Tv-Digitaal.info
Rex of Rio - Afdrukversie

+- Tv-Digitaal.info (https://tv-digitaal.info)
+-- Forum: Digitale Aanbieders (https://tv-digitaal.info/forumdisplay.php?fid=1)
+--- Forum: Telenet (https://tv-digitaal.info/forumdisplay.php?fid=2)
+---- Forum: Zenderaanbod (https://tv-digitaal.info/forumdisplay.php?fid=41)
+---- Topic: Rex of Rio (/showthread.php?tid=359)



RE: Rex of Rio - master-magic - 02-06-2014

(02-06-2014, 18:10)natte schreef:
(02-06-2014, 16:25)master-magic schreef:
(02-06-2014, 16:17)zorro123 schreef:
(30-04-2014, 19:49)master-magic schreef:
(30-04-2014, 15:58)zorro123 schreef: uit een rio-nieuwsbrief het volgende :

DISCOVERY SHOWCASE HD
Discovery HD Showcase wordt Discovery Vlaanderen HD, beschikbaar voor alle digitale Telenet abonnees.
Deze wijziging is voorzien vanaf 2 juni. Indien je wil, kun je je abonnement op Rio kosteloos opzeggen.

of Discovery Vlaanderen HD, nu andere programma's gaat krijgen ???

Zal een HD versie zijn van de Discovery Vlaanderen SD en vanaf september zal die wel in het basispakket komen zeker.

de HD versie is er, het enige verschil wat direct opvalt : dat de ondertitteling op de SD versie groter is, dan op de HD versie ??
is normaal altijd als ze text subs doorgeven op hd zenders,
was in begin van animal planet hd ook zo.
vanavond eens kijken of ze ook dvb subs doorgeven Wink
wat zijn dvb subs master?

net gekeken en zijn dus dvb subs bij discovery hd Wink


RE: Rex of Rio - zorro123 - 03-06-2014

bij discovery hd :
ondertitteling van het programma dat bezig is kleiner (voorlopig ?),
trailers van programma's die nog komen ondertitteling groter,
raar maar waar


RE: Rex of Rio - Dimira - 03-06-2014

(02-06-2014, 23:05)master-magic schreef:
(02-06-2014, 22:22)Dreekes schreef: Ik las ergens dat Discovery HD in het basisaanbod komt en dat het vanaf 02 Juni beschikbaar is bij Telenet.
Op kanaal 60 staat inderdaad Discovery HD maar het beeld blijft zwart met de melding " u heeft geen abonnement op deze zender ".En de programmatie is verschillend met Discovery Vlaanderen aldus de tv-gids.
Ik ben nog niet overgestapt naar Rio.
Zou het kunnen dat het enkel voor de REX en RIO abonnees is ?
Zijn er nog mensen die een zwart beeld hebben ?

vrees dat je box de update nog moet doorkrijgen Wink

Welk is in feite de laatste update van telenet,Want ik heb nog steeds de zelfde datum van October 2013.Klopt dit?


RE: Rex of Rio - zorro123 - 03-06-2014

(03-06-2014, 08:32)Dimira schreef:
(02-06-2014, 23:05)master-magic schreef:
(02-06-2014, 22:22)Dreekes schreef: Ik las ergens dat Discovery HD in het basisaanbod komt en dat het vanaf 02 Juni beschikbaar is bij Telenet.
Op kanaal 60 staat inderdaad Discovery HD maar het beeld blijft zwart met de melding " u heeft geen abonnement op deze zender ".En de programmatie is verschillend met Discovery Vlaanderen aldus de tv-gids.
Ik ben nog niet overgestapt naar Rio.
Zou het kunnen dat het enkel voor de REX en RIO abonnees is ?
Zijn er nog mensen die een zwart beeld hebben ?

vrees dat je box de update nog moet doorkrijgen Wink

Welk is in feite de laatste update van telenet,Want ik heb nog steeds de zelfde datum van October 2013.Klopt dit?

dan heb je goede


RE: Rex of Rio - zorro123 - 03-06-2014

(02-06-2014, 22:22)Dreekes schreef: Ik las ergens dat Discovery HD in het basisaanbod komt en dat het vanaf 02 Juni beschikbaar is bij Telenet.
Op kanaal 60 staat inderdaad Discovery HD maar het beeld blijft zwart met de melding " u heeft geen abonnement op deze zender ".En de programmatie is verschillend met Discovery Vlaanderen aldus de tv-gids.
Ik ben nog niet overgestapt naar Rio.
Zou het kunnen dat het enkel voor de REX en RIO abonnees is ?
Zijn er nog mensen die een zwart beeld hebben ?

inderdaad je hebt gelijk hoor : het begint met een zwart beeld (de eerste keer dat je erop komt),
maar hier is deze automatisch vervangen door de HD versie


RE: Rex of Rio - master-magic - 03-06-2014

(03-06-2014, 08:32)Dimira schreef:
(02-06-2014, 23:05)master-magic schreef:
(02-06-2014, 22:22)Dreekes schreef: Ik las ergens dat Discovery HD in het basisaanbod komt en dat het vanaf 02 Juni beschikbaar is bij Telenet.
Op kanaal 60 staat inderdaad Discovery HD maar het beeld blijft zwart met de melding " u heeft geen abonnement op deze zender ".En de programmatie is verschillend met Discovery Vlaanderen aldus de tv-gids.
Ik ben nog niet overgestapt naar Rio.
Zou het kunnen dat het enkel voor de REX en RIO abonnees is ?
Zijn er nog mensen die een zwart beeld hebben ?

vrees dat je box de update nog moet doorkrijgen Wink

Welk is in feite de laatste update van telenet,Want ik heb nog steeds de zelfde datum van October 2013.Klopt dit?

had het over de zender update Wink
is anders dan de ontvanger update.


RE: Rex of Rio - Dreekes - 03-06-2014

Hier in Vlaams Brabant nog steeds geen beeld op Discovery Vl HD.
De programmatie is wel gelijk nu aan de SD versie van Discovery Vl. aldus de tv-gids. In de tv-gids staan de naam en de programmas nu vetjes gedrukt wat er op moet wijzen dat ie te bekijken is.
Doch als ik afstem op kanaal 60 blijft het beeld op zwart en staat de vermelding : " u heeft geen abonnement op deze zender ". Ik heb al eens de stekker der uitgetrokken uit het stopkontakt. En terug ingestoken, maar geen resultaat. Nochthans zou die zender in het basisaanbod moeten zitten. Zijn der nog mensen met dit probleemje? De laatste update van de software was op 27 mei 2014. Of moet deze zender geactiveerd worden door Telenet ??


RE: Rex of Rio - Dimira - 04-06-2014

Misschien is er een probleem bij de update geweest bij jou.Normaal is er één geweest in mei vorig jaar en on october.Het enigqte sat je zou kunnen proberen is naar yelo gaan pagina 444 en zien of je daar die laatste update kan binnenhalen.maar ik vrees van niet.En anders kan er miisschien ook een defect zijn aan je decoder.heb je al eens naar de technische dienst gebeld.


RE: Rex of Rio - zorro123 - 04-06-2014

(03-06-2014, 22:17)Dreekes schreef: Hier in Vlaams Brabant nog steeds geen beeld op Discovery Vl HD.
De programmatie is wel gelijk nu aan de SD versie van Discovery Vl. aldus de tv-gids. In de tv-gids staan de naam en de programmas nu vetjes gedrukt wat er op moet wijzen dat ie te bekijken is.
Doch als ik afstem op kanaal 60 blijft het beeld op zwart en staat de vermelding : " u heeft geen abonnement op deze zender ". Ik heb al eens de stekker der uitgetrokken uit het stopkontakt. En terug ingestoken, maar geen resultaat. Nochthans zou die zender in het basisaanbod moeten zitten. Zijn der nog mensen met dit probleemje? De laatste update van de software was op 27 mei 2014. Of moet deze zender geactiveerd worden door Telenet ??

welk ik heb eens op updates downloaden geklikt, en wat blijkt nieuwe S/W upgradeversie,
nieuwe driverversie (2.4.6), nieuwe telenetversie,
en wie weet nieuwe softwareversie (dat nummer is te lang om het te onhouden), staat nu op 4 juni


RE: Rex of Rio - tontol36 - 04-06-2014

Vanmorgen na het opzetten van de dc een up grade gehad.