Tv-Digitaal.info
Rex of Rio - Afdrukversie

+- Tv-Digitaal.info (https://tv-digitaal.info)
+-- Forum: Digitale Aanbieders (https://tv-digitaal.info/forumdisplay.php?fid=1)
+--- Forum: Telenet (https://tv-digitaal.info/forumdisplay.php?fid=2)
+---- Forum: Zenderaanbod (https://tv-digitaal.info/forumdisplay.php?fid=41)
+---- Topic: Rex of Rio (/showthread.php?tid=359)



RE: Rex of Rio - zorro123 - 02-06-2014

(30-04-2014, 19:49)master-magic schreef:
(30-04-2014, 15:58)zorro123 schreef: uit een rio-nieuwsbrief het volgende :

DISCOVERY SHOWCASE HD
Discovery HD Showcase wordt Discovery Vlaanderen HD, beschikbaar voor alle digitale Telenet abonnees.
Deze wijziging is voorzien vanaf 2 juni. Indien je wil, kun je je abonnement op Rio kosteloos opzeggen.

of Discovery Vlaanderen HD, nu andere programma's gaat krijgen ???

Zal een HD versie zijn van de Discovery Vlaanderen SD en vanaf september zal die wel in het basispakket komen zeker.

de HD versie is er, het enige verschil wat direct opvalt : dat de ondertitteling op de SD versie groter is, dan op de HD versie ??


RE: Rex of Rio - master-magic - 02-06-2014

(31-05-2014, 21:46)Dimira schreef: Ik zal maar even op de tread blijven zorro vermits jij zoveel weet komt daar nog een boekje van prime uit,want ik ben er ook een tijdje uit.

boekjes brengen ze niet meer uit wegens te duur en omdat er op elke box van telenet epg is met info wat er speelt.
en er veel bomen sneuvelen voor dat boekje Wink


RE: Rex of Rio - master-magic - 02-06-2014

(02-06-2014, 16:17)zorro123 schreef:
(30-04-2014, 19:49)master-magic schreef:
(30-04-2014, 15:58)zorro123 schreef: uit een rio-nieuwsbrief het volgende :

DISCOVERY SHOWCASE HD
Discovery HD Showcase wordt Discovery Vlaanderen HD, beschikbaar voor alle digitale Telenet abonnees.
Deze wijziging is voorzien vanaf 2 juni. Indien je wil, kun je je abonnement op Rio kosteloos opzeggen.

of Discovery Vlaanderen HD, nu andere programma's gaat krijgen ???

Zal een HD versie zijn van de Discovery Vlaanderen SD en vanaf september zal die wel in het basispakket komen zeker.

de HD versie is er, het enige verschil wat direct opvalt : dat de ondertitteling op de SD versie groter is, dan op de HD versie ??
is normaal altijd als ze text subs doorgeven op hd zenders,
was in begin van animal planet hd ook zo.
vanavond eens kijken of ze ook dvb subs doorgeven Wink


RE: Rex of Rio - Dimira - 02-06-2014

Ik heb het nog gezegd vooral deze zenders national geografic en discovery channel zijn zo interessant omdat vele van die zenders beide versies een ander programma weergeven.Soms animal planet en nog enkele zenders uit dit gamma.


RE: Rex of Rio - master-magic - 02-06-2014

maar dat verdwijnd met de tijd ook, het kost veel geld om enkele zenders door te geven enkel voor nl en be.


RE: Rex of Rio - master-magic - 02-06-2014

dat zijn de gebruikte subs die animal planet hd gebruikt, zijn kleiner dan txt subs die groter zijn.
zoals op de betaalkanalen van discovery.


RE: Rex of Rio - zorro123 - 02-06-2014

nog zo een voorbeeld in het journaal op een hd grote letters (ondertitteling), op vtm hd zijn ze een pak kleiner ?


RE: Rex of Rio - Dreekes - 02-06-2014

Ik las ergens dat Discovery HD in het basisaanbod komt en dat het vanaf 02 Juni beschikbaar is bij Telenet.
Op kanaal 60 staat inderdaad Discovery HD maar het beeld blijft zwart met de melding " u heeft geen abonnement op deze zender ".En de programmatie is verschillend met Discovery Vlaanderen aldus de tv-gids.
Ik ben nog niet overgestapt naar Rio.
Zou het kunnen dat het enkel voor de REX en RIO abonnees is ?
Zijn er nog mensen die een zwart beeld hebben ?


RE: Rex of Rio - zorro123 - 02-06-2014

(02-06-2014, 22:22)Dreekes schreef: Ik las ergens dat Discovery HD in het basisaanbod komt en dat het vanaf 02 Juni beschikbaar is bij Telenet.
Op kanaal 60 staat inderdaad Discovery HD maar het beeld blijft zwart met de melding " u heeft geen abonnement op deze zender ".En de programmatie is verschillend met Discovery Vlaanderen aldus de tv-gids.
Ik ben nog niet overgestapt naar Rio.
Zou het kunnen dat het enkel voor de REX en RIO abonnees is ?
Zijn er nog mensen die een zwart beeld hebben ?

niet enkel voor rex en rio : zit in het basispakket, met andere woorden voor alle digitale telenetklanten
programmatie is dezelfde behalve dat de ene SD is en de andere HD


RE: Rex of Rio - master-magic - 02-06-2014

(02-06-2014, 22:22)Dreekes schreef: Ik las ergens dat Discovery HD in het basisaanbod komt en dat het vanaf 02 Juni beschikbaar is bij Telenet.
Op kanaal 60 staat inderdaad Discovery HD maar het beeld blijft zwart met de melding " u heeft geen abonnement op deze zender ".En de programmatie is verschillend met Discovery Vlaanderen aldus de tv-gids.
Ik ben nog niet overgestapt naar Rio.
Zou het kunnen dat het enkel voor de REX en RIO abonnees is ?
Zijn er nog mensen die een zwart beeld hebben ?

vrees dat je box de update nog moet doorkrijgen Wink