Tv-Digitaal.info
Rex of Rio - Afdrukversie

+- Tv-Digitaal.info (https://tv-digitaal.info)
+-- Forum: Digitale Aanbieders (https://tv-digitaal.info/forumdisplay.php?fid=1)
+--- Forum: Telenet (https://tv-digitaal.info/forumdisplay.php?fid=2)
+---- Forum: Zenderaanbod (https://tv-digitaal.info/forumdisplay.php?fid=41)
+---- Topic: Rex of Rio (/showthread.php?tid=359)



RE: Rex of Rio - master-magic - 12-01-2014

ze hebben gewoon die rechten eerst moeten regelen voor die weer enkele jaren te mogen doorgeven.
net als met eurosport.
toevallig loopt dat samen.


RE: Rex of Rio - master-magic - 12-01-2014

(12-01-2014, 19:30)natte schreef: dat ze maar eens terug paar goede hd zenders mee opnemen ala eurosport hd en tnthd

als 1 al niet meer bestaat voor benelux dan zal je die niet meer kunnen krijgen.


RE: Rex of Rio - Dimira - 12-01-2014

Je hoeft RIO zeker niet te nemen wie verplichte jou immers vroeger om een abonnement op prime te nemen?Ook niemand,dus nu is het gratis in een abonement dat evenveel kost wat wil je nog meer dat je alles nu gratis krijgt?Je hebt nu prime gratis 4000 films/series music choise die 2 paketten moest je vroeger wel betalen.En ik heb hierboven de rekening gemaakt hoeveel het goedkoper is als je films ziet op RIO.


RE: Rex of Rio - master-magic - 12-01-2014

(12-01-2014, 19:35)natte schreef: neen maar er bestaan wel vervangers genoeg. dat ze even hun keuten opendoen en eens naar sattelitecontent kijken. dan hebben ze direct keuze

het moet ook nog rechtenlijk mogelijk zijn hé,als er geen rechten zijn voor belgie voor een bepaalde zender mag je nog zoveel naar zagen,dan komen die niet.


RE: Rex of Rio - Dimira - 13-01-2014

(12-01-2014, 19:30)natte schreef: dat ze maar eens terug paar goede hd zenders mee opnemen ala eurosport hd en tnthd

Ben nu eens benieuwd hoelang ze dat weer gaan trekken eer die BBC zenders er bij zijn.Het zelfde dus iemand die nu klant word bij telenet kan zenders die ik bv. niet kan zien ook niet zien wat dus gewoon discriminatie is tegenover andere klanten.De ene klant kan als het ware over meer zenders beschikken dan de andere,gewoon omdat een nieuwe klant het pakket niet kan nemen en dat kan niet.Dus telenet verliest altijd als zei die zenders niet snel aan beiden aanbieden.En je zal nog zien dat ik er niet ver naast zit.Zou misschien eens een goede zaak voor test aankoop zijn.


RE: Rex of Rio - murdock - 13-01-2014

Ze doen maar, ik heb nog nooit gekeken naar bbc is niet nodig voor me, er zijn genoeg zenders met ned subs. Ik neem niks extra betaal nu al 89 euro en das genoeg, en voor films en serie,s heb ik goedkopere oplossingen. En kan deze ook bekijken in ons buitenverblijf. Met dat dure rio en rex is dat niet mogelijk.


RE: Rex of Rio - Dimira - 14-01-2014

(13-01-2014, 21:41)murdock schreef: Ze doen maar, ik heb nog nooit gekeken naar bbc is niet nodig voor me, er zijn genoeg zenders met ned subs. Ik neem niks extra betaal nu al 89 euro en das genoeg, en voor films en serie,s heb ik goedkopere oplossingen. En kan deze ook bekijken in ons buitenverblijf. Met dat dure rio en rex is dat niet mogelijk.

REX of RIO is niet duur hé murdock hoe verklaar je anders dat ik van 180€op 1 maand naar 128€ ga.Ik zeg nu niet dat jouw rekening ook zo hoog gaat zijn want dit is dus internet+gsm bij telenet er bij.Maar als je nu bv voor gsm en internet naar ergens anders zou gaan waar het goedkoper is zou je verschieten hoe goedkoop RIO is.PRME en 4000 films en series aan 0€+music choice.In ieder geval iedereen doet wat hij niet laten kan en ik heb er geen spijt van want zoals je weet op tv is het toch niets want als ze een film geven op 2B dan hebben ze hem al gegeven op 4/5/vitaya/één/canvas en noem maar op.En dat is met al die series ook zo.En ik zie liever elke avond een nieuwe film op tv van RIO die me ook niets kost maar die ik tenminste niet gezien heb.


RE: Rex of Rio - zorro123 - 14-01-2014

voor diegenen die dit nog NIET weten,
sinds het yelo tv menu, maakt telenet de Rex en Rio kijker het nogal gemakkelijk hoor,
voorbeeld er staan films en series, als je nu niet meer weet of je james bond hebt gezien, ga je gewoon naar die bewuste film, en als er staat verder kijken of opnieuw beginnen heb je hem gezien, bij een film die je nog niet gezien hebt staat bestellen, opgelet als je dit doet met dat yelo tv menu, blijft dit altijd zo staan bij elke film verder kijken of opnieuw kijken, zolang ze de film in hun aanbod staan hebben,

hetzelfde geldt uiteraard voor alle series, zodat je weet als je bestellen ziet staan, dat je die aflevering van de serie nog niet hebt gezien, en alles blijft ook zo staan zolang ze die afleveringen van de serie geven,

gedaan met alles te onthouden, ze geven het tevoren aan wat je gezien hebt of niet
(en uiteraard weet telenet welk soort films of series ze moeten geven waar naar veel wordt gekeken, maar dit is bijzaak)


RE: Rex of Rio - Dimira - 14-01-2014

Ja en dat kan dus hier ook omdat die film niets kost.Dat kunnen ze niet in de gewone tv theek van telenet omdat die films er maar 1 of 2 dagen te zien zijn en hier zolang die film op die rol blijft staan.Dat kan ook maanden zijn want alles veranderen ze niet ineens.En er zullen er altijd na een tijd terugkeren die vroeger hier ook al eens zijn voorbij gekomen.


RE: Rex of Rio - zorro123 - 14-01-2014

(14-01-2014, 15:52)Dimira schreef: Ja en dat kan dus hier ook omdat die film niets kost.Dat kunnen ze niet in de gewone tv theek van telenet omdat die films er maar 1 of 2 dagen te zien zijn en hier zolang die film op die rol blijft staan.Dat kan ook maanden zijn want alles veranderen ze niet ineens.En er zullen er altijd na een tijd terugkeren die vroeger hier ook al eens zijn voorbij gekomen.

ik heb het over het rex en rio aanbod, en als bijvoorbeeld james bond eruit gaat uit het aanbod, en een paar jaar later geven ze deze nog eens , hoe het dan verloopt, weten wij niet