Tv-Digitaal.info
Rex of Rio - Afdrukversie

+- Tv-Digitaal.info (https://tv-digitaal.info)
+-- Forum: Digitale Aanbieders (https://tv-digitaal.info/forumdisplay.php?fid=1)
+--- Forum: Telenet (https://tv-digitaal.info/forumdisplay.php?fid=2)
+---- Forum: Zenderaanbod (https://tv-digitaal.info/forumdisplay.php?fid=41)
+---- Topic: Rex of Rio (/showthread.php?tid=359)



RE: Rex of Rio - zorro123 - 01-03-2014

In de nacht van zondag 2 maart op maandag 3 maart kun je al vanaf 19u40 op kanaal 300 (PRIME Star) afstemmen voor een onvergetelijke Oscars®-avond. Je krijgt er 2 topfilms in avant-première te zien, en naar goede gewoonte zullen de rode loper en de uitreiking van de gouden beeldjes live te volgen zijn.


19u40 | Oscars®- voorbeschouwing
De perfecte voorbereiding voor de Oscars®-avond met een blik op de belangrijkste kandidaten.

20u10 | Filmpremière: Kon-Tiki
Avonturenfilm, was in 2013 genomineerd voor Oscar Beste Buitenlandse Film.

22u00 | Filmpremière: La Grande Bellezza
Italiaanse parel die dit jaar heel wat filmprijzen in ontvangst kon nemen, de grote concurrent voor The Broken Circle Breakdown.

00u30 | Oscars®- voorbeschouwing
De perfecte voorbereiding voor de Oscars®-avond met een blik op de belangrijkste kandidaten.

01u00 | Rode Loper LIVE

02u30 | 86e Academy Awards LIVE



Goed om te weten

• De live uitzendingen zijn met Engelse commentaar en zonder ondertiteling.
• Je kunt de Oscars®-uitreiking niet live bekijken via Yelo TV op je computer, tablet of smartphone.
• Vanaf donderdag 6 maart is een ingekorte en ondertitelde versie gratis opvraagbaar via Rio in de TV-theek.
• Kun je PRIME Star niet bekijken? Zet je Digibox/Digicorder even uit en terug aan. Zap dan naar de PRIME Star-zender (kanaal 300) via de cijfertoetsen van je Telenet-afstandsbediening.
• Heb je geen Rio-abonnement? Dan kun je de show niet opnemen.
Kijk dus zeker live!

Het Rex & Rio-team


RE: Rex of Rio - zorro123 - 02-03-2014

Vanaf donderdag 6 maart kan je wel gratis een 90 minuten durende samenvatting opvragen in de TV-theek in PRIME en in Rio. (ondertiteld)


RE: Rex of Rio - murdock - 03-03-2014

ik heb de film La Grande Bellezza gezien maar vind die over roepen, ik geef de voorkuur aan onze film de broken circle breakdown. ik hoop ze mogen winnen.


RE: Rex of Rio - master-magic - 03-03-2014

nu prime HD en SD openstaan voor iedereen die kabel heeft ziet men in welke lage kwaliteit ze uitzenden Sad


RE: Rex of Rio - chukky2 - 03-03-2014

(03-03-2014, 02:35)master-magic schreef: nu prime HD en SD openstaan voor iedereen die kabel heeft ziet men in welke lage kwaliteit ze uitzenden Sad

Master , ik ben nu volledig op sat gegaan , maar moet toch zeggen dat tv Vlaanderen en canaldigitaal zeer teleurstellend zijn met het beeld tegenover telenet!
Dan zie ik pas echt nu het verschil . Is de kabel bij ons in Limburg misschien dan anders opgedeeld? Het kan .

Op de satelliet kan niemand tegen de Duitsers op , dan komt telenet ook veel te kort !


RE: Rex of Rio - zorro123 - 03-03-2014

er was er maar een de de hele show naar zich toe trok : namelijk de presentatrice van de oscaruitreiking, Ellen DeGeneres


RE: Rex of Rio - Dimira - 03-03-2014

Ik ga er in ieder geval mijn nachtrust niet voor laten.Daarbij kans was klein dat ze nog eens in de prijzen zouden vallen.We mogen nu ook niet te veel verwachten volgende keer beter,en waarom geen Belgische film in een andere taal daar zal je al meer kans mee maken in het buitenland of mag dat niet?


RE: Rex of Rio - zorro123 - 05-03-2014

de weg van rex en rio of zenders van mechelen tot de huiskamer, of met wat je ook kijkt


RE: Rex of Rio - master-magic - 05-03-2014

(03-03-2014, 09:28)chukky2 schreef:
(03-03-2014, 02:35)master-magic schreef: nu prime HD en SD openstaan voor iedereen die kabel heeft ziet men in welke lage kwaliteit ze uitzenden Sad

Master , ik ben nu volledig op sat gegaan , maar moet toch zeggen dat tv Vlaanderen en canaldigitaal zeer teleurstellend zijn met het beeld tegenover telenet!
Dan zie ik pas echt nu het verschil . Is de kabel bij ons in Limburg misschien dan anders opgedeeld? Het kan .

Op de satelliet kan niemand tegen de Duitsers op , dan komt telenet ook veel te kort !

ik vergelijk het dan ook niet met een cd of tvv aanbod,
heb de Oscars kunnen zien in HD van andere aanbieders dan cd en die waren veel beter dan prime qua beeld en bitrate.
Telenet propt gewoon te veel,
al word dit een algemene kunst de laatste tijd bij grote aanbieders ook Sad


RE: Rex of Rio - zorro123 - 06-03-2014

telenet moet toch al zeer goede banden hebben met vier en vijf,
want in de slimste gemeente (en wie weet waar nog) krijg je als de reclame juist gedaan is, een rex en rio kwisvraag voor (telkens ?) zaterdags :
een jaar lang rex en rio te winnen