Tv-Digitaal.info
Rex of Rio - Afdrukversie

+- Tv-Digitaal.info (https://tv-digitaal.info)
+-- Forum: Digitale Aanbieders (https://tv-digitaal.info/forumdisplay.php?fid=1)
+--- Forum: Telenet (https://tv-digitaal.info/forumdisplay.php?fid=2)
+---- Forum: Zenderaanbod (https://tv-digitaal.info/forumdisplay.php?fid=41)
+---- Topic: Rex of Rio (/showthread.php?tid=359)



RE: Rex of Rio - Dimira - 16-12-2013

Ik zal het woord gratis niet meer gebruiken master,maar nu zou je wel eens een berekening moeten maken want je betaalt 25€ RIO voor kanalen waar je vroeger mee voor moest betalen omdat deze nog eens in verschillende paketten zaten.Dus als je dat al eens uitrekend zit je al boven die 25€.Ik betaal voor digitale tv.50.30€ omdat daar nog 2 paketten in zitten option fr en sporting telenet.Dus stel als je nu het minimum van slechts 4 films per maand wil zien aan 0€ =1 per week die je anders ook nog eens er bij moet betalen is dus bv. 4x4=16e.Dan denk ik dat jouw rekening heel wat hoger dan die van mij gaat oplopen. Je moet wel als je zelf telenet niet hebt eers in RIO gaan zoeken welke kanalen vroeger in een paket zaten ik vermoed dat dat diegene zijn die nu in die bijkomende balk staan.


RE: Rex of Rio - master-magic - 16-12-2013

(16-12-2013, 22:28)Dimira schreef: Ik zal het woord gratis niet meer gebruiken master,maar nu zou je wel eens een berekening moeten maken want je betaalt 25€ RIO voor kanalen waar je vroeger mee voor moest betalen omdat deze nog eens in verschillende paketten zaten.Dus als je dat al eens uitrekend zit je al boven die 25€.Ik betaal voor digitale tv.50.30€ omdat daar nog 2 paketten in zitten option fr en sporting telenet.Dus stel als je nu het minimum van slechts 4 films per maand wil zien aan 0€ =1 per week die je anders ook nog eens er bij moet betalen is dus bv. 4x4=16e.Dan denk ik dat jouw rekening heel wat hoger dan die van mij gaat oplopen. Je moet wel als je zelf telenet niet hebt eers in RIO gaan zoeken welke kanalen vroeger in een paket zaten ik vermoed dat dat diegene zijn die nu in die bijkomende balk staan.

Misschien betaalde iedereen er vroeger veel teveel voor zonder dat je het wist want dat gaan we nooit weten wat het Telenet eigenlijk maar kost,
Als je ziet hoeveel ze er nog voor vragen hebben we allemaal al die jaren teveel betaald.


RE: Rex of Rio - Dimira - 16-12-2013

(16-12-2013, 22:34)master-magic schreef:
(16-12-2013, 22:28)Dimira schreef: Ik zal het woord gratis niet meer gebruiken master,maar nu zou je wel eens een berekening moeten maken want je betaalt 25€ RIO voor kanalen waar je vroeger mee voor moest betalen omdat deze nog eens in verschillende paketten zaten.Dus als je dat al eens uitrekend zit je al boven die 25€.Ik betaal voor digitale tv.50.30€ omdat daar nog 2 paketten in zitten option fr en sporting telenet.Dus stel als je nu het minimum van slechts 4 films per maand wil zien aan 0€ =1 per week die je anders ook nog eens er bij moet betalen is dus bv. 4x4=16e.Dan denk ik dat jouw rekening heel wat hoger dan die van mij gaat oplopen. Je moet wel als je zelf telenet niet hebt eers in RIO gaan zoeken welke kanalen vroeger in een paket zaten ik vermoed dat dat diegene zijn die nu in die bijkomende balk staan.

Misschien betaalde iedereen er vroeger veel teveel voor zonder dat je het wist want dat gaan we nooit weten wat het Telenet eigenlijk maar kost,
Als je ziet hoeveel ze er nog voor vragen hebben we allemaal al die jaren teveel betaald.
En dit is dus nog maar enkel tv.Als je ReX neemt mis je een pak zenders,en hoe het juist zit met films en series heb ik niet gezien.


RE: Rex of Rio - zorro123 - 16-12-2013

soms kun je toch niet volgen : voorbeeld : telenet heeft een exclusieve deal met HBO gemaakt voor het uitzenden van hun aanbod maar liefst 1 week na de Release in Amerika.

en op 2be geven ze strike back, jawel hoor ook van HBO (wel in samenwerking met sky1)


RE: Rex of Rio - master-magic - 16-12-2013

(16-12-2013, 22:59)zorro123 schreef: soms kun je toch niet volgen : voorbeeld : telenet heeft een exclusieve deal met HBO gemaakt voor het uitzenden van hun aanbod maar liefst 1 week na de Release in Amerika.

en op 2be geven ze strike back, jawel hoor ook van HBO (wel in samenwerking met sky1)

Als een openbare zender dat recht heeft betaald mogen ze dat uitzenden wanneer ze willen he als prime het niet heeft.
Prime heeft niet alle rechten,......


RE: Rex of Rio - zorro123 - 21-12-2013

Vanaf januari 2014 zal het merendeel van de PRIME Series ook te zien zijn op PRIME Star HD. Zo kan je de series toch in HD volgen.


RE: Rex of Rio - zorro123 - 21-12-2013

En als dit het begin is van die rond-je tafel gesprekken, en er nu nog 1000 films bij komen, en 555 afleveringen van series, bovenop de reeds 2200 (ruw geteld) films en series (niet geteld, maar als het ene al klopt zal het ander ook wel zijn),
en uit die gesprekken komt dat van de merendeel series in HD zullen te zien zijn, (ook a la carte), zal dat met de films wel ook gebeuren (in HD en in HD in a la carte),
blijkbaar hebben er velen de overstap gemaakt van prime naar rio, en allemaal klagen dat men deed, trok op niets (de yelo tv gids enz.), maar wat bleek het merendeel ging dat men niet wist hoe men nu men de afstandsbediening moest werken, en van de echte nieuw leden, tja die wisten nog niet eens dat als je naar tv-theek gaat, daar een film of serie kon bestellen, en zien : als deze niet in de prime kanalen bezig was,
je leest soms nogal wat misverstanden


RE: Rex of Rio - zorro123 - 22-12-2013

om 2014 goed te beginnen : een kleine greep :
Rex & Rio* is ‘het’ premium kanaal voor series. Dankzij een exclusieve deal met HBO biedt Telenet via Rio voortaan alle episodes van hun succesreeksen aan en worden de nieuwe afleveringen quasi gelijktijdig met de VS in ons land uitgezonden. Begin 2014 gaan maar liefst acht nieuwe series in première op Rex & Rio, waarvan vier uit de HBO stal: Hello Ladies (HBO), Getting On (HBO), Looking (HBO) en True Detective (HBO), de langverwachte en veelbesproken en langverwachte actieserie Black Sails (Starz) van producer Michael Bay, Hit The Floor (Starz), Dicte (Lumiere) en Les Revenants (Zodiak), dat onlangs nog de Emmy won voor beste internationaal drama.

Voorts zullen in 2014 volgende nieuwe episodes van successeries via Rio voor het eerst in Vlaanderen te zien zijn: Banshee 2 (HBO/Cinemax) , Revenge 3 (Disney), The Bridge 2 (Lumiere) en de Emmy gelauwerde series Girls 3 (HBO) , Veep 3 (HBO), American Horror Story 3 (Fox), Breaking Bad 5 (Sony), Bomb Girls 3 (DFW) en Mad Men 6 (Lionsgate).

Met andere woorden : teveel om alles op te noemen


RE: Rex of Rio - Dimira - 22-12-2013

@ Kris ik was wel geabonneerd op de zenders HD XL en het plus abonnement.Dus heb ik hen ook gezegd dat zei dit hebben verwijderd vanaf ik RIO heb genomen.Of dit nu gratis was later als wij RIO hadden of niet,dit kon mij niet schelen.maar het gaat mij er wel om dat ik en iedereen die REX&RIO heeft genomen ook die zenders heeft moet kunnen nemen als jullie die kunnen zien,en dat zijn ze nu aan het onderzoeken en anders moeten ze die binnen een paar dagen er maar zo snel mogelijk uitgooien want dat zijn 2 paketten die als je die toch wil betalen want daar zitten HD zenders in heb ik ook gezegd niet kan bestellen. Ze zijn gewoon bang dat ze RIO of REX gaan weg doen en dat mensen terug gaan naar een plus pakket.Dom ben ik nu ook niet.Maar ik zal blijven vechten tot ofwel die zenders bij jullie er af zijn of dat wij ze ook terug hebben.


RE: Rex of Rio - Icymichel - 22-12-2013

(22-12-2013, 10:00)Dimira schreef: @ Kris ik was wel geabonneerd op de zenders HD XL en het plus abonnement.Dus heb ik hen ook gezegd dat zei dit hebben verwijderd vanaf ik RIO heb genomen.Of dit nu gratis was later als wij RIO hadden of niet,dit kon mij niet schelen.maar het gaat mij er wel om dat ik en iedereen die REX&RIO heeft genomen ook die zenders heeft moet kunnen nemen als jullie die kunnen zien,en dat zijn ze nu aan het onderzoeken en anders moeten ze die binnen een paar dagen er maar zo snel mogelijk uitgooien want dat zijn 2 paketten die als je die toch wil betalen want daar zitten HD zenders in heb ik ook gezegd niet kan bestellen. Ze zijn gewoon bang dat ze RIO of REX gaan weg doen en dat mensen terug gaan naar een plus pakket.Dom ben ik nu ook niet.Maar ik zal blijven vechten tot ofwel die zenders bij jullie er af zijn of dat wij ze ook terug hebben.

Dimira, je had maar eens 2 keer moeten nadenken voor je de overschakeling maakte naar Rex of Rio.
Er is gezegd geweest dat de mensen die het HD XL en Prime pakket hebben in de loop van 2014 een schrijven zullen krijgen. Dus dat kan eventueel nog duren tot 31/12/2014. Dus zolang wij geen schrijven van Telenet hebben gehad zal er niets gebeuren.