Tv-Digitaal.info
Rex of Rio - Afdrukversie

+- Tv-Digitaal.info (https://tv-digitaal.info)
+-- Forum: Digitale Aanbieders (https://tv-digitaal.info/forumdisplay.php?fid=1)
+--- Forum: Telenet (https://tv-digitaal.info/forumdisplay.php?fid=2)
+---- Forum: Zenderaanbod (https://tv-digitaal.info/forumdisplay.php?fid=41)
+---- Topic: Rex of Rio (/showthread.php?tid=359)



RE: Rex of Rio - master-magic - 02-02-2014

(01-02-2014, 12:12)murdock schreef: Wie dwaalt hier af? Is hier juist een papschool, meester hij begint weer lol Wat mis ik het oude forum.

ja een forum vol met spammerleden en veel ruzie en topics die kop nog staart had die van het ene naar het andere ging.
en mods die er niks meer deden Huh


RE: Rex of Rio - Dimira - 02-02-2014

(02-02-2014, 10:50)natte schreef: zorro gelijk alle hollandse hd zenders bij rio. europa komaan werken

natte,nee dan zit je in het zelfde straatje zoals vorige week met die 6 HD zenders waarvan er drie naar het basis pakket gaan.Nu sluit je anderen ook uit.nu trek ik me het niet meer aan ik heb trouwens maar 2 maal contact gehad met telenet dus ik had die 3 zenders er misschien wel bij gekregen maar ik ga er gewoon weg,als je ziet hoeveel goedkoper een voetbal pakket bij belgacom is tegenover telenet.Ik betaal hier niet telkens 150€.RIO kan ik best missen zoals gezegd zijn op mijn smart genoeg gratis films beschikbaar.


RE: Rex of Rio - zorro123 - 02-02-2014

(02-02-2014, 15:26)natte schreef: heb sporting ook opgezegd. veel te duur. opgelet belgacom11 wel alleen pakket3 voetbal. prime ala carte vervang je door cinefiel je hebt wel een pak zenders van rio niet maar met 14 euro multipakket heb je vele van het riopakket en veel hdzenders

een ding is zeker : het kost bij beiden geld, en als je alle dagen 1 film ziet of een aflevering van een goede serie (bij B minimum 90 euro, terwijl bij T 25 euro per maand en je ziet zoveel je wilt desnoods meer, zal de rekening snel gemaakt zijn),
het is wat je graag wilt B is 10 euro goedkoper en moet je alle films apart betalen, terwijl T 10 euro duurder is en je ziet zoveel films/series als je zelf wilt met Rio


RE: Rex of Rio - Dimira - 02-02-2014

Natte je ziet ook geen drie wedstrijden te samen.En als ik er hier 3 kan zien per dag is dat genoeg voor veel minder geld,want hier betaal je voor buitenlands voetbal waar ik niets aan heb.Ik heb spijt dat ik nu nog maar eens moet overstappen voor de derde keer.Maar ze verplichten een mens.Misschien kom ik ooit nog eens terug en is het ook de 3de of 4 de maal ik raak de tel al kwijt.Maar dan zie ik nog liever een math spaans voetbal of 2 de klasse dan potte stampers van brussel.


RE: Rex of Rio - Dimira - 02-02-2014

(02-02-2014, 15:26)natte schreef: heb sporting ook opgezegd. veel te duur. opgelet belgacom11 wel alleen pakket3 voetbal. prime ala carte vervang je door cinefiel je hebt wel een pak zenders van rio niet maar met 14 euro multipakket heb je vele van het riopakket en veel hdzenders

Nee nog niet hé ik moet weten wanneer ze belgacom komen aansluiten,want anders zit ik zonder tv.En dan kan ik pas telenet opzeggen.


RE: Rex of Rio - Dimira - 02-02-2014

(02-02-2014, 22:50)natte schreef:
(02-02-2014, 15:51)zorro123 schreef:
(02-02-2014, 15:26)natte schreef: heb sporting ook opgezegd. veel te duur. opgelet belgacom11 wel alleen pakket3 voetbal. prime ala carte vervang je door cinefiel je hebt wel een pak zenders van rio niet maar met 14 euro multipakket heb je vele van het riopakket en veel hdzenders

een ding is zeker : het kost bij beiden geld, en als je alle dagen 1 film ziet of een aflevering van een goede serie (bij B minimum 90 euro, terwijl bij T 25 euro per maand en je ziet zoveel je wilt desnoods meer, zal de rekening snel gemaakt zijn),
het is wat je graag wilt B is 10 euro goedkoper en moet je alle films apart betalen, terwijl T 10 euro duurder is en je ziet zoveel films/series als je zelf wilt met Rio
de films van rio zijn niet die van filmaanbod betalend hee. deze zijn gelijk aan belgacom tv kwa prijs en recentelijkheid
zorro je moet eens movie max opzoeken.Die films kan je dus op je smart zien maar ook op je pc maar zie maar eens naar prijzen.Er staan er van 0€ en 1€ tussen.Maar als ik het verschil zie met een 6 films die iets duurder zijn en een voetbal pakket dat veel goedkoper is.Weet ik het wel.Want mij interesseert enkel het belgische voetbal.En als die kerels bij telenet wat slimmer waren hadden ze die pakketen maar moeten splitsen dat die niet zo duur waren.


RE: Rex of Rio - zorro123 - 03-02-2014

(02-02-2014, 23:44)Dimira schreef:
(02-02-2014, 22:50)natte schreef:
(02-02-2014, 15:51)zorro123 schreef:
(02-02-2014, 15:26)natte schreef: heb sporting ook opgezegd. veel te duur. opgelet belgacom11 wel alleen pakket3 voetbal. prime ala carte vervang je door cinefiel je hebt wel een pak zenders van rio niet maar met 14 euro multipakket heb je vele van het riopakket en veel hdzenders

een ding is zeker : het kost bij beiden geld, en als je alle dagen 1 film ziet of een aflevering van een goede serie (bij B minimum 90 euro, terwijl bij T 25 euro per maand en je ziet zoveel je wilt desnoods meer, zal de rekening snel gemaakt zijn),
het is wat je graag wilt B is 10 euro goedkoper en moet je alle films apart betalen, terwijl T 10 euro duurder is en je ziet zoveel films/series als je zelf wilt met Rio
de films van rio zijn niet die van filmaanbod betalend hee. deze zijn gelijk aan belgacom tv kwa prijs en recentelijkheid
zorro je moet eens movie max opzoeken.Die films kan je dus op je smart zien maar ook op je pc maar zie maar eens naar prijzen.Er staan er van 0€ en 1€ tussen.Maar als ik het verschil zie met een 6 films die iets duurder zijn en een voetbal pakket dat veel goedkoper is.Weet ik het wel.Want mij interesseert enkel het belgische voetbal.En als die kerels bij telenet wat slimmer waren hadden ze die pakketen maar moeten splitsen dat die niet zo duur waren.

ook de klant moet slim zijn en alles wat telenet aangaat volgen, want als je het ooit gevolgd hebt : kon je dit krijgen,
1 jaar gratis film in de tv theek : nu niet meer


RE: Rex of Rio - zorro123 - 03-02-2014

en geef mij die van prime maar, dat ook bij rio zit, voorbeeld,
daar komen er ook dagelijks nieuwe bij


RE: Rex of Rio - murdock - 03-02-2014

(02-02-2014, 23:26)Dimira schreef:
(02-02-2014, 15:26)natte schreef: heb sporting ook opgezegd. veel te duur. opgelet belgacom11 wel alleen pakket3 voetbal. prime ala carte vervang je door cinefiel je hebt wel een pak zenders van rio niet maar met 14 euro multipakket heb je vele van het riopakket en veel hdzenders

Nee nog niet hé ik moet weten wanneer ze belgacom komen aansluiten,want anders zit ik zonder tv.En dan kan ik pas telenet opzeggen.

U bent zeer dom aan het doen. Ik zou voor geen geld belgacom willen. Heb geen goesting om steeds lang te wachten op mijn downloads.
je zal snel terug zijn Big Grin


RE: Rex of Rio - master-magic - 03-02-2014

(03-02-2014, 02:54)murdock schreef:
(02-02-2014, 23:26)Dimira schreef:
(02-02-2014, 15:26)natte schreef: heb sporting ook opgezegd. veel te duur. opgelet belgacom11 wel alleen pakket3 voetbal. prime ala carte vervang je door cinefiel je hebt wel een pak zenders van rio niet maar met 14 euro multipakket heb je vele van het riopakket en veel hdzenders

Nee nog niet hé ik moet weten wanneer ze belgacom komen aansluiten,want anders zit ik zonder tv.En dan kan ik pas telenet opzeggen.

U bent zeer dom aan het doen. Ik zou voor geen geld belgacom willen. Heb geen goesting om steeds lang te wachten op mijn downloads.
je zal snel terug zijn Big Grin

Als je basic internet hebt aan 30mb/sec bij telenet en bij Belgacom gaat waar je normaal ook zoiets krijgt dan zal die niet veel verschil merken (als die dicht genoeg bij de centrale zit).
Maar het gaat hier over rex en Rio en niet over snelheid van Belgacom Internet.