Tv-Digitaal.info
Rex of Rio - Afdrukversie

+- Tv-Digitaal.info (https://tv-digitaal.info)
+-- Forum: Digitale Aanbieders (https://tv-digitaal.info/forumdisplay.php?fid=1)
+--- Forum: Telenet (https://tv-digitaal.info/forumdisplay.php?fid=2)
+---- Forum: Zenderaanbod (https://tv-digitaal.info/forumdisplay.php?fid=41)
+---- Topic: Rex of Rio (/showthread.php?tid=359)



RE: Rex of Rio - zorro123 - 22-05-2014

(22-05-2014, 16:09)natte schreef:
(21-05-2014, 19:27)zorro123 schreef:
(21-05-2014, 15:19)natte schreef:
(20-05-2014, 21:03)zorro123 schreef: blijkbaar is er ook al het een en ander verandert met de laatste update,
wanneer deze ook was, want als je op ok drukt, zie je welk programma bezig is (en hoelang nog), druk nog op ok,
je hebt de keuze ofwel opnemen > opnameopties wijzigen,
voor een film bijvoorbeeld bij prime hd, of als je nu huisje > zendergids van prime hd,
kan je met de fast forwardtoets naar 29 mei gaan en zie je de eerste aflevering staan van hit the floor 2,
je drukt op ok (bij de naam hit the floor 2), en daarna op serie opnemen, (staat standaard op alle afleveringen),
je kunt de opnametijd voor en na de opname wel wijzigen, ook alle afleveringen of de laatste aflevering,
opgelet : bij een hd digicorder 2100, of hetzelfde met een hd digicorder 2000 ook zo gaat ???
ja ik heb zon een hd2000 maar nog altijd geen upgrade.

inderdaad past deze zich aan zodra er wijzigen zijn, op voorwaarde, dat je digicorder deze heeft, en je digicorder standby blijft,
maar dit gebeurt toch automatisch in de vroege morgen, en of je een upgrade nodig hebt, kijk eens op kanaal 444

ik trek meestal de pries uit en dan komt ook
updaten of upgraden zonder verbinding, zeker iets nieuws,
wel hiermee kan je verder fantaseren : red 2, en denken dat je er in mee speelt


RE: Rex of Rio - zorro123 - 23-05-2014

van een mail van telenet : PS. Ook fijn om te weten: naast alle digitale zenders kan je ook Rex, Rio of Sporting Telenet bekijken op tv én tegelijk via Yelo TV op 2 andere toestellen.
of dit nu voor iedereen is ?


RE: Rex of Rio - Dimira - 24-05-2014

Vanaf woensdag heb ik terug telenet.mijn oude decoder mag ik blijven gebruiken en moet daar niets voor betalen.Heb ook ineens Rio genomen.


RE: Rex of Rio - zorro123 - 24-05-2014

stand van zaken van diegenen die films en series aankopen voor rex en rio : alles zullen ze nu ook weer niet vertellen


RE: Rex of Rio - Dimira - 27-05-2014

Is dat abonnement van Rio nog het zelfde gebleven als vroeger?Of moet je nu als je meer zenders wil, zenders uit bepaade paketten kopen.Want ik heb eens gezien bij Rio en zag daar iets staan waar ik niet goed aan uit kon dat je dit op verschillende manieren kon doen.


RE: Rex of Rio - zorro123 - 27-05-2014

(27-05-2014, 12:56)Dimira schreef: Is dat abonnement van Rio nog het zelfde gebleven als vroeger?Of moet je nu als je meer zenders wil, zenders uit bepaade paketten kopen.Want ik heb eens gezien bij Rio en zag daar iets staan waar ik niet goed aan uit kon dat je dit op verschillende manieren kon doen.

de zenders die je vroeger had, zijn er nog steeds behalve Discovery Showcase HD,
dat vanaf 2 juni Discovery channel vlaanderen HD wordt en in het basispakket zit wat je ook ziet


RE: Rex of Rio - zorro123 - 27-05-2014

(26-05-2014, 15:54)natte schreef:
(24-05-2014, 17:24)zorro123 schreef: stand van zaken van diegenen die films en series aankopen voor rex en rio : alles zullen ze nu ook weer niet vertellen

zorro ? aankopen dacht alleen huren bij rio?

men koopt de series toch eerst aan, en de kijker huurt


RE: Rex of Rio - Dimira - 27-05-2014

(27-05-2014, 16:00)zorro123 schreef:
(27-05-2014, 12:56)Dimira schreef: Is dat abonnement van Rio nog het zelfde gebleven als vroeger?Of moet je nu als je meer zenders wil, zenders uit bepaade paketten kopen.Want ik heb eens gezien bij Rio en zag daar iets staan waar ik niet goed aan uit kon dat je dit op verschillende manieren kon doen.

de zenders die je vroeger had, zijn er nog steeds behalve Discovery Showcase HD,
dat vanaf 2 juni Discovery channel vlaanderen HD wordt en in het basispakket zit wat je ook ziet

Het is toch de bedoeling de zenders morgen te vergelijken met belgacom want al die natuurzenders van national geografic&discoveri houd ik toch bij belgacom omdat daar veel meer extra zenders zijn die hier niet beschikbaar zijn.Die zouden misschien in september kunnen komen maar ik betwijfel dit omdat dit franstalige zenders zijn.


RE: Rex of Rio - master-magic - 27-05-2014

Gaat duur grapje worden die 2 providers Wink


RE: Rex of Rio - Dimira - 27-05-2014

(27-05-2014, 17:28)master-magic schreef: Gaat duur grapje worden die 2 providers Wink

Als je het goed overloopt niet en zou ik misschien de eerste maand wel veel kunnen betalen omdat alles dan nog niet goed gescheiden is met die paketten .3 paketten bij belgacom voetbal voorlopig à9,95 en dan nog beide natuur paketten NL en FR aan 5,95 Dan bekijk ik morgen nog wat voor zenders hier nog zitten en kan ik zien of ik veel profeit doe om dit pakket te nemen.Ik kan ook nog altijd een lager abonnement op mijn gsm of internet nemen om geld te besparen als het moet.Want met het internet heb ik hier geen problemen gehad.