Tv-Digitaal.info
Rex of Rio - Afdrukversie

+- Tv-Digitaal.info (https://tv-digitaal.info)
+-- Forum: Digitale Aanbieders (https://tv-digitaal.info/forumdisplay.php?fid=1)
+--- Forum: Telenet (https://tv-digitaal.info/forumdisplay.php?fid=2)
+---- Forum: Zenderaanbod (https://tv-digitaal.info/forumdisplay.php?fid=41)
+---- Topic: Rex of Rio (/showthread.php?tid=359)



RE: Rex of Rio - zorro123 - 04-05-2014

(03-05-2014, 14:29)natte schreef: natuurlijk blijft prime bestaan maar ze moeten niet allemaal op hd zetten. ze gaan alleen dubbele weghalen de andere sd blijven gewoon staan hoor jongens.dus vtmsd en zo verdwijnen maar syfy sd blijft bestaan

wel als er twee zenders zijn die zichzelf de grond in boren, wel dat zijn syfy en 13th street,
zeker in prime-time : dan kun je een serie amper volgen, zeven minuten bezig,
om daarna zeven minuten reclame + wat anders om daarna terug zeven minuten verder te kijken, en daarna weer zeven........,
gewoon niet te doen


RE: Rex of Rio - Dimira - 04-05-2014

(03-05-2014, 17:18)natte schreef:
(03-05-2014, 16:19)Dimira schreef:
(03-05-2014, 14:29)natte schreef: natuurlijk blijft prime bestaan maar ze moeten niet allemaal op hd zetten. ze gaan alleen dubbele weghalen de andere sd blijven gewoon staan hoor jongens.dus vtmsd en zo verdwijnen maar syfy sd blijft bestaan

Ja,jij kan dat allemaal goed uitleggen.Wat voor een dubbelzinnige uitspraken zijn dit dan allemaal.Dat Alles bij telenet HD wordt,dan kan men niemand verplichten een HD decoder te kopen ook niet als klopt wat jij zegt als daar nog sd zenders tussen zitten.En zolang die SD zenders er zijn heeft telenet geen voet om op te staan of ze nu met hun HD decoder verder willen of niet.

Wie zei dat alles HD wordt dan moeten ze voor vele zenders nieuwe licenties vragen. Het content veranderd niet.alleen des decoders gaan er tussen uit en de dubbele zenders


ze gaan toch veel verlies doen als klanten die decoder moeten kopen.Want velen zullen overstappen.Ze verliezen er nu al elk kwartaal.


RE: Rex of Rio - Dreekes - 04-05-2014

Is mij inderdaad ook al opgevallen dat op 13th Street méér en langer reclame te zien is. Ik volg ook wekelijks een bepaalde serie die regelmatig wordt onderbroken door steeds dezelfde reclame. Als je 2 uur kijkt, zie je soms 5x dezelfde reclame en serietrailers voorbijkomen. dit is erg irritant. Wat ik nu doe is gewoon de series opnemen en daarna bekijken en de reclame gewoon doorspoelen.
Aangezien Syfy van dezelfde stal is, zal dat daar ook zo zijn vermoed ik. Pffffffff
Ik vraag mij af, is dat op satelliet ook zo bij die zenders op datzelfde ogenblik ? Of is dat Telenet die dat zo regelt ??? Soms zie je reclame van Telenet, ik denk dat dit op satelliet niet te zien moet zijn.


RE: Rex of Rio - master-magic - 04-05-2014

(04-05-2014, 12:22)Dreekes schreef: Is mij inderdaad ook al opgevallen dat op 13th Street méér en langer reclame te zien is. Ik volg ook wekelijks een bepaalde serie die regelmatig wordt onderbroken door steeds dezelfde reclame. Als je 2 uur kijkt, zie je soms 5x dezelfde reclame en serietrailers voorbijkomen. dit is erg irritant. Wat ik nu doe is gewoon de series opnemen en daarna bekijken en de reclame gewoon doorspoelen.
Aangezien Syfy van dezelfde stal is, zal dat daar ook zo zijn vermoed ik. Pffffffff
Ik vraag mij af, is dat op satelliet ook zo bij die zenders op datzelfde ogenblik ? Of is dat Telenet die dat zo regelt ??? Soms zie je reclame van Telenet, ik denk dat dit op satelliet niet te zien moet zijn.

Op satelliet zijn het de Nederlandse versies en zie je ook veel reclame op van in Nederland die in België dan vervangen word door reclame van Telenet zelf die amper aangepast word.
Denk dat het reclame blokken zijn van film1 en UPC,KPN,ziggo enz die vervangen worden.


RE: Rex of Rio - Dimira - 04-05-2014

Die irritante herhalingen mogen er dan ook wel eens uit want op één week denk ik dat je een aflevering van columbo zevemaal kan volgen.Al denk ik dat dit nog weinig geschat is,want zelf zie ik niet naar die zender maar na 2 dagen heb ik die aflevering bij mijn moeder al drie maal zien voorbij komen.


RE: Rex of Rio - master-magic - 04-05-2014

is voor wie niet alle dagen kan kijken hé Wink


RE: Rex of Rio - zorro123 - 05-05-2014

(04-05-2014, 18:29)master-magic schreef: is voor wie niet alle dagen kan kijken hé Wink

de telenet niche zenders zijn blijkbaar een succes, ment en studio 100 hebben gerichte (niet storende reclame),
Dobbit tv en Libelle tv hebben ook reclame a la vtm (wat niets met de zender te maken heeft)


RE: Rex of Rio - Dimira - 06-05-2014

(04-05-2014, 18:29)master-magic schreef: is voor wie niet alle dagen kan kijken hé Wink
Ik doe het wel niet hoor master,maar het valt me wel op als ik bij mijn moeder kom want zij ziet veel naar die zender.Al vind ik het toch overdreven dat één aflevering dikwijls minstens 2 maal op één dag terug komt.


RE: Rex of Rio - zorro123 - 06-05-2014

het eerste seizoen van hit the floor is amper gedaan of seizoen 2 gaat beginnen,
van een sneltrein gesproken


RE: Rex of Rio - master-magic - 07-05-2014

(06-05-2014, 12:24)Dimira schreef:
(04-05-2014, 18:29)master-magic schreef: is voor wie niet alle dagen kan kijken hé Wink
Ik doe het wel niet hoor master,maar het valt me wel op als ik bij mijn moeder kom want zij ziet veel naar die zender.Al vind ik het toch overdreven dat één aflevering dikwijls minstens 2 maal op één dag terug komt.

Ja smorgens en smiddags.
En dan na 17 uur een nieuwe die de dag erna smorgens en smiddags herhaalt word.
Zo ziet iedereen de aflevering he.
Hoe denk je dat FilmNet het in het begin deed (meer of 20 jaar terug).
Die zonden ook veel films uit in herhaling in 1 week soms.