Tv-Digitaal.info
Rex of Rio - Afdrukversie

+- Tv-Digitaal.info (https://tv-digitaal.info)
+-- Forum: Digitale Aanbieders (https://tv-digitaal.info/forumdisplay.php?fid=1)
+--- Forum: Telenet (https://tv-digitaal.info/forumdisplay.php?fid=2)
+---- Forum: Zenderaanbod (https://tv-digitaal.info/forumdisplay.php?fid=41)
+---- Topic: Rex of Rio (/showthread.php?tid=359)



RE: Rex of Rio - zorro123 - 30-11-2013

(27-11-2013, 17:12)Dimira schreef:
(27-11-2013, 16:22)zorro123 schreef:
(27-11-2013, 15:34)Dimira schreef:
(27-11-2013, 14:38)zorro123 schreef:
(27-11-2013, 13:23)Dimira schreef: Het gaat hier in deze tread wel of Rex-RIO

Heb je al eens gekeken in Rex-Rio a la carte : een paar dagen geleden,
stonden bij Rio : film, series, kinderen (kids), de naam Rio nog in het oranje, bij Rex hetzelfde maar in het grijs/zwart : sinds gisteren niet meer, staat overal een aparte foto, de tijd om er de nadruk op te leggen (naam) is blijkbaar voorbij

zorro dat was niet voor jou persoonlijk bedoeld maar is dit je antwoord op mijn opmerking?
neen, maar dat van a la carte was wel dat opviel
Dan moet je me excuseren,maar soms kan je iets er niet meer bij proppen en dan zet je dat er onder en dan kan dit wel eens gebeuren.Maar slimme mensen zoals de meesten weten waar ze zich moeten aan houden.Wink

als je nu naar op tv-theek Rex en Rio gaat, staat er te lezen, juist boven Rio, films en series + zenders voor de prijs van 1, kan er al lang staan of niet,
het viel me daarstraks op


RE: Rex of Rio - murdock - 30-11-2013

Ik zie dat hier toch niet staan, kan misschien zijn omdat ik geen abo heb op rex of rio?
eigenlijk moet er staan kinderen en geen kids, wij leven niet in amerika.


RE: Rex of Rio - zorro123 - 30-11-2013

(30-11-2013, 10:01)murdock schreef: Ik zie dat hier toch niet staan, kan misschien zijn omdat ik geen abo heb op rex of rio?
eigenlijk moet er staan kinderen en geen kids, wij leven niet in amerika.

als ik mij niet vergis stond er eerst iets over : ga naar de facebookpagina,
wat ik nu nog altijd lees bij mijn bestellingen, bij film a la carte en series a la carte daar staat betalen per film/serie:
maar zoals gezegd bij Rex en Rio staat wel degelijk films, series en zenders voor de prijs van 1


RE: Rex of Rio - Dimira - 01-12-2013

Ja en als je huurt bij prime bv vroeger was die ook gratis voor de leden die het boeket haden.Waarom zou je dan nu ineens moeten gaan betalen?Als je een abonnement hebt is dit allemaal inbegrepen in je abonnement en kost dit je niets.


RE: Rex of Rio - zorro123 - 14-12-2013

een kerst en nieuwjaars muziekkanaal :

Kerstboom? Check! Pakjes? Check! Sneeuw? Laat ons hopen... Dan alleen nog de muziek. En daar zorgen wij voor. Met Music Choice: drie weken lang de grootste kerstfavorieten aller tijden op je tv!

Net zoals de voorbije jaren brengen we al je favoriete kerstjingles, van de klassieke Crosby tot een winterse Wham!, op Music Choice. Dat is een tijdelijk kanaal op je tv, waar we de beste kerstmuziek van de voorbije 50 jaar draaien. We kunnen putten uit een bibliotheek van ruim 2.000 nummers. Daarin zitten alle klassiekers, de beste kerstsongs van 2013 én nieuwe versies van vertrouwde nummers. De perfecte soundtrack voor je kerstfeest of een rustige avond kerstkaarten schrijven en geschenkjes inpakken.

Van oud op nieuw
In de nacht van 31 december op 1 januari, van 12 uur ’s nachts tot 6 uur ’s morgens, draaien we de boxen open voor de allerbeste partymuziek. Van de hits uit 2013 tot tijdloze meezingers uit de jaren 60, 70 en 80.

Dat wordt een ‘merry little christmas’ en een party ‘like it’s nineteen ninety nine’... Geniet ervan!

Music Choice: van 10/12 tot 3/1 op kanaal 989


RE: Rex of Rio - master-magic - 14-12-2013

Is geen echt nieuws,is standaard voor elke Music choice aanbieder elk jaar,
Dat ze daar nog zo mee uitpakken,meeste zitten toch TV te kijken of zetten de radio op.
Het verkocht niet zeker dat pakket Wink


RE: Rex of Rio - murdock - 15-12-2013

Dus prime kan je niet meer nemen dan?je moet dat nemen met rio aan 24,95 euro?
de films die je kan opvragen bij rex en rio worden deze uitgezonden met dolby D of DTS?


RE: Rex of Rio - Dimira - 15-12-2013

(14-12-2013, 17:29)zorro123 schreef: een kerst en nieuwjaars muziekkanaal :

Kerstboom? Check! Pakjes? Check! Sneeuw? Laat ons hopen... Dan alleen nog de muziek. En daar zorgen wij voor. Met Music Choice: drie weken lang de grootste kerstfavorieten aller tijden op je tv!

Net zoals de voorbije jaren brengen we al je favoriete kerstjingles, van de klassieke Crosby tot een winterse Wham!, op Music Choice. Dat is een tijdelijk kanaal op je tv, waar we de beste kerstmuziek van de voorbije 50 jaar draaien. We kunnen putten uit een bibliotheek van ruim 2.000 nummers. Daarin zitten alle klassiekers, de beste kerstsongs van 2013 én nieuwe versies van vertrouwde nummers. De perfecte soundtrack voor je kerstfeest of een rustige avond kerstkaarten schrijven en geschenkjes inpakken.

Van oud op nieuw
In de nacht van 31 december op 1 januari, van 12 uur ’s nachts tot 6 uur ’s morgens, draaien we de boxen open voor de allerbeste partymuziek. Van de hits uit 2013 tot tijdloze meezingers uit de jaren 60, 70 en 80.

Dat wordt een ‘merry little christmas’ en een party ‘like it’s nineteen ninety nine’... Geniet ervan!

Music Choice: van 10/12 tot 3/1 op kanaal 989

zorro ben jij DJ geweest want zo lijkt het sprekendBig Grin.


RE: Rex of Rio - zorro123 - 15-12-2013

(15-12-2013, 10:09)Dimira schreef:
(14-12-2013, 17:29)zorro123 schreef: een kerst en nieuwjaars muziekkanaal :

Kerstboom? Check! Pakjes? Check! Sneeuw? Laat ons hopen... Dan alleen nog de muziek. En daar zorgen wij voor. Met Music Choice: drie weken lang de grootste kerstfavorieten aller tijden op je tv!

Net zoals de voorbije jaren brengen we al je favoriete kerstjingles, van de klassieke Crosby tot een winterse Wham!, op Music Choice. Dat is een tijdelijk kanaal op je tv, waar we de beste kerstmuziek van de voorbije 50 jaar draaien. We kunnen putten uit een bibliotheek van ruim 2.000 nummers. Daarin zitten alle klassiekers, de beste kerstsongs van 2013 én nieuwe versies van vertrouwde nummers. De perfecte soundtrack voor je kerstfeest of een rustige avond kerstkaarten schrijven en geschenkjes inpakken.

Van oud op nieuw
In de nacht van 31 december op 1 januari, van 12 uur ’s nachts tot 6 uur ’s morgens, draaien we de boxen open voor de allerbeste partymuziek. Van de hits uit 2013 tot tijdloze meezingers uit de jaren 60, 70 en 80.

Dat wordt een ‘merry little christmas’ en een party ‘like it’s nineteen ninety nine’... Geniet ervan!

Music Choice: van 10/12 tot 3/1 op kanaal 989

zorro ben jij DJ geweest want zo lijkt het sprekendBig Grin.

ooit lang geleden : als eens bij rex en rio gekeken : ze hebben daar een nieuwe rubriek staan : in drukletters, ondek de zenders in rex als je bij rex kijkt, of ondek de zenders in rio


RE: Rex of Rio - Dimira - 15-12-2013

Ik ga meestal Rechtstreeks naar RIO of het moest weer verandert zijn omdat ik RIO heb en als je RIO hebt heb je de rest toch automatisch.Ik zal daar straks of morgen eens zien want nu met de voetbal is het moeilijk.