Tv-Digitaal.info
Rex of Rio - Afdrukversie

+- Tv-Digitaal.info (https://tv-digitaal.info)
+-- Forum: Digitale Aanbieders (https://tv-digitaal.info/forumdisplay.php?fid=1)
+--- Forum: Telenet (https://tv-digitaal.info/forumdisplay.php?fid=2)
+---- Forum: Zenderaanbod (https://tv-digitaal.info/forumdisplay.php?fid=41)
+---- Topic: Rex of Rio (/showthread.php?tid=359)



RE: Rex of Rio - master-magic - 27-05-2014

(27-05-2014, 19:46)Dimira schreef:
(27-05-2014, 17:28)master-magic schreef: Gaat duur grapje worden die 2 providers Wink

Als je het goed overloopt niet en zou ik misschien de eerste maand wel veel kunnen betalen omdat alles dan nog niet goed gescheiden is met die paketten .3 paketten bij belgacom voetbal voorlopig à9,95 en dan nog beide natuur paketten NL en FR aan 5,95 Dan bekijk ik morgen nog wat voor zenders hier nog zitten en kan ik zien of ik veel profeit doe om dit pakket te nemen.Ik kan ook nog altijd een lager abonnement op mijn gsm of internet nemen om geld te besparen als het moet.Want met het internet heb ik hier geen problemen gehad.

Dan moet je alle dubbele zenders niet meerekenen he dat je op beide hebt want die betaal je er ook nog bij.


RE: Rex of Rio - Dimira - 28-05-2014

(27-05-2014, 22:21)master-magic schreef:
(27-05-2014, 19:46)Dimira schreef:
(27-05-2014, 17:28)master-magic schreef: Gaat duur grapje worden die 2 providers Wink

Als je het goed overloopt niet en zou ik misschien de eerste maand wel veel kunnen betalen omdat alles dan nog niet goed gescheiden is met die paketten .3 paketten bij belgacom voetbal voorlopig à9,95 en dan nog beide natuur paketten NL en FR aan 5,95 Dan bekijk ik morgen nog wat voor zenders hier nog zitten en kan ik zien of ik veel profeit doe om dit pakket te nemen.Ik kan ook nog altijd een lager abonnement op mijn gsm of internet nemen om geld te besparen als het moet.Want met het internet heb ik hier geen problemen gehad.

Dan moet je alle dubbele zenders niet meerekenen he dat je op beide hebt want die betaal je er ook nog bij.

m
ijn bedoeling is enkel,belgacom heeft geen enkel fatsoenlijke survice op film gebied als je vergelijkt wat Rio je bied.Als je dus terug telenet met Rio neemt en je verwijdert zo veel mogelijk paketten en je behoud het geen ik je heb opgenoemd dan zal ik volgens mij al minder betalen als vroeger omdat ik vroeger bij telenet ook nog eens vast zat aan gsm en internet daarom zeg ik,ik kan daar in nog altijd verlagen.Desnoods ga ik voor gsm naar een goedkopere operator.Ik weet natuurlijk ook dat er dubbele zenders inzitten maar je zou verschieten in dat basispakket hoeveel niet.sudieo 100- just-jam enz en bij ons zijn er dan ook vele die telenet niet heeft.Als je het dan zo bekijkt is het waard voor zijn geld,maar daar heefd het niet mee te maken desnoods moeten alle pakketten weg buiten het voetbal dit neem ik bij belgacom of telenet zal heel slim moeten worden en in paketten moeten gaan verkopen;En ik denk dat ze dit zullen moeten doen om nog klanten te houden.


RE: Rex of Rio - zorro123 - 28-05-2014

totaal tv : hollanders eerst ?, namelijk de kwaliteitserie the legacy eerst te zien op film 1 en hier op prime,
wie goed kijkt : dezelfde datum enkel het uur verschilt in het voordeel van prime :
zelfs bij a la carte kan je deze serie langer opvragen bij rio,
eens goed kijken


RE: Rex of Rio - zorro123 - 30-05-2014

voor de kinderen Epic op prime en film 1, meer nog op dezelfde dag,
tja beiden van dezelfde familie genaamd liberty global of is het hier liberty media ?


RE: Rex of Rio - master-magic - 30-05-2014

voor wie nog iets post dat niet over rex en rio gaat worden de berichten verwijderd,
blijf aub on topic!!!!!!!!


RE: Rex of Rio - Dimira - 31-05-2014

(30-05-2014, 22:44)master-magic schreef: voor wie nog iets post dat niet over rex en rio gaat worden de berichten verwijderd,
blijf aub on topic!!!!!!!!
master je maakt het ons ook moeilijk want als wij on topic gaan antwoord je soms zelf op een bericht.Ik heb je al van bij het begin van de op richting van dit forum gezegt dat dit practisch onmogelijk is dat men afwijkt van een topic.Ik weet goed genoeg dat jij de moderator bent en dat verschil zie je maar al te goed maar ik denk dat je zoiets moeilijk uit het forum kan houden ik ga er ook op letten.Want misschien was het nu eens weer niet voor mij bedoeld ik vind het al een hele verbetering dat we die streken van vroeger niet meer hebben.

Mario


RE: Rex of Rio - master-magic - 31-05-2014

als men iets bespreekt over belgacom waar enkel iets van belgacom word besproken in een topic over rex en rio dan gaat men offtopic,
er bestaan plaatsen bij belgacom waar men iets kan melden over belgacom of klagen!!!!!
en het rex en rio topic is bedoeld om nieuwste dingen van rex en rio te melden en niet over wat belgacom aanbied.


RE: Rex of Rio - zorro123 - 31-05-2014

en voor de verandering : actualiteit : op 27 juni op prime draaien ze de walt disney flop van 2013, namelijk The Lone Ranger,
mooi of niet mooi tja gelukkig verschilt dit van persoon tot persoon,
de ene zal het een keigoede vinden en een ander vraagt zich af, wat er mooi aan is,
voor die het mooi vinden, het duurt 143 minuten


RE: Rex of Rio - Dimira - 31-05-2014

Ik zal maar even op de tread blijven zorro vermits jij zoveel weet komt daar nog een boekje van prime uit,want ik ben er ook een tijdje uit.


RE: Rex of Rio - zorro123 - 31-05-2014

(31-05-2014, 21:46)Dimira schreef: Ik zal maar even op de tread blijven zorro vermits jij zoveel weet komt daar nog een boekje van prime uit,want ik ben er ook een tijdje uit.

niet dat ik weet maar hier heb je een gids van 31 mei tot en met 1 juli