezegd.Dat is het zelfde gezever van enkelingen als op het facebook van Charlotte van telenet vroeger.


RE: Rex of Rio - zorro123 - 14-11-2013

(14-11-2013, 11:11)Dimira schreef: Ik denk dat het daar al allemaal veel te laat voor is om alles weer uit elkaar te trekken.Wat ze wel kunnen doen is gewoon prime uit Rio halen maar denk er dan wel aan dat enkel de basis zenders te ontvangen zijn.Ze zijn nu met dat idee REX&Rio gestart ze gaan daar nu niet meer van afstappen omdat daar en paar enkelingen dat weer niet goed vinden.Ik heb het gisteren avond nog gezegd.Dat is het zelfde gezever van enkelingen als op het facebook van Charlotte van telenet vroeger.

Rex of Rio mag er gerust zijn hoor, voorbeeld Rex bij actiefilms alleen, staan daar een hele hoop oudere films bij, maar wil niet zeggen, dat dit slechte zijn, want er staan er veel die je nog niet eens kent, en als je er eentje kijkt blijf je zien, en heb ik het nog maar enkel over actie,

en wat de zenders betreft van die er verdwenen zijn, zag ik er toch nooit naar (buiten foodnetwork channel)


RE: Rex of Rio - Dimira - 14-11-2013

Ja,ik weet het dat er leuke films zijn.Heb deze week een triller gezien op RIO of dit nu REX of RIO is weet ik niet want als je RIO hebt heb je REX automisch ook.Als je nu naar één genre gaat heb je al 250 films.Ik ben heel content met RIO,enkel hebben ze hun woord niet gehouden en zijn er zenders verdwenen.Het is te hopen dat 2014 ons beterschap brengt.


RE: Rex of Rio - zorro123 - 14-11-2013

(14-11-2013, 11:57)Dimira schreef: Ja,ik weet het dat er leuke films zijn.Heb deze week een triller gezien op RIO of dit nu REX of RIO is weet ik niet want als je RIO hebt heb je REX automisch ook.Als je nu naar één genre gaat heb je al 250 films.Ik ben heel content met RIO,enkel hebben ze hun woord niet gehouden en zijn er zenders verdwenen.Het is te hopen dat 2014 ons beterschap brengt.

tja er komen immers nog veranderingen, zodra de concurentie onderwege is, staat als een paal boven water


RE: Rex of Rio - Dimira - 14-11-2013

Eén ding mis ik hier wel bij telenet,en dit is sinds die update van de yello software is er niets spectaculears gebeurd aan decoders of de software zelf.Klanten kunnen niet terug naar andere versie als ze willen.We zijn bijna 2014.Ik heb daar geen knobbel voor.Maar ik ben er zeker van dat iemand die de nobelprijs heeftgewonnen weet hoe je dit ongedaan kan maken.Ook zouden er veel meer mogelijkheden terug mogen bijkomen zoals de zendernaam op decoder.Zapbalk moet verbetert worden.En buiten dat REX RIO paket zit dat wel goed maar ik vind dat er meerdere maketten moeten bijkomen voor mensen die zich niet geroepen voelen voor een paket van 15€ te nemen.Dus paketten van 5€ en deze zenders zijn dus te vinden in dat REX&RIO paket maar kan men dus ook aan 5€ krijgen.


RE: Rex of Rio - zorro123 - 18-11-2013

begin meer en meer de indruk te krijgen, dat men het uitbollen van prime aan het versnellen is, want meer en meer aangekondigde series wordt enkel nog maar vermeldt (Rio), en geen prime meer,
maar tja we zullen wel zien of het waar is zeker


RE: Rex of Rio - Dimira - 18-11-2013

Je prime als je het zo gezegd dan nog kan krijgen achteraf vind ik geld weg gooien.Want zie eens wat je aallemaal voor die prijs bijna allemaal in de plaats krijgt.prime dat deze keer gratis is/allerhande films en series in RIO en er nog eens een hoop zenders boven op.Dan weet ik wel wat kiezen.


RE: Rex of Rio - chukky2 - 18-11-2013

(18-11-2013, 12:11)Dimira schreef: Je prime als je het zo gezegd dan nog kan krijgen achteraf vind ik geld weg gooien.Want zie eens wat je aallemaal voor die prijs bijna allemaal in de plaats krijgt.prime dat deze keer gratis is/allerhande films en series in RIO en er nog eens een hoop zenders boven op.Dan weet ik wel wat kiezen.

De name prime gaat misschien verdwijnen, maar een filmzender zal er altijd wezen , anders liggen snel andere op de loer hoor


RE: Rex of Rio - Dimira - 18-11-2013

Ja dat kan zijn maar de hele esensie van de zaak is,of prime nu weg gaat of niet.In Rio al niet maar zij die dus geen RIO hebben zullen er altijd voor moeten betalen al noemt dit nu prime of heet dit nu anders.Er zal altijd iets aan vast hangen,terwijl kijkers van RIO al die opgenoemde voordelen bezitten.


RE: Rex of Rio - chukky2 - 18-11-2013

(18-11-2013, 19:33)Dimira schreef: Ja dat kan zijn maar de hele esensie van de zaak is,of prime nu weg gaat of niet.In Rio al niet maar zij die dus geen RIO hebben zullen er altijd voor moeten betalen al noemt dit nu prime of heet dit nu anders.Er zal altijd iets aan vast hangen,terwijl kijkers van RIO al die opgenoemde voordelen bezitten.

gewoon heel eenvoudig he vriend,

prime appart stopt gewoon en gaat verder in rio , daar krijgen we nog een brief voor