Tv-Digitaal.info
Rex of Rio - Afdrukversie

+- Tv-Digitaal.info (https://tv-digitaal.info)
+-- Forum: Digitale Aanbieders (https://tv-digitaal.info/forumdisplay.php?fid=1)
+--- Forum: Telenet (https://tv-digitaal.info/forumdisplay.php?fid=2)
+---- Forum: Zenderaanbod (https://tv-digitaal.info/forumdisplay.php?fid=41)
+---- Topic: Rex of Rio (/showthread.php?tid=359)



RE: Rex of Rio - master-magic - 14-01-2014

(14-01-2014, 16:05)zorro123 schreef:
(14-01-2014, 15:52)Dimira schreef: Ja en dat kan dus hier ook omdat die film niets kost.Dat kunnen ze niet in de gewone tv theek van telenet omdat die films er maar 1 of 2 dagen te zien zijn en hier zolang die film op die rol blijft staan.Dat kan ook maanden zijn want alles veranderen ze niet ineens.En er zullen er altijd na een tijd terugkeren die vroeger hier ook al eens zijn voorbij gekomen.

ik heb het over het rex en rio aanbod, en als bijvoorbeeld james bond eruit gaat uit het aanbod, en een paar jaar later geven ze deze nog eens , hoe het dan verloopt, weten wij niet

en hoe zit het met bv een serie van 12 afleveringen van een seizoen,
stel je kijkt deze,de eerste 6 affleveringen,zal er nadien bij de overige 6 ook staan dat je dit al bekeken hebt en/of je wilt verder kijken of niet.
anders is het geen goed systeem.


RE: Rex of Rio - zorro123 - 14-01-2014

(14-01-2014, 21:11)master-magic schreef:
(14-01-2014, 16:05)zorro123 schreef:
(14-01-2014, 15:52)Dimira schreef: Ja en dat kan dus hier ook omdat die film niets kost.Dat kunnen ze niet in de gewone tv theek van telenet omdat die films er maar 1 of 2 dagen te zien zijn en hier zolang die film op die rol blijft staan.Dat kan ook maanden zijn want alles veranderen ze niet ineens.En er zullen er altijd na een tijd terugkeren die vroeger hier ook al eens zijn voorbij gekomen.

ik heb het over het rex en rio aanbod, en als bijvoorbeeld james bond eruit gaat uit het aanbod, en een paar jaar later geven ze deze nog eens , hoe het dan verloopt, weten wij niet

en hoe zit het met bv een serie van 12 afleveringen van een seizoen,
stel je kijkt deze,de eerste 6 affleveringen,zal er nadien bij de overige 6 ook staan dat je dit al bekeken hebt en/of je wilt verder kijken of niet.
anders is het geen goed systeem.

zolang de ze de serie aanbieden, en je hebt de eerste zes afleveringen gezien zal er altijd bij staan : verder kijken/kijken van het begin, bij de eerst volgende (de zevende) zal er staan : bestellen, en heb je die dan bekeken, zal hetzelfde verschijnen (verder kijken/kijken van het begin, bij de zevende)
dan weet je toch waar je gebleven bent (bij alle afleveringen van alle series),
ook pas bij uitgekomen dat het zo bleef staan,
ook bij films, als je er een gezien hebt na twee dagen is deze verwijdert bij bestellingen, maar ga je naar die film terug om hem nog een keer te bestellen, zal je zien : dat er staat (verder kijken enz.),zolang ze de film geven


RE: Rex of Rio - Dimira - 14-01-2014

(14-01-2014, 16:05)zorro123 schreef:
(14-01-2014, 15:52)Dimira schreef: Ja en dat kan dus hier ook omdat die film niets kost.Dat kunnen ze niet in de gewone tv theek van telenet omdat die films er maar 1 of 2 dagen te zien zijn en hier zolang die film op die rol blijft staan.Dat kan ook maanden zijn want alles veranderen ze niet ineens.En er zullen er altijd na een tijd terugkeren die vroeger hier ook al eens zijn voorbij gekomen.

ik heb het over het rex en rio aanbod, en als bijvoorbeeld james bond eruit gaat uit het aanbod, en een paar jaar later geven ze deze nog eens , hoe het dan verloopt, weten wij niet

wat zeg ik dan,elke andere film kost al meer dan 4€.


RE: Rex of Rio - zorro123 - 15-01-2014

(14-01-2014, 23:06)Dimira schreef:
(14-01-2014, 16:05)zorro123 schreef:
(14-01-2014, 15:52)Dimira schreef: Ja en dat kan dus hier ook omdat die film niets kost.Dat kunnen ze niet in de gewone tv theek van telenet omdat die films er maar 1 of 2 dagen te zien zijn en hier zolang die film op die rol blijft staan.Dat kan ook maanden zijn want alles veranderen ze niet ineens.En er zullen er altijd na een tijd terugkeren die vroeger hier ook al eens zijn voorbij gekomen.

ik heb het over het rex en rio aanbod, en als bijvoorbeeld james bond eruit gaat uit het aanbod, en een paar jaar later geven ze deze nog eens , hoe het dan verloopt, weten wij niet

wat zeg ik dan,elke andere film kost al meer dan 4€.

mooiste van al : kijk je verder en de serie is gedaan kan je terugspoelen, kijk je van in het begin kan je doorspoelen
(of dit vroeger nu ook zo was, geen flauw idee van), waarschijnlijk wel maar nooit mee bezig geweest


RE: Rex of Rio - Dimira - 15-01-2014

Ja zorro dat zijn dus de voordelen voorlopig.Het goede zal wel blijven dat je natuurlijk daar nu eens rustig een film zonder dat een film van 90 min. of 360 min. om het kwartier word onderbroken.Voor mij niet gelaten want het zou me toch niets doen als die periode er kwam van spoelen.Maar dan zal je die kans ook minder gebruiken denk ik om iets terug te zien dat je al gezien hebt.Want dit zouden ze wel eens als betalend kunnen gaan aanzien.Ik ben nu niet van de slimste.Maar stel jij ziet een goede film op RIO zou jij die nog helemaal gratis kunnen zien met vrienden?Ik heb dit nog niet nagekeken.Meestal schuilt er wel ergens een addertje onder het gras waar je niet op let.


RE: Rex of Rio - zorro123 - 15-01-2014

(15-01-2014, 18:43)natte schreef:
(13-01-2014, 20:42)Dimira schreef:
(12-01-2014, 19:30)natte schreef: dat ze maar eens terug paar goede hd zenders mee opnemen ala eurosport hd en tnthd

Ben nu eens benieuwd hoelang ze dat weer gaan trekken eer die BBC zenders er bij zijn.Het zelfde dus iemand die nu klant word bij telenet kan zenders die ik bv. niet kan zien ook niet zien wat dus gewoon discriminatie is tegenover andere klanten.De ene klant kan als het ware over meer zenders beschikken dan de andere,gewoon omdat een nieuwe klant het pakket niet kan nemen en dat kan niet.Dus telenet verliest altijd als zei die zenders niet snel aan beiden aanbieden.En je zal nog zien dat ik er niet ver naast zit.Zou misschien eens een goede zaak voor test aankoop zijn.

dimira je kan ze al bekijken hee

(14-01-2014, 15:23)zorro123 schreef: voor diegenen die dit nog NIET weten,
sinds het yelo tv menu, maakt telenet de Rex en Rio kijker het nogal gemakkelijk hoor,
voorbeeld er staan films en series, als je nu niet meer weet of je james bond hebt gezien, ga je gewoon naar die bewuste film, en als er staat verder kijken of opnieuw beginnen heb je hem gezien, bij een film die je nog niet gezien hebt staat bestellen, opgelet als je dit doet met dat yelo tv menu, blijft dit altijd zo staan bij elke film verder kijken of opnieuw kijken, zolang ze de film in hun aanbod staan hebben,

hetzelfde geldt uiteraard voor alle series, zodat je weet als je bestellen ziet staan, dat je die aflevering van de serie nog niet hebt gezien, en alles blijft ook zo staan zolang ze die afleveringen van de serie geven,

gedaan met alles te onthouden, ze geven het tevoren aan wat je gezien hebt of niet
(en uiteraard weet telenet welk soort films of series ze moeten geven waar naar veel wordt gekeken, maar dit is bijzaak)
een goede tip zorro

(15-01-2014, 00:50)zorro123 schreef:
(14-01-2014, 23:06)Dimira schreef:
(14-01-2014, 16:05)zorro123 schreef:
(14-01-2014, 15:52)Dimira schreef: Ja en dat kan dus hier ook omdat die film niets kost.Dat kunnen ze niet in de gewone tv theek van telenet omdat die films er maar 1 of 2 dagen te zien zijn en hier zolang die film op die rol blijft staan.Dat kan ook maanden zijn want alles veranderen ze niet ineens.En er zullen er altijd na een tijd terugkeren die vroeger hier ook al eens zijn voorbij gekomen.

ik heb het over het rex en rio aanbod, en als bijvoorbeeld james bond eruit gaat uit het aanbod, en een paar jaar later geven ze deze nog eens , hoe het dan verloopt, weten wij niet

wat zeg ik dan,elke andere film kost al meer dan 4€.

mooiste van al : kijk je verder en de serie is gedaan kan je terugspoelen, kijk je van in het begin kan je doorspoelen
(of dit vroeger nu ook zo was, geen flauw idee van), waarschijnlijk wel maar nooit mee bezig geweest
was al bij indidecoders 2006

hier een goede serie voor u


RE: Rex of Rio - zorro123 - 15-01-2014

(15-01-2014, 21:03)natte schreef: zorro weet jij al iets van revenge3 bij prime of rio?

Het derde seizoen van Revenge start vanaf 15 februari op PRIME Series (21u) en PRIME Star HD (20u15).


RE: Rex of Rio - Dimira - 15-01-2014

(15-01-2014, 21:16)Dimira schreef:
(15-01-2014, 18:43)natte schreef:
(13-01-2014, 20:42)Dimira schreef:
(12-01-2014, 19:30)natte schreef: dat ze maar eens terug paar goede hd zenders mee opnemen ala eurosport hd en tnthd

Ben nu eens benieuwd hoelang ze dat weer gaan trekken eer die BBC zenders er bij zijn.Het zelfde dus iemand die nu klant word bij telenet kan zenders die ik bv. niet kan zien ook niet zien wat dus gewoon discriminatie is tegenover andere klanten.De ene klant kan als het ware over meer zenders beschikken dan de andere,gewoon omdat een nieuwe klant het pakket niet kan nemen en dat kan niet.Dus telenet verliest altijd als zei die zenders niet snel aan beiden aanbieden.En je zal nog zien dat ik er niet ver naast zit.Zou misschien eens een goede zaak voor test aankoop zijn.

dimira je kan ze al bekijken hee

Enkel HD zenders maar er zijn er nog die mensen moeten terug krijgen.Eerst beloven en de dag nadien het tegenovergestelde. vertellen.Bij mij zijn ze dan toch bij de verkeerde.

(14-01-2014, 15:23)zorro123 schreef: voor diegenen die dit nog NIET weten,
sinds het yelo tv menu, maakt telenet de Rex en Rio kijker het nogal gemakkelijk hoor,
voorbeeld er staan films en series, als je nu niet meer weet of je james bond hebt gezien, ga je gewoon naar die bewuste film, en als er staat verder kijken of opnieuw beginnen heb je hem gezien, bij een film die je nog niet gezien hebt staat bestellen, opgelet als je dit doet met dat yelo tv menu, blijft dit altijd zo staan bij elke film verder kijken of opnieuw kijken, zolang ze de film in hun aanbod staan hebben,

hetzelfde geldt uiteraard voor alle series, zodat je weet als je bestellen ziet staan, dat je die aflevering van de serie nog niet hebt gezien, en alles blijft ook zo staan zolang ze die afleveringen van de serie geven,

gedaan met alles te onthouden, ze geven het tevoren aan wat je gezien hebt of niet
(en uiteraard weet telenet welk soort films of series ze moeten geven waar naar veel wordt gekeken, maar dit is bijzaak)
een goede tip zorro

(15-01-2014, 00:50)zorro123 schreef:
(14-01-2014, 23:06)Dimira schreef:
(14-01-2014, 16:05)zorro123 schreef:
(14-01-2014, 15:52)Dimira schreef: Ja en dat kan dus hier ook omdat die film niets kost.Dat kunnen ze niet in de gewone tv theek van telenet omdat die films er maar 1 of 2 dagen te zien zijn en hier zolang die film op die rol blijft staan.Dat kan ook maanden zijn want alles veranderen ze niet ineens.En er zullen er altijd na een tijd terugkeren die vroeger hier ook al eens zijn voorbij gekomen.

ik heb het over het rex en rio aanbod, en als bijvoorbeeld james bond eruit gaat uit het aanbod, en een paar jaar later geven ze deze nog eens , hoe het dan verloopt, weten wij niet

wat zeg ik dan,elke andere film kost al meer dan 4€.

mooiste van al : kijk je verder en de serie is gedaan kan je terugspoelen, kijk je van in het begin kan je doorspoelen
(of dit vroeger nu ook zo was, geen flauw idee van), waarschijnlijk wel maar nooit mee bezig geweest
was al bij indidecoders 2006
Is ook geen telenet decoder.


RE: Rex of Rio - zorro123 - 15-01-2014

(15-01-2014, 21:03)natte schreef: zorro weet jij al iets van revenge3 bij prime of rio?

als je die nieuwe serie opneemt, die van s'morgens om hem daarna in HD te zien,
en je zet deze op alle afleveringen : moet je deze niet telkens terug programeren, en het mooiste is : de serie is gedaan, geen probleem hoor :
wanneer het volgend seizoen begint, en je bent het radicaal vergeten, wel als je het vorig seizoen alle afleveringen hebt geprogameerd : begint ook het volgend seizoen op te nemen,
dit geldt tevens voor alles wat er op tv komt


RE: Rex of Rio - Dimira - 15-01-2014

(15-01-2014, 22:10)zorro123 schreef:
(15-01-2014, 21:03)natte schreef: zorro weet jij al iets van revenge3 bij prime of rio?

als je die nieuwe serie opneemt, die van s'morgens om hem daarna in HD te zien,
en je zet deze op alle afleveringen : moet je deze niet telkens terug programeren, en het mooiste is : de serie is gedaan, geen probleem hoor :
wanneer het volgend seizoen begint, en je bent het radicaal vergeten, wel als je het vorig seizoen alle afleveringen hebt geprogameerd : begint ook het volgend seizoen op te nemen,
dit geldt tevens voor alles wat er op tv komt
Die films kan je die eigenlijk opnemen want ik dacht altijd dat men vroeger zei dat die films in de tv theek niet op te nemen waren.