Tv-Digitaal.info
Rex of Rio - Afdrukversie

+- Tv-Digitaal.info (https://tv-digitaal.info)
+-- Forum: Digitale Aanbieders (https://tv-digitaal.info/forumdisplay.php?fid=1)
+--- Forum: Telenet (https://tv-digitaal.info/forumdisplay.php?fid=2)
+---- Forum: Zenderaanbod (https://tv-digitaal.info/forumdisplay.php?fid=41)
+---- Topic: Rex of Rio (/showthread.php?tid=359)



RE: Rex of Rio - Dimira - 18-11-2013

En staat dat dan al vast?Blijft dat gratis?Daar geloof ik niets van.Prime gan nooit bij Rex komen gratis.als je iets meer dan 14€ betaald bij REX bztaald en dan nog eens gratis prime.Dan zouden diegene van RIO allemaal in het zak gezet zijn.Enkel hebben ze mischien meer zenders dan de klanten van REX.


RE: Rex of Rio - master-magic - 19-11-2013

ze gaan het hen nog beklagen bij telenet dat ze dit doen,
allemaal voor een netflix waar ze zo een spel van maken.


RE: Rex of Rio - zorro123 - 19-11-2013

(19-11-2013, 00:13)master-magic schreef: ze gaan het hen nog beklagen bij telenet dat ze dit doen,
allemaal voor een netflix waar ze zo een spel van maken.

weet je waaraan je kunt zien dat netflix : nog niet voor morgen is, wel bij Rio geeft men netflix series + dat er bepaalde ABC series zouden moeten verdwijnen mocht (N) op komst zijn,
en zolang er hierin geen beweging in is blijft het : voor sommige (ervan dromen)


RE: Rex of Rio - master-magic - 20-11-2013

(19-11-2013, 16:34)zorro123 schreef:
(19-11-2013, 00:13)master-magic schreef: ze gaan het hen nog beklagen bij telenet dat ze dit doen,
allemaal voor een netflix waar ze zo een spel van maken.

weet je waaraan je kunt zien dat netflix : nog niet voor morgen is, wel bij Rio geeft men netflix series + dat er bepaalde ABC series zouden moeten verdwijnen mocht (N) op komst zijn,
en zolang er hierin geen beweging in is blijft het : voor sommige (ervan dromen)

heeft telenet dan een exclusiviteitscontract voor die series ??????
want zo niet kunnen netflix die ook aanbieden als ze ervoor betalen voor vlaanderen.
maar denk dat het probleem is dat ze in belgie in feite 3 talige versies moeten starten van netflix,
ene voor de vlaamstallige,dan ene voor de franstallige en dan nog 1 voor de duitstallige (al ben ik niet zeker of die laatste een prioriteit is).


RE: Rex of Rio - zorro123 - 20-11-2013

(20-11-2013, 00:08)master-magic schreef:
(19-11-2013, 16:34)zorro123 schreef:
(19-11-2013, 00:13)master-magic schreef: ze gaan het hen nog beklagen bij telenet dat ze dit doen,
allemaal voor een netflix waar ze zo een spel van maken.

weet je waaraan je kunt zien dat netflix : nog niet voor morgen is, wel bij Rio geeft men netflix series + dat er bepaalde ABC series zouden moeten verdwijnen mocht (N) op komst zijn,
en zolang er hierin geen beweging in is blijft het : voor sommige (ervan dromen)

heeft telenet dan een exclusiviteitscontract voor die series ??????
want zo niet kunnen netflix die ook aanbieden als ze ervoor betalen voor vlaanderen.
maar denk dat het probleem is dat ze in belgie in feite 3 talige versies moeten starten van netflix,
ene voor de vlaamstallige,dan ene voor de franstallige en dan nog 1 voor de duitstallige (al ben ik niet zeker of die laatste een prioriteit is).

hetzelfde probleem als fox sports mochten die de voetbal binnenhalen, moeten ze ook op beide landsdelen uitzenden, en dan hier tot een overeenkomst komen tussen belgacom en telenet,

maar of telenet nu een exclusifiteitscontract heeft met ABC ???
ik ken er toch waar (N) de rechten heeft, en ook als je nu op engelse sites komt, lees je het overal, maar opmerkelijk iedereen heeft het over nederland, belgium wordt nergens niet vermeldt,
en hier Rio heeft het aantal ABC series reeds verdrie- of verviervoudigt


RE: Rex of Rio - zorro123 - 22-11-2013

soms krijg je email van telenet, waarvan je afvraagt, jawadde ??
op 20 november nog een mail gekregen, met de vermelding : de hoogtepunten in rio in november,
als men nu eens op het eind van deze maand, er een sturen, met de hoogtepunten in december, zou ik het nog aannemen, blijkbaar als men zo verder doet : iedere maand zulke mail


RE: Rex of Rio - Dimira - 22-11-2013

inderdaad kan ik bevestigen heb ook een mail van hen ontvangen.


RE: Rex of Rio - adizal32 - 26-11-2013

(19-11-2013, 00:13)master-magic schreef: ze gaan het hen nog beklagen bij telenet dat ze dit doen,
allemaal voor een netflix waar ze zo een spel van maken.

Laat ze prullen en foefelen bij telenet.
Feit is onweerlegbaar met mijn abonnement
Whoppa+Rio+Freephone Europa kost bij telenet € 105
Bij UPC Nederland kost identiek pakket € 79
Ik betaal bij telenet 26% meer voor gelijke diensten.
En daar moet ik bovenop , downloadbeperking, Telemeter, smallband , poort blokkeringen en snelheid afknijpingen voor lief bijnemen.
Telenet, staat in de top 3 van grootste kabel huichelaars in Europa.


RE: Rex of Rio - Dimira - 26-11-2013

iedereen moet weten wat hij wil en welke service hij wil.Ben jij dan nederlander soms,want voor zover ik weet is wat je daar allemaal uitlegd voor mij allemaal chinees.upc is toch enkel in nederland als ik mij niet vergis.


RE: Rex of Rio - tarzan - 26-11-2013

adizal32 schreef:Laat ze prullen en foefelen bij telenet.
Feit is onweerlegbaar met mijn abonnement
Whoppa+Rio+Freephone Europa kost bij telenet € 105
Bij UPC Nederland kost identiek pakket € 79
Ik betaal bij telenet 26% meer voor gelijke diensten.
En daar moet ik bovenop , downloadbeperking, Telemeter, smallband , poort blokkeringen en snelheid afknijpingen voor lief bijnemen.
Telenet, staat in de top 3 van grootste kabel huichelaars in Europa.

En jij blijft daar nog klant,in Belgie zitten nog andere providers,waar je gratis naar toe kan.Zonder die opmerkingen die je aanhaald bij Telenet.