Tv-Digitaal.info
Rex of Rio - Afdrukversie

+- Tv-Digitaal.info (https://tv-digitaal.info)
+-- Forum: Digitale Aanbieders (https://tv-digitaal.info/forumdisplay.php?fid=1)
+--- Forum: Telenet (https://tv-digitaal.info/forumdisplay.php?fid=2)
+---- Forum: Zenderaanbod (https://tv-digitaal.info/forumdisplay.php?fid=41)
+---- Topic: Rex of Rio (/showthread.php?tid=359)



RE: Rex of Rio - zorro123 - 16-12-2013

ze nemen bij Rex en Rio : kerstmis blijkbaar heel letterlijk,
bij toeval eens aan het kijken geweest onder films per alfabet, bij de letter b, kom je bibble tegen, de hele cathecismus als het ware van abraham tot...,
2 films 1.30u elk en dan nog eens 8 a 9 films in twee delen ook 1.30u elk deel


RE: Rex of Rio - master-magic - 16-12-2013

(16-12-2013, 02:37)zorro123 schreef: ze nemen bij Rex en Rio : kerstmis blijkbaar heel letterlijk,
bij toeval eens aan het kijken geweest onder films per alfabet, bij de letter b, kom je bibble tegen, de hele cathecismus als het ware van abraham tot...,
2 films 1.30u elk en dan nog eens 8 a 9 films in twee delen ook 1.30u elk deel

Ze zullen ze goedkoop gekregen hebben Wink


RE: Rex of Rio - zorro123 - 16-12-2013

(16-12-2013, 02:57)master-magic schreef:
(16-12-2013, 02:37)zorro123 schreef: ze nemen bij Rex en Rio : kerstmis blijkbaar heel letterlijk,
bij toeval eens aan het kijken geweest onder films per alfabet, bij de letter b, kom je bibble tegen, de hele cathecismus als het ware van abraham tot...,
2 films 1.30u elk en dan nog eens 8 a 9 films in twee delen ook 1.30u elk deel

Ze zullen ze goedkoop gekregen hebben Wink
dezelfde films bij bol.com 50 euro : dan is Rex en Rio toch goedkoper hoor


RE: Rex of Rio - Dimira - 16-12-2013

Ik heb het al eens elders gezegd ik ga niets kopen wat je voor 0€ kan krijgen en identiek het zelfde is.Want dit zou waanzinnig zijn.


RE: Rex of Rio - zorro123 - 16-12-2013

(16-12-2013, 11:44)Dimira schreef: Ik heb het al eens elders gezegd ik ga niets kopen wat je voor 0€ kan krijgen en identiek het zelfde is.Want dit zou waanzinnig zijn.

tja, als je iets koopt : eerst was er een video, daarna een dvd, en nu blue-ray en later ultra hd (en als je dan steeds terug die films/series gaat kopen, een straatje zonder einde,
terwijl Rex en Rio, zie je ook de films/series : nadeel eenmaal de film/serie als laatste kans is uitgezonden zie je deze niet meer,
maar het grootste voordeel met Rex en Rio is dat je de film/serie ziet, zonder dat je die moet aankopen, en als er een serie/film verdwenen is zijn er toch telkens nieuwe,

eigenlijk zijn Rex en Rio (of andere aanbieders) de winkels die films/series verkopen aan het...........


RE: Rex of Rio - Dimira - 16-12-2013

(16-12-2013, 16:02)zorro123 schreef:
(16-12-2013, 11:44)Dimira schreef: Ik heb het al eens elders gezegd ik ga niets kopen wat je voor 0€ kan krijgen en identiek het zelfde is.Want dit zou waanzinnig zijn.

tja, als je iets koopt : eerst was er een video, daarna een dvd, en nu blue-ray en later ultra hd (en als je dan steeds terug die films/series gaat kopen, een straatje zonder einde,
terwijl Rex en Rio, zie je ook de films/series : nadeel eenmaal de film/serie als laatste kans is uitgezonden zie je deze niet meer,
maar het grootste voordeel met Rex en Rio is dat je de film/serie ziet, zonder dat je die moet aankopen, en als er een serie/film verdwenen is zijn er toch telkens nieuwe,

eigenlijk zijn Rex en Rio (of andere aanbieders) de winkels die films/series verkopen aan het...........

Zo bezie ik het ook een beetje,en ik vind die formule helemaal niet mis.Laat een ander mar naar de cinema gaan of video's kopen of huren,ik weet al lang wie het er het goedkoopst van afbrengt.


RE: Rex of Rio - master-magic - 16-12-2013

(16-12-2013, 16:02)zorro123 schreef:
(16-12-2013, 11:44)Dimira schreef: Ik heb het al eens elders gezegd ik ga niets kopen wat je voor 0€ kan krijgen en identiek het zelfde is.Want dit zou waanzinnig zijn.

tja, als je iets koopt : eerst was er een video, daarna een dvd, en nu blue-ray en later ultra hd (en als je dan steeds terug die films/series gaat kopen, een straatje zonder einde,
terwijl Rex en Rio, zie je ook de films/series : nadeel eenmaal de film/serie als laatste kans is uitgezonden zie je deze niet meer,
maar het grootste voordeel met Rex en Rio is dat je de film/serie ziet, zonder dat je die moet aankopen, en als er een serie/film verdwenen is zijn er toch telkens nieuwe,

eigenlijk zijn Rex en Rio (of andere aanbieders) de winkels die films/series verkopen aan het...........

Wat je goedkoop noemt,elke maand moet je nog de kost van je box en kabel bijrekenen ook en dan dat abbo rex of Rio,
Denk dat je duurder uitkomt dan een dvd speler te kopen en de dvd kopen.


RE: Rex of Rio - zorro123 - 16-12-2013

(16-12-2013, 18:47)master-magic schreef:
(16-12-2013, 16:02)zorro123 schreef:
(16-12-2013, 11:44)Dimira schreef: Ik heb het al eens elders gezegd ik ga niets kopen wat je voor 0€ kan krijgen en identiek het zelfde is.Want dit zou waanzinnig zijn.

tja, als je iets koopt : eerst was er een video, daarna een dvd, en nu blue-ray en later ultra hd (en als je dan steeds terug die films/series gaat kopen, een straatje zonder einde,
terwijl Rex en Rio, zie je ook de films/series : nadeel eenmaal de film/serie als laatste kans is uitgezonden zie je deze niet meer,
maar het grootste voordeel met Rex en Rio is dat je de film/serie ziet, zonder dat je die moet aankopen, en als er een serie/film verdwenen is zijn er toch telkens nieuwe,

eigenlijk zijn Rex en Rio (of andere aanbieders) de winkels die films/series verkopen aan het...........

Wat je goedkoop noemt,elke maand moet je nog de kost van je box en kabel bijrekenen ook en dan dat abbo rex of Rio,
Denk dat je duurder uitkomt dan een dvd speler te kopen en de dvd kopen.

maar deze kost hebben toch alle telenet klanten, ook zij die geen rex en rio hebben, en die dan een dvd of blue ray kopen, hebben tenlangen duur een kleerkast nodig om alles bijeen te houden, het voorbeeld van die bijbelfilms : bij bol.com 50 euro terwijl rex afgerond 15 euro is en Rio 25 euro,
dan is rex en rio goedkoper want, je kunt niet alleen die bijbelfilms zien, maar ook andere films/series, en over hoeveel films en series het gaat, geen idee van


RE: Rex of Rio - Dimira - 16-12-2013

Er zijn heel veel voordelen met REX&RIO vind ik tegenover alle andere mogelijkheden.Ik hoorde het deze week nog op tv zeggen je bent bijna al 10€ kwijt als je naar de cinema gaat.Dan zie ik liever een film voor 0€ en een pak chips in mijn luie stoel thuis.


RE: Rex of Rio - master-magic - 16-12-2013

(16-12-2013, 19:42)Dimira schreef: Er zijn heel veel voordelen met REX&RIO vind ik tegenover alle andere mogelijkheden.Ik hoorde het deze week nog op tv zeggen je bent bijna al 10€ kwijt als je naar de cinema gaat.Dan zie ik liever een film voor 0€ en een pak chips in mijn luie stoel thuis.

Gratis zijn die films niet,je betaald er altijd voor,hoe je het draait of keert,en wie geen rex of Rio heeft betaald mee.