Tv-Digitaal.info
Rex of Rio - Afdrukversie

+- Tv-Digitaal.info (https://tv-digitaal.info)
+-- Forum: Digitale Aanbieders (https://tv-digitaal.info/forumdisplay.php?fid=1)
+--- Forum: Telenet (https://tv-digitaal.info/forumdisplay.php?fid=2)
+---- Forum: Zenderaanbod (https://tv-digitaal.info/forumdisplay.php?fid=41)
+---- Topic: Rex of Rio (/showthread.php?tid=359)



RE: Rex of Rio - Dimira - 13-07-2014

(12-07-2014, 17:53)natte schreef: wat is een binge kijker????

=dat is nu echt ChineesBig Grin


RE: Rex of Rio - master-magic - 13-07-2014

(12-07-2014, 17:53)natte schreef: wat is een binge kijker????

voor wie het niet kent en de moeite niet doet om het eens op te zoeken Wink
Citaat:Binge-kijken, ook wel binge-weergave, is de praktijk van televisie kijken voor langere tijdschalen dan gebruikelijk, meestal van een tv-show. In een onderzoek uitgevoerd door Netflix in februari 2014, 73% van de mensen te definiëren-binge te kijken als "kijken tussen 2-6 afleveringen van dezelfde tv-show in een vergadering." Binge-kijken als een waargenomen cultureel fenomeen is populair geworden met de opkomst van online media diensten zoals Netflix, Hulu en Amazon Prime waarmee de kijker tv-shows en films kunt kijken on-demand.



RE: Rex of Rio - Dimira - 13-07-2014

(13-07-2014, 13:49)master-magic schreef:
(12-07-2014, 17:53)natte schreef: wat is een binge kijker????

voor wie het niet kent en de moeite niet doet om het eens op te zoeken Wink
Citaat:Binge-kijken, ook wel binge-weergave, is de praktijk van televisie kijken voor langere tijdschalen dan gebruikelijk, meestal van een tv-show. In een onderzoek uitgevoerd door Netflix in februari 2014, 73% van de mensen te definiëren-binge te kijken als "kijken tussen 2-6 afleveringen van dezelfde tv-show in een vergadering." Binge-kijken als een waargenomen cultureel fenomeen is populair geworden met de opkomst van online media diensten zoals Netflix, Hulu en Amazon Prime waarmee de kijker tv-shows en films kunt kijken on-demand.

Maar eerlijk gezegd word dit forum enkel weggelegd voor intelectuelen.


RE: Rex of Rio - master-magic - 13-07-2014

Bijleren kan nooit geen kwaad he dimira Wink
Je bent nooit te oud om bij te leren,ik doe dat zelf nog steeds.


RE: Rex of Rio - Dimira - 13-07-2014

(13-07-2014, 18:26)master-magic schreef: Bijleren kan nooit geen kwaad he dimira Wink
Je bent nooit te oud om bij te leren,ik doe dat zelf nog steeds.
Jij zal zo al slimmer zijn als ik,maar van sommige zaken zoals dat woord heb ik ook nog nooit gehoord.


RE: Rex of Rio - master-magic - 13-07-2014

(13-07-2014, 18:36)Dimira schreef:
(13-07-2014, 18:26)master-magic schreef: Bijleren kan nooit geen kwaad he dimira Wink
Je bent nooit te oud om bij te leren,ik doe dat zelf nog steeds.
Jij zal zo al slimmer zijn als ik,maar van sommige zaken zoals dat woord heb ik ook nog nooit gehoord.

Ik had het ook nog nooit gehoord daarom ik het heb opgezocht voor info


RE: Rex of Rio - master-magic - 15-07-2014

nu weer on topic over rex en rio!!!!!


RE: Rex of Rio - Dimira - 15-07-2014

(15-07-2014, 00:17)master-magic schreef: nu weer on topic over rex en rio!!!!!
Inderdaad,gelieve dan steeds te snoeien waar het nodig is als je begrijpt wat ik bedoel.


RE: Rex of Rio - Dimira - 15-07-2014

(15-07-2014, 19:52)natte schreef: Ik ben benieuwd of er in september hdzenders in riopakket gaan bijkomen

Denk dat wel,dit zal gelijdelijk aangepast worden denk ik.Ze zullen ook rekening moeten houden met de prijzen van zenders.Dit is Althans de laatste informatie die ik heb van telenet.Heb deze van deze week toen ik ben weg gegaan.Ook van het voetbal hebben ze een beetje bang omdat ze niet goed weten wat hun klanten gaan doen.


RE: Rex of Rio - Dimira - 16-07-2014

Ja, dat is waar Rex&RIO is zeer goed maar het is ook niet omdat ze 2000 films aanbieden en 10€ duurder zijn dat het allemaal beter is bij telenet.Want begin maar eens te rekenen 10€ hier en 10 minstens daar dat zijn er al 20;Dat begint te tellen En het aanbod in de MS PASS begint nu ook fameus te worden tegenover de eerste dag toen er maar 80 instonden.Heb gisteren nog een goede horror triller gezien van bijna 2 uur.En zie het ook zo hier komen ook geen films bij,hier worden ze ververst.