Tv-Digitaal.info
Rex of Rio - Afdrukversie

+- Tv-Digitaal.info (https://tv-digitaal.info)
+-- Forum: Digitale Aanbieders (https://tv-digitaal.info/forumdisplay.php?fid=1)
+--- Forum: Telenet (https://tv-digitaal.info/forumdisplay.php?fid=2)
+---- Forum: Zenderaanbod (https://tv-digitaal.info/forumdisplay.php?fid=41)
+---- Topic: Rex of Rio (/showthread.php?tid=359)



RE: Rex of Rio - zorro123 - 23-04-2014

(23-04-2014, 17:27)natte schreef:
(23-04-2014, 15:08)zorro123 schreef:
(23-04-2014, 13:49)natte schreef:
(22-04-2014, 22:55)zorro123 schreef: bestaan er twee soorten rio's ??,
wel om een voorbeeld te geven : de 4de reeks van mafiosa, staat wel op pc : windows 8.1 update 1 versie en ook bij de browserversie, ga je kijken op tv,
staat de 4de reeks bij series a la carte, en bij rio zelf niet : daar staan enkel de eerste 3 reeksen

zorro pas op yelotv en rio niet hetzelfde

de fout zijn ze blijkbaar aan het rechtzetten, wan de 4de reeks is (nog) niet bij Rio inbegrepen, zal nog wel komen
primeseries is nogthans minderwaardig dan rioseries

voorbeeld van een prime serie : game of thrones


RE: Rex of Rio - zorro123 - 23-04-2014

(23-04-2014, 18:55)natte schreef: dan liegen ze bij telenet

hoe kom je hier nu bij : want prime is een onderdeel van rio


RE: Rex of Rio - zorro123 - 24-04-2014

(24-04-2014, 17:34)natte schreef:
(23-04-2014, 20:27)zorro123 schreef:
(23-04-2014, 18:55)natte schreef: dan liegen ze bij telenet

hoe kom je hier nu bij : want prime is een onderdeel van rio

je kan via rio films opvrage maar oude abonees en wij ook via prime. kijk maar eens aanbod ouder en later

wie rio heeft, heeft uiteraard ook alles van rex en prime,
diegenen die enkel prime hebben kunnen uiteraard niets van rio zien (tenzij een abonnent erop), trouwens wordt dit jaar toch een :
met andere woorden, die graag prime nog willen zien moeten een rio abonnement hebben,
en wie weet is dit ook in september (van SD naar HD tijdperk)


RE: Rex of Rio - Dimira - 28-04-2014

Als ik nu telenet erbij neem voor RIO en misschien later voetbal als het niet anders kan op hoeveel zou mij dit komen?Dus enkel Rio geen kabel of iets anders.


RE: Rex of Rio - zorro123 - 28-04-2014

uit hun kwartaalverslag :
Rex en Rio, onze abonnementspakketten voor onbeperkte films en programma's a la carte ongeveer 103.800 klanten enz.


RE: Rex of Rio - master-magic - 28-04-2014

(28-04-2014, 10:54)Dimira schreef: Als ik nu telenet erbij neem voor RIO en misschien later voetbal als het niet anders kan op hoeveel zou mij dit komen?Dus enkel Rio geen kabel of iets anders.

Rio kost 25€ ongeveer,dan nog de kabel en u box erbij zit je al snel aan bijna 50€ Wink


RE: Rex of Rio - Dimira - 28-04-2014

(28-04-2014, 18:10)master-magic schreef:
(28-04-2014, 10:54)Dimira schreef: Als ik nu telenet erbij neem voor RIO en misschien later voetbal als het niet anders kan op hoeveel zou mij dit komen?Dus enkel Rio geen kabel of iets anders.

Rio kost 25€ ongeveer,dan nog de kabel en u box erbij zit je al snel aan bijna 50€ Wink

Ik heb nu nog wel die decoder van over 3 maanden,en ga deze proberen te houden .zal er toch één moeten betalen tegen september;Meeste zenders houd ik voorlopig bij belgacom al weet ik niet hoe het er gaat uit zien vanaf september.Want er zit toch nog een verschil tussen die twee operators.


RE: Rex of Rio - zorro123 - 28-04-2014

(14-01-2014, 15:23)zorro123 schreef: voor diegenen die dit nog NIET weten,
sinds het yelo tv menu, maakt telenet de Rex en Rio kijker het nogal gemakkelijk hoor,
voorbeeld er staan films en series, als je nu niet meer weet of je james bond hebt gezien, ga je gewoon naar die bewuste film, en als er staat verder kijken of opnieuw beginnen heb je hem gezien, bij een film die je nog niet gezien hebt staat bestellen, opgelet als je dit doet met dat yelo tv menu, blijft dit altijd zo staan bij elke film verder kijken of opnieuw kijken, zolang ze de film in hun aanbod staan hebben,

hetzelfde geldt uiteraard voor alle series, zodat je weet als je bestellen ziet staan, dat je die aflevering van de serie nog niet hebt gezien, en alles blijft ook zo staan zolang ze die afleveringen van de serie geven,

gedaan met alles te onthouden, ze geven het tevoren aan wat je gezien hebt of niet
(en uiteraard weet telenet welk soort films of series ze moeten geven waar naar veel wordt gekeken, maar dit is bijzaak)

dit is ondertussen ook al verandert, want de films of series die je gezien hebt,
worden maandelijks bijgehouden, na een maand staat er in plaats van verder kijken, terug : nu kijken


RE: Rex of Rio - zorro123 - 30-04-2014

uit een rio-nieuwsbrief het volgende :

DISCOVERY SHOWCASE HD
Discovery HD Showcase wordt Discovery Vlaanderen HD, beschikbaar voor alle digitale Telenet abonnees.
Deze wijziging is voorzien vanaf 2 juni. Indien je wil, kun je je abonnement op Rio kosteloos opzeggen.

of Discovery Vlaanderen HD, nu andere programma's gaat krijgen ???


RE: Rex of Rio - master-magic - 30-04-2014

(30-04-2014, 15:58)zorro123 schreef: uit een rio-nieuwsbrief het volgende :

DISCOVERY SHOWCASE HD
Discovery HD Showcase wordt Discovery Vlaanderen HD, beschikbaar voor alle digitale Telenet abonnees.
Deze wijziging is voorzien vanaf 2 juni. Indien je wil, kun je je abonnement op Rio kosteloos opzeggen.

of Discovery Vlaanderen HD, nu andere programma's gaat krijgen ???

Zal een HD versie zijn van de Discovery Vlaanderen SD en vanaf september zal die wel in het basispakket komen zeker.