Tv-Digitaal.info
Rex of Rio - Afdrukversie

+- Tv-Digitaal.info (https://tv-digitaal.info)
+-- Forum: Digitale Aanbieders (https://tv-digitaal.info/forumdisplay.php?fid=1)
+--- Forum: Telenet (https://tv-digitaal.info/forumdisplay.php?fid=2)
+---- Forum: Zenderaanbod (https://tv-digitaal.info/forumdisplay.php?fid=41)
+---- Topic: Rex of Rio (/showthread.php?tid=359)



RE: Rex of Rio - zorro123 - 02-01-2014

de nieuwe series voor januari met bijhorende trailers voor prime en rio


RE: Rex of Rio - Dimira - 08-01-2014

Weet soms iemand als je een film ziet bij RIO en je wilt deze pauzeren om deze op een later tijdstip voort te zien.Waar je dat kan zien.Want ik heb gisteren een film gezien en had in mijn menu bezig geweest zoals zorro had doorgegeven,maar in deze film waren nu de ondertitteling deels in het nederlands en deels engels.Dus probeerde ik dit op te lossen.Is uiteindelijk niet gelukt.Was misschien normaal voor deze film.Heb de film wel terug kunnen opvragen door heel dat menu van RIO weer te overlopen en algoed wist ik ongeveer hoe hij noemde.Maar weet iemand een eenvoudigere manier?Dank u.


RE: Rex of Rio - zorro123 - 08-01-2014

(08-01-2014, 10:59)Dimira schreef: Weet soms iemand als je een film ziet bij RIO en je wilt deze pauzeren om deze op een later tijdstip voort te zien.Waar je dat kan zien.Want ik heb gisteren een film gezien en had in mijn menu bezig geweest zoals zorro had doorgegeven,maar in deze film waren nu de ondertitteling deels in het nederlands en deels engels.Dus probeerde ik dit op te lossen.Is uiteindelijk niet gelukt.Was misschien normaal voor deze film.Heb de film wel terug kunnen opvragen door heel dat menu van RIO weer te overlopen en algoed wist ik ongeveer hoe hij noemde.Maar weet iemand een eenvoudigere manier?Dank u.

al eens bij bestellingen gekeken ??


RE: Rex of Rio - murdock - 08-01-2014

(30-12-2013, 23:50)Dimira schreef: Daarstraks nog een goede film gezien op RIO één van 4 uur en als je dan maar 0€ betaald pak ik die graag mee.Trouwens ik vind dat er veel lange films tussen staan van 2 uur en langer.

Je betaald toch u abo op rio? Ik vnd dat veel geld iedere maand bijna 25 euro.


RE: Rex of Rio - Dimira - 08-01-2014

(08-01-2014, 11:08)zorro123 schreef:
(08-01-2014, 10:59)Dimira schreef: Weet soms iemand als je een film ziet bij RIO en je wilt deze pauzeren om deze op een later tijdstip voort te zien.Waar je dat kan zien.Want ik heb gisteren een film gezien en had in mijn menu bezig geweest zoals zorro had doorgegeven,maar in deze film waren nu de ondertitteling deels in het nederlands en deels engels.Dus probeerde ik dit op te lossen.Is uiteindelijk niet gelukt.Was misschien normaal voor deze film.Heb de film wel terug kunnen opvragen door heel dat menu van RIO weer te overlopen en algoed wist ik ongeveer hoe hij noemde.Maar weet iemand een eenvoudigere manier?Dank u.

al eens bij bestellingen gekeken ??

Nee,daar heb ik dan over gezien.Staat dit onder RIO?


RE: Rex of Rio - Dimira - 08-01-2014

(08-01-2014, 16:29)natte schreef:
(08-01-2014, 10:59)Dimira schreef: Weet soms iemand als je een film ziet bij RIO en je wilt deze pauzeren om deze op een later tijdstip voort te zien.Waar je dat kan zien.Want ik heb gisteren een film gezien en had in mijn menu bezig geweest zoals zorro had doorgegeven,maar in deze film waren nu de ondertitteling deels in het nederlands en deels engels.Dus probeerde ik dit op te lossen.Is uiteindelijk niet gelukt.Was misschien normaal voor deze film.Heb de film wel terug kunnen opvragen door heel dat menu van RIO weer te overlopen en algoed wist ik ongeveer hoe hij noemde.Maar weet iemand een eenvoudigere manier?Dank u.
je kan de film opnemen of hij is 48 u becshikking en dan verderkijken pakken
Dat vroeg ik niet hé natte,trouwens weet ik niet of je dat bij RIO kan ik dacht ook dat alle films in de tv theek niet konden worden opgenomen worden.De bedoeling is zoals ik hierboven dus vroeg waar ik dit juist kon vinden.


RE: Rex of Rio - master-magic - 08-01-2014

Onder de knop in menu bestellingen normaal gezien.


RE: Rex of Rio - Dimira - 08-01-2014

(08-01-2014, 14:40)murdock schreef:
(30-12-2013, 23:50)Dimira schreef: Daarstraks nog een goede film gezien op RIO één van 4 uur en als je dan maar 0€ betaald pak ik die graag mee.Trouwens ik vind dat er veel lange films tussen staan van 2 uur en langer.

Je betaald toch u abo op rio? Ik vnd dat veel geld iedere maand bijna 25 euro.

Ja dat is waar,maar vroeger betaalde ik tegen de 200€ tv internet en gsm en nu nog maar 128€.Toch een verschil om bij stil te staan.Je hebt die 4000 films/series aan 0€ bijna alle zenders prime dat je vroeger als pakket moest betalen en music choice heb je ook dat je ook vroeger als pakket moest betalen.Zit nu allemaal gratis inbegrepen in die 25€.Ja je maakt het zo duur als je wilt natuurlijk door internet en wat je er nog bij neemt,maar je hoeft ook niet bij één operator te blijven.

(08-01-2014, 17:27)master-magic schreef: Onder de knop in menu bestellingen normaal gezien.

Dank u master zal vanavod eens gaan kijken.


RE: Rex of Rio - koendevos - 08-01-2014

De reeds gaande onderhandelingen met de BBC zijn goed verlopen,de zenders BBC3, BBC4, CBBC en CBeebies worden toegevoegd aan Rio.
Dit stond vandaag op de officiele Twitter account van Telenet.


RE: Rex of Rio - zorro123 - 08-01-2014

(08-01-2014, 17:40)koendevos schreef: De reeds gaande onderhandelingen met de BBC zijn goed verlopen,de zenders BBC3, BBC4, CBBC en CBeebies worden toegevoegd aan Rio.
Dit stond vandaag op de officiele Twitter account van Telenet.

dan heeft toch geluisterd naar de 7 meest gestelde vragen : staat bij de 7de vraag (na bijna 3 maanden onderhandelen)