Tv-Digitaal.info
Rex of Rio - Afdrukversie

+- Tv-Digitaal.info (https://tv-digitaal.info)
+-- Forum: Digitale Aanbieders (https://tv-digitaal.info/forumdisplay.php?fid=1)
+--- Forum: Telenet (https://tv-digitaal.info/forumdisplay.php?fid=2)
+---- Forum: Zenderaanbod (https://tv-digitaal.info/forumdisplay.php?fid=41)
+---- Topic: Rex of Rio (/showthread.php?tid=359)



RE: Rex of Rio - tarzan - 25-12-2013

(25-12-2013, 09:51)Dimira schreef: dan kan je op den duur alles weg doen.En ik denk ook dat dit meer het jongere publiek zal aanspreken.Dus radio zien op tv.

Wat is daar nu aan te zien,hun zien taffelen achter die microfoon.
[Afbeelding: 3145283980.png]


RE: Rex of Rio - zorro123 - 25-12-2013

(25-12-2013, 04:26)master-magic schreef: dat is nu toekomst,tvradio,er bestaan al veel van,
in wallonie is er ook Radio Contact als tv zender en die zit ook op de waalse comercielle tv in de tijd dat ze niet uitzenden.
of je kan het nu ook doortrekken naar die actie van studio brussel,ze zenden dat ook bijna dag en nacht uit.
als je dat weg wilt dan moet die boeren zender ook weg hé,is ook herhaling van herhaling van een herhaling,
of Dobbit TV,ook een herhaalzender,of stories,en we kunnen er nog enkele noemen van die vlaamse goedkope zenderkes.

je vergeet er een, gisteren toevallig naar de vlaamse top tien aan het kijken, en het moment dat ik er er op was, waren de presentatoren aan het zeggen, dat er 2 miljoen ? mensen regelmatig naar hun zender keken,
namelijk MENT (tegenwoordig goed wat muziekkeuze betreft)


RE: Rex of Rio - tarzan - 25-12-2013

(25-12-2013, 13:36)zorro123 schreef: gisteren toevallig naar de vlaamse top tien aan het kijken, en het moment dat ik er er op was, waren de presentatoren aan het zeggen, dat er 2 miljoen ? mensen regelmatig naar hun zender keken,
Ze kunnen zeggen wat ze willen,daar trap ik niet in.
Wie boven de 30 kijkt naar dat gezeur achter de microfoon.
Dat halen de vlaamse tv zenders niet eens.
[Afbeelding: 3145283980.png]


RE: Rex of Rio - Dimira - 25-12-2013

(25-12-2013, 16:52)tarzan schreef:
(25-12-2013, 13:36)zorro123 schreef: gisteren toevallig naar de vlaamse top tien aan het kijken, en het moment dat ik er er op was, waren de presentatoren aan het zeggen, dat er 2 miljoen ? mensen regelmatig naar hun zender keken,
Ze kunnen zeggen wat ze willen,daar trap ik niet in.
Wie boven de 30 kijkt naar dat gezeur achter de microfoon.
Dat halen de vlaamse tv zenders niet eens.
[Afbeelding: 3145283980.png]

Dat versta ik nu helemaal niet.Ik luister normaal dagelijks ook niet naar ment.Maar ik ken hem wel en weet ook dat het een goede zender is.Daarom versta ik niet dat je dit kan zeggen dat het voor een publiek tot 30 jaar is wat volgens mij helemaal niet waar is.Ik ben reeds 47 en ben opgegroeid toen de meeste artiesten nog jong waren.Het zijn juist het oudere publiek die deze artiesten kent.Wat zorro zegt is waar,en ik begin geloof te hechten in die kijkcijfers van libelle ook.Want iedereen dacht ook dat dit een flop gig worden.Nu nog platelands tv. en just.Want het is precies of iedereen hier is voor zijn eigen deur aan het vegen.


RE: Rex of Rio - Dimira - 25-12-2013

(25-12-2013, 17:54)natte schreef:
(25-12-2013, 13:36)zorro123 schreef:
(25-12-2013, 04:26)master-magic schreef: dat is nu toekomst,tvradio,er bestaan al veel van,
in wallonie is er ook Radio Contact als tv zender en die zit ook op de waalse comercielle tv in de tijd dat ze niet uitzenden.
of je kan het nu ook doortrekken naar die actie van studio brussel,ze zenden dat ook bijna dag en nacht uit.
als je dat weg wilt dan moet die boeren zender ook weg hé,is ook herhaling van herhaling van een herhaling,
of Dobbit TV,ook een herhaalzender,of stories,en we kunnen er nog enkele noemen van die vlaamse goedkope zenderkes.

je vergeet er een, gisteren toevallig naar de vlaamse top tien aan het kijken, en het moment dat ik er er op was, waren de presentatoren aan het zeggen, dat er 2 miljoen ? mensen regelmatig naar hun zender keken,
namelijk MENT (tegenwoordig goed wat muziekkeuze betreft)
ben eens met zorro

zoals ik zeg in uitgebreide versieShy


RE: Rex of Rio - zorro123 - 26-12-2013

(21-12-2013, 02:31)zorro123 schreef: Vanaf januari 2014 zal het merendeel van de PRIME Series ook te zien zijn op PRIME Star HD. Zo kan je de series toch in HD volgen.

voorbeeld : Black Sails : Vanaf 26/01 om 19u25 op PRIME Star HD en
om 20u op PRIME Series.
Wie de trailer heeft gezien op youtube, weet dat men tenminste, dat men in 2014 : met iets goeds begonnen is


RE: Rex of Rio - Dimira - 26-12-2013

(25-12-2013, 13:00)tarzan schreef:
(25-12-2013, 09:51)Dimira schreef: dan kan je op den duur alles weg doen.En ik denk ook dat dit meer het jongere publiek zal aanspreken.Dus radio zien op tv.

Wat is daar nu aan te zien,hun zien taffelen achter die microfoon.
[Afbeelding: 3145283980.png]

Veel zin heeft het misschien niet,ik vraag me enkel af wat je er tegen hebt?Maar stel nu dat er zo als master zei een vlaamse zender bestaat à la studio brussel of topradio of een nog niet bestaande die enkel op die manier gaat uitzenden ben je nog niet verplicht om er naar te KIJKEN) zo bestaat music choiche ook op tv meer dan 40 radio zenders op je tv.Daar hoeft men toch ook niet mooi naast elkaar te zitten.Men kan gerust het middagmaal eten terwijl die daar zoals je zo mooi zegt aan het tafelen zijn.Je hoeft er toch ook niet continue naar te zien of je die zender nu opzet of één van music choiche dat is dan juist het zelfde.


RE: Rex of Rio - zorro123 - 27-12-2013

je kunt deze rollen ook omdraaien, terwijl men hier bij telenet alle afleveringen kunt zien van the bridge 2, zijn ze bij film1 er nog mee bezig wekelijks : en wat black sails betreft of deze ook zo begint op film1 als bij Rio (beter gezegd prime) ???,
25 januari uitzending in amerika, en een dag later ondertitteld op prime : die dit allemaal moeten ondertittelen hebben ook werk : begint te gelijken : op werken aan de lopende band

nu bij stories toch sport 10 is bijgekomen, mogen ze voor mijn part 192 tv volledig geven


RE: Rex of Rio - Dimira - 27-12-2013

(25-12-2013, 20:53)natte schreef: graag meer vlaamse songs

Jij hebt misschien ook mijn leeftijd maar ik vind dat er veel zangers op die zender komen daarom vond ik die zender Anna bij Belgacom ook zo goed.


RE: Rex of Rio - Dreekes - 27-12-2013

Heb met de kerstdagen regelmatig eens Familyradio opgezet tijdens het tafelen op kanaal 930 van telenet digital tv. Leuke en aangename muziek van Rudy Van Vlaanderen en de zijnen. Deze radio verdient een plaatsje in de digitale lijst en een nationale frekwentie. Als het goed is mag het ook eens gezegd.
Heb ook eens gezapt naar JUST. Voorlopig niets anders dan clips denk ik. Hoop dat het geen afkooksel van JIM wordt of TMF e.d.
En waar zijn de meiskes van Club41 gebleven ? Rond middernacht alleen maar JUST gezien.
Is die zender nu al verdwenen ? Ze zijn nog geen jaar bezig ! ( Niet dat we daar behoefte aan hebben, maar ze zijn nog maar pas bezig en nu al verdwenen op de kabel ! )