Tv-Digitaal.info
Rex of Rio - Afdrukversie

+- Tv-Digitaal.info (https://tv-digitaal.info)
+-- Forum: Digitale Aanbieders (https://tv-digitaal.info/forumdisplay.php?fid=1)
+--- Forum: Telenet (https://tv-digitaal.info/forumdisplay.php?fid=2)
+---- Forum: Zenderaanbod (https://tv-digitaal.info/forumdisplay.php?fid=41)
+---- Topic: Rex of Rio (/showthread.php?tid=359)



RE: Rex of Rio - zorro123 - 27-12-2013

(27-12-2013, 18:02)Dreekes schreef: Heb met de kerstdagen regelmatig eens Familyradio opgezet tijdens het tafelen op kanaal 930 van telenet digital tv. Leuke en aangename muziek van Rudy Van Vlaanderen en de zijnen. Deze radio verdient een plaatsje in de digitale lijst en een nationale frekwentie. Als het goed is mag het ook eens gezegd.
Heb ook eens gezapt naar JUST. Voorlopig niets anders dan clips denk ik. Hoop dat het geen afkooksel van JIM wordt of TMF e.d.
En waar zijn de meiskes van Club41 gebleven ? Rond middernacht alleen maar JUST gezien.
Is die zender nu al verdwenen ? Ze zijn nog geen jaar bezig ! ( Niet dat we daar behoefte aan hebben, maar ze zijn nog maar pas bezig en nu al verdwenen op de kabel ! )
die Club zal je daar niet meer tegenkomen


RE: Rex of Rio - Dimira - 28-12-2013

Die zullen ze wel hebben weg gedaan omdat er zoveel mensen naar keken.Wie blijft daar nu nog voor op.Dan zit ik nog liever voor mijn computer.


RE: Rex of Rio - zorro123 - 29-12-2013

(27-12-2013, 18:02)Dreekes schreef: Heb met de kerstdagen regelmatig eens Familyradio opgezet tijdens het tafelen op kanaal 930 van telenet digital tv. Leuke en aangename muziek van Rudy Van Vlaanderen en de zijnen. Deze radio verdient een plaatsje in de digitale lijst en een nationale frekwentie. Als het goed is mag het ook eens gezegd.
Heb ook eens gezapt naar JUST. Voorlopig niets anders dan clips denk ik. Hoop dat het geen afkooksel van JIM wordt of TMF e.d.
En waar zijn de meiskes van Club41 gebleven ? Rond middernacht alleen maar JUST gezien.
Is die zender nu al verdwenen ? Ze zijn nog geen jaar bezig ! ( Niet dat we daar behoefte aan hebben, maar ze zijn nog maar pas bezig en nu al verdwenen op de kabel ! )

nog zoiets Just Tv is nog maar juist bezig, of reclame ertussen, terwijl Lite Tv : die stukken beter is (dag en nacht verschil) Helemaal geen reclame geeft (en die moeten hun inkomsten toch ook ergens vandaan halen)


RE: Rex of Rio - Dimira - 29-12-2013

(25-12-2013, 09:51)Dimira schreef:
(24-12-2013, 18:14)zorro123 schreef:
(24-12-2013, 16:09)tarzan schreef:
(24-12-2013, 15:56)adizal32 schreef: Ik blijf er bij, ik wacht hun uitleg af over de rond je tafel gesprekken en als het me niet bevalt , ga ik terug naar juist kabel van 15 euro.
Dat geklungel werk me danig op de zenuwen.
Doe zoals ik,heb geen van beiden.
Van de 70 zenders die ik nu heb,mogen er voor mijn part nog 45 zenders verdwijnen.Beginnen met Qmusic.Poppenkast rommel.
[Afbeelding: 3106331618.png]

staat er wel op drie manieren in q-music, de eerste keer is als vtm gedaan heeft met tvuitzendingen; gaan ze ermee verder;
de tweede manier is dat het bestaat als apart kanaal waar je naar kunt kijken, de hele dag ?,
de derde manier is dat deze nog eens staat bij de digitale radio's in Rio :
of met andere woorden eigenlijk ene keer teveel : namelijk dat apart kanaal,
de eerste als vtm stopt met uitzendingen, en ze geven dan Q-music tot ze terug beginnen, tot daar aan toe, dan is iedereen toch slapen, buiten nachtraven,
en wie toch graag Q-music hoort heeft nog altijd de digitale radio-kanalen,

maar als je in een ziekenhuis in wachtzaal zit, en er staan daar schermen met meldingen, wie er aan de beurt is voor zijn afspraak bij een dokter (hier tenminste), wordt het opgevuld met dat aparte kanaal van Q-music
Die eerste lannier vind ik er al te veel aan.Als vtm zelf eens een manier zoekt om zijn uitzendtijd vol te krijgen.Of kost dit te veel?Daarom dat ik die zender ook maar enkel s'middags opzet voor nieuws.ik vind dit de zieligste zender van België

(25-12-2013, 04:26)master-magic schreef: dat is nu toekomst,tvradio,er bestaan al veel van,
in wallonie is er ook Radio Contact als tv zender en die zit ook op de waalse comercielle tv in de tijd dat ze niet uitzenden.
of je kan het nu ook doortrekken naar die actie van studio brussel,ze zenden dat ook bijna dag en nacht uit.
als je dat weg wilt dan moet die boeren zender ook weg hé,is ook herhaling van herhaling van een herhaling,
of Dobbit TV,ook een herhaalzender,of stories,en we kunnen er nog enkele noemen van die vlaamse goedkope zenderkes.
En daar zeg je iets herhaalzenders die moeten er ook zijn.Niet dat die voor de meeste mensen ideaal zijn,maar er zijn er ook die ze niet kunnen zien wanneer ze uitgezonden worden.Of mensen die in shift werken.Ze moeten dit nu niet bij elke zender beginnen doen,maar er mogen er van mij gerust nog een tweetal bij.Want de maatschapij is de laatste tijd zo verandert dat hier enkel nog maar naar zichzelf word gekeken,en niet meer naar een ander.

dan kan je op den duur alles weg doen.En ik denk ook dat dit meer het jongere publiek zal aanspreken.Dus radio zien op tv.



RE: Rex of Rio - chukky2 - 29-12-2013

(29-12-2013, 13:24)Dimira schreef:
(25-12-2013, 09:51)Dimira schreef:
(24-12-2013, 18:14)zorro123 schreef:
(24-12-2013, 16:09)tarzan schreef:
(24-12-2013, 15:56)adizal32 schreef: Ik blijf er bij, ik wacht hun uitleg af over de rond je tafel gesprekken en als het me niet bevalt , ga ik terug naar juist kabel van 15 euro.
Dat geklungel werk me danig op de zenuwen.
Doe zoals ik,heb geen van beiden.
Van de 70 zenders die ik nu heb,mogen er voor mijn part nog 45 zenders verdwijnen.Beginnen met Qmusic.Poppenkast rommel.
[Afbeelding: 3106331618.png]

staat er wel op drie manieren in q-music, de eerste keer is als vtm gedaan heeft met tvuitzendingen; gaan ze ermee verder;
de tweede manier is dat het bestaat als apart kanaal waar je naar kunt kijken, de hele dag ?,
de derde manier is dat deze nog eens staat bij de digitale radio's in Rio :
of met andere woorden eigenlijk ene keer teveel : namelijk dat apart kanaal,
de eerste als vtm stopt met uitzendingen, en ze geven dan Q-music tot ze terug beginnen, tot daar aan toe, dan is iedereen toch slapen, buiten nachtraven,
en wie toch graag Q-music hoort heeft nog altijd de digitale radio-kanalen,

maar als je in een ziekenhuis in wachtzaal zit, en er staan daar schermen met meldingen, wie er aan de beurt is voor zijn afspraak bij een dokter (hier tenminste), wordt het opgevuld met dat aparte kanaal van Q-music
Die eerste lannier vind ik er al te veel aan.Als vtm zelf eens een manier zoekt om zijn uitzendtijd vol te krijgen.Of kost dit te veel?Daarom dat ik die zender ook maar enkel s'middags opzet voor nieuws.ik vind dit de zieligste zender van België

(25-12-2013, 04:26)master-magic schreef: dat is nu toekomst,tvradio,er bestaan al veel van,
in wallonie is er ook Radio Contact als tv zender en die zit ook op de waalse comercielle tv in de tijd dat ze niet uitzenden.
of je kan het nu ook doortrekken naar die actie van studio brussel,ze zenden dat ook bijna dag en nacht uit.
als je dat weg wilt dan moet die boeren zender ook weg hé,is ook herhaling van herhaling van een herhaling,
of Dobbit TV,ook een herhaalzender,of stories,en we kunnen er nog enkele noemen van die vlaamse goedkope zenderkes.
En daar zeg je iets herhaalzenders die moeten er ook zijn.Niet dat die voor de meeste mensen ideaal zijn,maar er zijn er ook die ze niet kunnen zien wanneer ze uitgezonden worden.Of mensen die in shift werken.Ze moeten dit nu niet bij elke zender beginnen doen,maar er mogen er van mij gerust nog een tweetal bij.Want de maatschapij is de laatste tijd zo verandert dat hier enkel nog maar naar zichzelf word gekeken,en niet meer naar een ander.

dan kan je op den duur alles weg doen.En ik denk ook dat dit meer het jongere publiek zal aanspreken.Dus radio zien op tv.
Eigenlijk lijkt het me een beetje de bedoeling dat die kleinere zenders herhalingen doen, dan kan je tenminste hun programma's ook eens zien. Want door de vele zenders zie je het bos niet meer. en herhalingen doen de grootte zenders ook , je moet maar eens op een week bekijken.


RE: Rex of Rio - murdock - 29-12-2013

Voor mij zijn er ook teveel zenders,maar dat is om iederes goesting te geven. Ik kijk zeer veel vtm 2be vier een canvas,libelle tv en natuurlijk hiet tv oost. Ieders mening zeg ik steeds.


RE: Rex of Rio - zorro123 - 29-12-2013

(29-12-2013, 18:48)murdock schreef: Voor mij zijn er ook teveel zenders,maar dat is om iederes goesting te geven. Ik kijk zeer veel vtm 2be vier een canvas,libelle tv en natuurlijk hiet tv oost. Ieders mening zeg ik steeds.

analoge teveel, digitale wat muziekzenders betreft begint ook teveel te worden,


RE: Rex of Rio - Dimira - 29-12-2013

Het is wat hier gezegd word je kan toch moeilijk wensen dat heel je straat naar de zelfde zender kijkt.Of dat een paar millioen mensen dezelfde operator kiezen of er bv maar een keuze bestaat tussen 10 zenders.Ik denk dat je nog blij mag zijn dat we nog zo een vrije keuze hebben op de kabel.Van mij mogen er nog een pak zenders bij,al zal dit niet mogelijk zijn.


RE: Rex of Rio - zorro123 - 29-12-2013

voor de bekendste HBO serie (game of thrones) :
hebben de hollanders al een nederlandstalige website van gemaakt


RE: Rex of Rio - Dimira - 30-12-2013

Daarstraks nog een goede film gezien op RIO één van 4 uur en als je dan maar 0€ betaald pak ik die graag mee.Trouwens ik vind dat er veel lange films tussen staan van 2 uur en langer.