Tv-Digitaal.info
Rex of Rio - Afdrukversie

+- Tv-Digitaal.info (https://tv-digitaal.info)
+-- Forum: Digitale Aanbieders (https://tv-digitaal.info/forumdisplay.php?fid=1)
+--- Forum: Telenet (https://tv-digitaal.info/forumdisplay.php?fid=2)
+---- Forum: Zenderaanbod (https://tv-digitaal.info/forumdisplay.php?fid=41)
+---- Topic: Rex of Rio (/showthread.php?tid=359)



RE: Rex of Rio - zorro123 - 31-01-2014

geef mij maar Rio hoor veel beter


RE: Rex of Rio - zorro123 - 31-01-2014

(31-01-2014, 22:44)natte schreef:
(31-01-2014, 21:51)zorro123 schreef: geef mij maar Rio hoor veel beter

rio is ook goed , filmzenders

weet je wel waarom rio (hier) beter is, bij belgacom 3 euro voor een gewone film, 4 euro voor een recente film, laat staan voor een in hd 5 euro : allemaal per film,
en zoals hier alle dagen een film of serie wordt gekeken, reken is uit wat je betaalt bij belgacom : we nemen nu alle dagen een gewone film = voor 30 dagen : 90 euro,
terwijl Rio 25 euro per maand kost


RE: Rex of Rio - Dimira - 01-02-2014

(31-01-2014, 21:47)zorro123 schreef:
(31-01-2014, 21:42)Dimira schreef:
(31-01-2014, 17:19)natte schreef: ha dimira dan heb je chance. dat kan nu op 1 maand en deden ze moeilijk. vergeet ook niet je gewone abonnement op te zeggen. ik bedoel kabel en auteursrechten. wacht misschien op die nieuwe voetbalzenders volgend jaar dan kies je wie je wil en voor hdzenders weet je bij wie je moet zijn hee

Het spijtige door die pc te kopen kan ik nu niet direct belgacom nemen.Want als het op HD zenders aan komt hebben zij er een heleboel meer en heb ik ook mijn geliefkoosde zenders terug.En film zie ik op mijn SMART dar heb ik geen RIO voor nodig daar heb ik ook films voor 0€ en schotel zet ik later als ik meer geld heb.

dit is straf : op elke smart 4 euro 95 cent per film : veel correcter dan de 0 euro

Wat bedoel je zorro?Op mijn SAMSUNG smart staat een bibliotheek met films van 0€ en 1€ en er staan er natuurlijk duurdere bij ook.Maar als ik RIO neem moet ik wel 25€ betalen dus dat heb ik al opgezegd en ik stap zo vlug mogelijk over.En gsm gaat naar belgacom in pac of anders base.


RE: Rex of Rio - murdock - 01-02-2014

U begaat een grote vergissing door naar belgacom te gaan, ik vind het dikke bazaar ook de beeldkwaliteit is stukken beter op telenet. Dat merk ik goed bij schoonma. Ik blijf bij telenet iedereen die ik ken die belgacom heeft klaagt er over.
Zoals zorro 123 zegt is ook rio goedkoper voor serie's en films. Of je moet gaan downloaden.
Bevraag u ook eens hoe ver jij dan van de centrale woont want anders zal het niet vet zijn u downnload snelheid.
Je kan ook voor de schotel kiezen voor zo een kaart maar dat mag ik hier niet uit leggen, ken vrienden die dat hebben.
Maar ik zou bij telenet blijven.


RE: Rex of Rio - Dimira - 01-02-2014

we dwalen hier af het gaat hier over REX en RIO en niet over belgacom.


RE: Rex of Rio - murdock - 01-02-2014

Wie dwaalt hier af? Is hier juist een papschool, meester hij begint weer lol Wat mis ik het oude forum.


RE: Rex of Rio - Dimira - 01-02-2014

(01-02-2014, 12:12)murdock schreef: Wie dwaalt hier af? Is hier juist een papschool, meester hij begint weer lol Wat mis ik het oude forum.

murdock ik ben geen operator of moderator van een forum maar als je het liever van master hoort dan zal die dat straks hier wel op melden.Ik dwaal soms ook af en moet ook goed zien wat de vraag juist was zeker als je verschillende blz ver bent.Daarom heb ik dit hier gemeld.


RE: Rex of Rio - zorro123 - 01-02-2014

(01-02-2014, 11:20)murdock schreef: U begaat een grote vergissing door naar belgacom te gaan, ik vind het dikke bazar ook de beldkwaliteit is stukken beter op telenet. Dat merk ik goed bij schoonma. Ik blijf bij telenet iedereen die ik ken die belgacom heeft klaagt er over.
Zoals zorro 123 zegt is ook rio goeekoper voor serie, s en films. Of je moet gaan downloaden.
Bevraag u ook eens hoe ver jij dan van de centrale woont want anders zal het niet vet zijn u downnload snelheid.
Je kan ook voor de schotel kiezen voor zo een kaart maar dat mag ik hier niet uit leggen, ken vrienden die dat hebben.
Maar ik zou bij telenet blijven.

voor wie slim is : je kan deze serie helemaal opnemen in hd,
hit the floor,
of de dag erna gewoon bij rio a la carte : of prime a la carte (wel sd)


RE: Rex of Rio - zorro123 - 02-02-2014

dat men bijvoorbeeld rtl 4 of een andere nederlandse zender bij Rio bijvoegt, en als er nu iemand beweert dat dit niet gaat wegens rechten enz.,
hoe komt het dan dat foxlife chicago fire gaat geven, en vtm geeft dit ook ??


RE: Rex of Rio - master-magic - 02-02-2014

(02-02-2014, 03:31)zorro123 schreef: dat men bijvoorbeeld rtl 4 of een andere nederlandse zender bij Rio bijvoegt, en als er nu iemand beweert dat dit niet gaat wegens rechten enz.,
hoe komt het dan dat foxlife chicago fire gaat geven, en vtm geeft dit ook ??

1 serie is iets anders dan een volledige zender hé Wink