Tv-Digitaal.info
Rex of Rio - Afdrukversie

+- Tv-Digitaal.info (https://tv-digitaal.info)
+-- Forum: Digitale Aanbieders (https://tv-digitaal.info/forumdisplay.php?fid=1)
+--- Forum: Telenet (https://tv-digitaal.info/forumdisplay.php?fid=2)
+---- Forum: Zenderaanbod (https://tv-digitaal.info/forumdisplay.php?fid=41)
+---- Topic: Rex of Rio (/showthread.php?tid=359)



RE: Rex of Rio - Dimira - 26-11-2013

Ik weet niet of je het weet.Nu ga je lachen.De belg verdient het meeste van alle Europeanen maar het komt door ons systheem dat we er zo weinig van over houden van het gene wat we verdienen.Maar nu terug naar het onderwerp en dat is,dat er maar 2 mogelijkheden zijn.ofwel betaal je meer en ofwel verhuis je naar nederland.Maar heb je ook al nagedagd dat daar veel meer komt bij kijken dan vlug even een huis zoeken en alles er in zetten.Ik denk dat je daar dan wel vlug op terug komt.En ik betaal dan nog liever die 30€ meer.En met een schotel heb je nog meer mogelijkheden, heb je daar al eens aan gedacht?


RE: Rex of Rio - adizal32 - 26-11-2013

(26-11-2013, 16:20)tarzan schreef:
adizal32 schreef:Laat ze prullen en foefelen bij telenet.

Telenet, staat in de top 3 van grootste kabel huichelaars in Europa.

En jij blijft daar nog klant,in Belgie zitten nog andere providers,waar je gratis naar toe kan.Zonder die opmerkingen die je aanhaald bij Telenet.

Feit is, dat dit de waarheid is, duizenden anderen verkondigen hetzelfde net als ik.
Hopelijk weldra, ga ik weg bij Telenet.
Maar dit alles neemt niet weg wat ik hier vermeld over telenet op waarheid berust.
Werkt gij misschien bij telenet? Proficiat dan...

(26-11-2013, 16:57)Dimira schreef: Ik weet niet of je het weet.Nu ga je lachen.De belg verdient het meeste van alle Europeanen maar het komt door ons systheem dat we er zo weinig van over houden van het gene wat we verdienen.Maar nu terug naar het onderwerp en dat is,dat er maar 2 mogelijkheden zijn.ofwel betaal je meer en ofwel verhuis je naar nederland.Maar heb je ook al nagedagd dat daar veel meer komt bij kijken dan vlug even een huis zoeken en alles er in zetten.Ik denk dat je daar dan wel vlug op terug komt.En ik betaal dan nog liever die 30€ meer.En met een schotel heb je nog meer mogelijkheden, heb je daar al eens aan gedacht?

Het is ieder zijn keuze, maar het feit kan niet liegen en het is door gebrek aan concurrentie dat dit allemaal gebeurd


RE: Rex of Rio - tarzan - 26-11-2013

(26-11-2013, 18:44)adizal32 schreef: Laat ze prullen en foefelen bij telenet.

Telenet, staat in de top 3 van grootste kabel huichelaars in Europa.



Feit is, dat dit de waarheid is, duizenden anderen verkondigen hetzelfde net als ik.
Hopelijk weldra, ga ik weg bij Telenet.
Maar dit alles neemt niet weg wat ik hier vermeld over telenet op waarheid berust.
Werkt gij misschien bij telenet? Proficiat dan...
Nee ik werk niet voor Telenet.
Heb wel Fibernetxl.
Geen last van traffic shaping.
Geen last van smalband.
Ik verzet vlot 1500GB zonder aan smalband te moeten denken.
Fibernetxl-HDtv+gratis HD pack+ Free phone europe incl kabel abonement 92 euro All InShy


RE: Rex of Rio - zorro123 - 26-11-2013

(26-11-2013, 19:14)tarzan schreef:
(26-11-2013, 18:44)adizal32 schreef: Laat ze prullen en foefelen bij telenet.

Telenet, staat in de top 3 van grootste kabel huichelaars in Europa.



Feit is, dat dit de waarheid is, duizenden anderen verkondigen hetzelfde net als ik.
Hopelijk weldra, ga ik weg bij Telenet.
Maar dit alles neemt niet weg wat ik hier vermeld over telenet op waarheid berust.
Werkt gij misschien bij telenet? Proficiat dan...
Nee ik werk niet voor Telenet.
Heb wel Fibernetxl.
Geen last van traffic shaping.
Geen last van smalband.
Ik verzet vlot 1500GB zonder aan smalband te moeten denken.
Fibernetxl-HDtv+gratis HD pack+ Free phone europe incl kabel abonement 92 euro All InShy

niet druk maken, want diegene die denkt dat het gras elders groener is, die komt bedrogen uit


RE: Rex of Rio - murdock - 27-11-2013

(26-11-2013, 09:10)adizal32 schreef:
(19-11-2013, 00:13)master-magic schreef: ze gaan het hen nog beklagen bij telenet dat ze dit doen,
allemaal voor een netflix waar ze zo een spel van maken.

Laat ze prullen en foefelen bij telenet.
Feit is onweerlegbaar met mijn abonnement
Whoppa+Rio+Freephone Europa kost bij telenet € 105
Bij UPC Nederland kost identiek pakket € 79
Ik betaal bij telenet 26% meer voor gelijke diensten.
En daar moet ik bovenop , downloadbeperking, Telemeter, smallband , poort blokkeringen en snelheid afknijpingen voor lief bijnemen.
Telenet, staat in de top 3 van grootste kabel huichelaars in Europa.

in plaats van kritiek te geven kan je ook een andere provider kiezen snow,scarlet, belgacom,daar zijn geen limieten en beperkingen. Maar of de snelheid nog zo snel zal zijn is maar de vraag.


RE: Rex of Rio - Dimira - 27-11-2013

Het gaat hier in deze tread wel of Rex-RIO


RE: Rex of Rio - zorro123 - 27-11-2013

(27-11-2013, 13:23)Dimira schreef: Het gaat hier in deze tread wel of Rex-RIO

Heb je al eens gekeken in Rex-Rio a la carte : een paar dagen geleden,
stonden bij Rio : film, series, kinderen (kids), de naam Rio nog in het oranje, bij Rex hetzelfde maar in het grijs/zwart : sinds gisteren niet meer, staat overal een aparte foto, de tijd om er de nadruk op te leggen (naam) is blijkbaar voorbij


RE: Rex of Rio - Dimira - 27-11-2013

(27-11-2013, 14:38)zorro123 schreef:
(27-11-2013, 13:23)Dimira schreef: Het gaat hier in deze tread wel of Rex-RIO

Heb je al eens gekeken in Rex-Rio a la carte : een paar dagen geleden,
stonden bij Rio : film, series, kinderen (kids), de naam Rio nog in het oranje, bij Rex hetzelfde maar in het grijs/zwart : sinds gisteren niet meer, staat overal een aparte foto, de tijd om er de nadruk op te leggen (naam) is blijkbaar voorbij

zorro dat was niet voor jou persoonlijk bedoeld maar is dit je antwoord op mijn opmerking?


RE: Rex of Rio - zorro123 - 27-11-2013

(27-11-2013, 15:34)Dimira schreef:
(27-11-2013, 14:38)zorro123 schreef:
(27-11-2013, 13:23)Dimira schreef: Het gaat hier in deze tread wel of Rex-RIO

Heb je al eens gekeken in Rex-Rio a la carte : een paar dagen geleden,
stonden bij Rio : film, series, kinderen (kids), de naam Rio nog in het oranje, bij Rex hetzelfde maar in het grijs/zwart : sinds gisteren niet meer, staat overal een aparte foto, de tijd om er de nadruk op te leggen (naam) is blijkbaar voorbij

zorro dat was niet voor jou persoonlijk bedoeld maar is dit je antwoord op mijn opmerking?
neen, maar dat van a la carte was wel dat opviel


RE: Rex of Rio - Dimira - 27-11-2013

(27-11-2013, 16:22)zorro123 schreef:
(27-11-2013, 15:34)Dimira schreef:
(27-11-2013, 14:38)zorro123 schreef:
(27-11-2013, 13:23)Dimira schreef: Het gaat hier in deze tread wel of Rex-RIO

Heb je al eens gekeken in Rex-Rio a la carte : een paar dagen geleden,
stonden bij Rio : film, series, kinderen (kids), de naam Rio nog in het oranje, bij Rex hetzelfde maar in het grijs/zwart : sinds gisteren niet meer, staat overal een aparte foto, de tijd om er de nadruk op te leggen (naam) is blijkbaar voorbij

zorro dat was niet voor jou persoonlijk bedoeld maar is dit je antwoord op mijn opmerking?
neen, maar dat van a la carte was wel dat opviel
Dan moet je me excuseren,maar soms kan je iets er niet meer bij proppen en dan zet je dat er onder en dan kan dit wel eens gebeuren.Maar slimme mensen zoals de meesten weten waar ze zich moeten aan houden.Wink