Tv-Digitaal.info
Rex of Rio - Afdrukversie

+- Tv-Digitaal.info (https://tv-digitaal.info)
+-- Forum: Digitale Aanbieders (https://tv-digitaal.info/forumdisplay.php?fid=1)
+--- Forum: Telenet (https://tv-digitaal.info/forumdisplay.php?fid=2)
+---- Forum: Zenderaanbod (https://tv-digitaal.info/forumdisplay.php?fid=41)
+---- Topic: Rex of Rio (/showthread.php?tid=359)



RE: Rex of Rio - zorro123 - 10-01-2014

Nog voordat de vierde reeks van HBO’s Game of Thrones van start gaat, heeft de Nederlandse acteur Michiel Huisman al een contract getekend voor het vijfde seizoen van de serie. Dat seizoen heeft nog geen groen licht gekregen, maar dat is bij de hitserie uiteraard niet meer dan een formaliteit.

Huisman speelt in de serie de rol van Daario Naharis. Hij vervangt daarmee Ed Skrein, die de rol in seizoen drie speelde. Daario is de nieuwe liefde van Daenerys (Emilia Clarke). Game of Thrones is de tweede serie waarin Huisman een vaste rol krijgt. Eerder was de 32-jarige acteur te zien in HBO-serie Treme, en ABC-serie Nashville.

(09-01-2014, 23:01)zorro123 schreef:
(09-01-2014, 22:39)chukky2 schreef:
(09-01-2014, 22:01)zorro123 schreef: Daarnet nog een bevestiging gekregen van telenet entertaint : aangaande prime a la carte,
PRIME à la carte blijft bestaan zolang PRIME als een apart pakket bestaat

Je kan in elk geval het pakket prime nu al niet meer bestellen !

inderdaad, maar prime a la carte blijft bestaan, zolang diegenen die nu enkel prime hebben,
en nog geen brief of e-mail hebben gekregen (hoe men het ook doet),
dat prime apart ophoudt, en verder gaat in rio

de prime zenders zelf blijven, alleen dat a la carte zal dan verdwijnen,
tja in rio a la carte zitten nu al de prime films, (en er twee gaan houden is ook te zot)


RE: Rex of Rio - Dimira - 10-01-2014

(09-01-2014, 22:01)zorro123 schreef: Daarnet nog een bevestiging gekregen van telenet entertaint : aangaande prime a la carte,
PRIME à la carte blijft bestaan zolang PRIME als een apart pakket bestaat
En hoeveel betaal je er voor?

(10-01-2014, 01:39)zorro123 schreef: Nog voordat de vierde reeks van HBO’s Game of Thrones van start gaat, heeft de Nederlandse acteur Michiel Huisman al een contract getekend voor het vijfde seizoen van de serie. Dat seizoen heeft nog geen groen licht gekregen, maar dat is bij de hitserie uiteraard niet meer dan een formaliteit.

Huisman speelt in de serie de rol van Daario Naharis. Hij vervangt daarmee Ed Skrein, die de rol in seizoen drie speelde. Daario is de nieuwe liefde van Daenerys (Emilia Clarke). Game of Thrones is de tweede serie waarin Huisman een vaste rol krijgt. Eerder was de 32-jarige acteur te zien in HBO-serie Treme, en ABC-serie Nashville.

(09-01-2014, 23:01)zorro123 schreef:
(09-01-2014, 22:39)chukky2 schreef:
(09-01-2014, 22:01)zorro123 schreef: Daarnet nog een bevestiging gekregen van telenet entertaint : aangaande prime a la carte,
PRIME à la carte blijft bestaan zolang PRIME als een apart pakket bestaat

Je kan in elk geval het pakket prime nu al niet meer bestellen !
inderdaad, maar prime a la carte blijft bestaan, zolang diegenen die nu enkel prime hebben,
en nog geen brief of e-mail hebben gekregen (hoe men het ook doet),
dat prime apart ophoudt, en verder gaat in rio

de prime zenders zelf blijven, alleen dat a la carte zal dan verdwijnen,
tja in rio a la carte zitten nu al de prime films, (en er twee gaan houden is ook te zot)

Volgens mij gaan al die kleine paketjes gewoon uitsterven zuals pluspaket hd XL en wat bestaad er nog.En gaat men enkel nog maar werken met REX RIO en basis paket+ die paar paketten die je op tv of mijn telenet vind.


RE: Rex of Rio - zorro123 - 10-01-2014

@dimira : dat zal wel hetzefde zijn als rio nu is, afgerond 25 euro,
let maar op dat ze de bbc zenders (3, 4 en de rest) er pas bij opzetten, wanneer ze prime bij rio voegen


RE: Rex of Rio - zorro123 - 10-01-2014

Kijk gratis naar de Golden Globes!

Zondag 12/01 worden de op 1 na belangrijkste filmprijzen op Aarde uitgereikt: de Golden Globes. Telenet digitale tv-klanten kunnen de show live en gratis volgen op PRIME Star HD. En we hebben ook nog een pak specials in de TV-theek.


RE: Rex of Rio - murdock - 11-01-2014

(08-01-2014, 16:29)natte schreef:
(08-01-2014, 10:59)Dimira schreef: Weet soms iemand als je een film ziet bij RIO en je wilt deze pauzeren om deze op een later tijdstip voort te zien.Waar je dat kan zien.Want ik heb gisteren een film gezien en had in mijn menu bezig geweest zoals zorro had doorgegeven,maar in deze film waren nu de ondertitteling deels in het nederlands en deels engels.Dus probeerde ik dit op te lossen.Is uiteindelijk niet gelukt.Was misschien normaal voor deze film.Heb de film wel terug kunnen opvragen door heel dat menu van RIO weer te overlopen en algoed wist ik ongeveer hoe hij noemde.Maar weet iemand een eenvoudigere manier?Dank u.
je kan de film opnemen of hij is 48 u becshikking en dan verderkijken pakken

(08-01-2014, 14:40)murdock schreef:
(30-12-2013, 23:50)Dimira schreef: Daarstraks nog een goede film gezien op RIO één van 4 uur en als je dan maar 0€ betaald pak ik die graag mee.Trouwens ik vind dat er veel lange films tussen staan van 2 uur en langer.

Je betaald toch u abo op rio? Ik vnd dat veel geld iedere maand bijna 25 euro.
murdock betaal 130 diftvTongue

Voor nog geen 5,03 euro heb ik meer dan jullie.

(10-01-2014, 17:00)natte schreef: bij digitaltv blog staat een berichtje dat ze komen:

Citaat:De BBC-zenders BBC Three, BBC Four, CBBC en Cbeebies zullen weldra ook in de betalende zenderpakketten Rex en Rio van Telenet komen. Dat heeft Telenet bekendgemaakt op Twitter. Wanneer de zenders zullen toegevoegd worden is voorlopig niet bekend. De BBC-zenders waren tot hier toe enkel in de kleine zenderpakketten van Telenet Kids & Music en Entertainment beschikbaar. BBC One HD blijft enkel beschikbaar voor abonnees van het HD XL Pack, wat sinds 23 september niet meer wordt aangeboden aan nieuwe klanten.

Ik heb het HD xl pack gratis in mijn whoppa zitten.


RE: Rex of Rio - Dimira - 11-01-2014

@zorro;dit kan niet het zelfde blijven hé.Omdat er nog teveel zenders zijn die mensen die nu nog klant worden of zijn gewoon weg niet meer kunnen nemen.Dus vooral pluspakket moet terug verdeeld worden of moet verdwijnen.En HD XL.Die andere kan je nog krijgen via tv en mijn telenet.Maar ik ben eens met mijn vuisten op tafel gaan slaan bij telenet.En heb nu toch al een deel zenders terug.


RE: Rex of Rio - Icymichel - 11-01-2014

(11-01-2014, 11:55)Dimira schreef: @zorro;dit kan niet het zelfde blijven hé.Omdat er nog teveel zenders zijn die mensen die nu nog klant worden of zijn gewoon weg niet meer kunnen nemen.Dus vooral pluspakket moet terug verdeeld worden of moet verdwijnen.En HD XL.Die andere kan je nog krijgen via tv en mijn telenet.Maar ik ben eens met mijn vuisten op tafel gaan slaan bij telenet.En heb nu toch al een deel zenders terug.

Bij de invoering van Rex & Rio zouden de mensen die nog de verschillende pakketten hebben in de loop van 2014 aangeschreven worden , dus ze hebben nog tijd tot 31 December.
Ik blijf wachten op dat schrijven van Telenet om dan een beslissing te nemen of ik Rex of Rio kies.


RE: Rex of Rio - murdock - 11-01-2014

Wat zeggen ze dan het crisies is? De pakketten vliegen de deur uit bij telenet.


RE: Rex of Rio - master-magic - 11-01-2014

(11-01-2014, 13:34)murdock schreef: Wat zeggen ze dan het crisies is? De pakketten vliegen de deur uit bij telenet.

De zenders ook Wink


RE: Rex of Rio - Dimira - 11-01-2014

(11-01-2014, 13:12)Icymichel schreef:
(11-01-2014, 11:55)Dimira schreef: @zorro;dit kan niet het zelfde blijven hé.Omdat er nog teveel zenders zijn die mensen die nu nog klant worden of zijn gewoon weg niet meer kunnen nemen.Dus vooral pluspakket moet terug verdeeld worden of moet verdwijnen.En HD XL.Die andere kan je nog krijgen via tv en mijn telenet.Maar ik ben eens met mijn vuisten op tafel gaan slaan bij telenet.En heb nu toch al een deel zenders terug.

Bij de invoering van Rex & Rio zouden de mensen die nog de verschillende pakketten hebben in de loop van 2014 aangeschreven worden , dus ze hebben nog tijd tot 31 December.
Ik blijf wachten op dat schrijven van Telenet om dan een beslissing te nemen of ik Rex of Rio kies.

Daar blijkt volgens familie niet veel van aan te zijn zelf heb ik weken er mee bezig geweest om al een deel terug te krijgen.