Tv-Digitaal.info
Rex of Rio - Afdrukversie

+- Tv-Digitaal.info (https://tv-digitaal.info)
+-- Forum: Digitale Aanbieders (https://tv-digitaal.info/forumdisplay.php?fid=1)
+--- Forum: Telenet (https://tv-digitaal.info/forumdisplay.php?fid=2)
+---- Forum: Zenderaanbod (https://tv-digitaal.info/forumdisplay.php?fid=41)
+---- Topic: Rex of Rio (/showthread.php?tid=359)



RE: Rex of Rio - zorro123 - 02-11-2013

(02-11-2013, 18:51)Dimira schreef: Die Nick hits vind ik niet echt een kinder zender.Ook geen volwassen zender natuurlijk ze kunnen hem beter in het basis paket steken.

een voorbeeld vervang de nick hits eens door 192tv, die zenden nu een halfuur (x aantal maal) uit op stories,
en ze hebben een goede zender (zoiets als vh1 classics, maar 192tv komt wel van de makers van radio noordzee en radio veronica)


RE: Rex of Rio - master-magic - 03-11-2013

(02-11-2013, 21:21)zorro123 schreef:
(02-11-2013, 18:51)Dimira schreef: Die Nick hits vind ik niet echt een kinder zender.Ook geen volwassen zender natuurlijk ze kunnen hem beter in het basis paket steken.

een voorbeeld vervang de nick hits eens door 192tv, die zenden nu een halfuur (x aantal maal) uit op stories,
en ze hebben een goede zender (zoiets als vh1 classics, maar 192tv komt wel van de makers van radio noordzee en radio veronica)

probleem is dat het een nederlandse zender is en ze zendtijd huren bij stories,normaal gingen ze bij Ment Tv zendtijd krijgen,maar dat is kennelijk afgeschoten dat idee.
vrees dat er ook te weinig variatie zit in het aanbod van clips om een zender door te geven van 192tv,
en ook die uitzendrechten hé,
nu worden ze betaald door stories denk ik zo voor enkele programma's,
maar een volwaardige zender zal niet lukken denk ik door de nederlandse reclame enz.

maar is toch een leuke zender Wink


RE: Rex of Rio - master-magic - 03-11-2013

(02-11-2013, 17:17)Dreekes schreef: Telenet zou Nick Hits ook mogen openzetten voor de mensen met het Pluspakket. Is bij mij nog steeds zwart beeld ! wij betalen der tenslotte toch ook voor; ik ga voor die ene kinderzender nu niet direkt overschakelen naar dat Riopakket waar we nog eens een 10tal zenders kwijtraken.

weet wel dat het pluspakket binnenkort niet meer bestaat en nieuwe zenders dus automatisch in het nieuwe pakket komen (rio of rex),
maar dit gebeurt ook bij andere aanbieders zoiets,
dus vind ik het niet vreemd dat telenet dit ook doet,
ze hebben anders geen reden om het pluspakket stop te zetten als ze telkens nieuwe zenders blijven bij steken.
ze willen hun rex of rio aan de mensen verkopen hé,brengt hen meer op voor minder zenders Wink


RE: Rex of Rio - zorro123 - 03-11-2013

(03-11-2013, 00:31)master-magic schreef:
(02-11-2013, 17:17)Dreekes schreef: Telenet zou Nick Hits ook mogen openzetten voor de mensen met het Pluspakket. Is bij mij nog steeds zwart beeld ! wij betalen der tenslotte toch ook voor; ik ga voor die ene kinderzender nu niet direkt overschakelen naar dat Riopakket waar we nog eens een 10tal zenders kwijtraken.

weet wel dat het pluspakket binnenkort niet meer bestaat en nieuwe zenders dus automatisch in het nieuwe pakket komen (rio of rex),
maar dit gebeurt ook bij andere aanbieders zoiets,
dus vind ik het niet vreemd dat telenet dit ook doet,
ze hebben anders geen reden om het pluspakket stop te zetten als ze telkens nieuwe zenders blijven bij steken.
ze willen hun rex of rio aan de mensen verkopen hé,brengt hen meer op voor minder zenders Wink

verkooptruc als een ander : REX staat voor pluspakket, en RIO voor pluspakket en prime,
en light-versie van het pluspakket weliswaar, zo kunnen ze er wat meer films en series aanbieden ?


RE: Rex of Rio - Dimira - 03-11-2013

(02-11-2013, 21:21)zorro123 schreef:
(02-11-2013, 18:51)Dimira schreef: Die Nick hits vind ik niet echt een kinder zender.Ook geen volwassen zender natuurlijk ze kunnen hem beter in het basis paket steken.

een voorbeeld vervang de nick hits eens door 192tv, die zenden nu een halfuur (x aantal maal) uit op stories,
en ze hebben een goede zender (zoiets als vh1 classics, maar 192tv komt wel van de makers van radio noordzee en radio veronica)
zorro;voor mij hoeft die zender nu persé niet te verdwijnen,veel jonger publiek zal er mischien naar zien.Ik zie er zelf niet naar.Wat je daar zegt lijkt ook wel iets leuk.


RE: Rex of Rio - Dreekes - 03-11-2013

Fight network hebben ze onlangs toch ook bijgezet in het Pluspakket. Waarom die wel en Nick Hits dan weer niet ??


RE: Rex of Rio - Dimira - 03-11-2013

Ik vraag me dat ook af heb er de eerste dag eens naar gezien en zag niets anders dan boxen.Zal dus wel de bedoeling zijn van die zender maar ik vind sinds die REX en Rio er is gekomen trekt het op niets meer.Ik zelf heb nu voor anderhalve maand kunnen betalen 170,00€,dat je dan bij belgacom bv. nog kan afbetalen in 2 maal.Het gaat er bij mij niet in dat er zogezegd nog een HD XL pakket bestaat,maar dat je het simpel weg niet meer kan krijgen voor die zenders in het zwart.Toch zijn er zo gezegd mensen die die zenders kunnen ontvangen.Wat gebeurt er naar 2014?Zelfs telenet wist het nog niet.Ik vind dat toch allemaal nogal vaagjes.


RE: Rex of Rio - chukky2 - 03-11-2013

(03-11-2013, 12:43)Dreekes schreef: Fight network hebben ze onlangs toch ook bijgezet in het Pluspakket. Waarom die wel en Nick Hits dan weer niet ??


Ja dat klopt idd, waarom is die wel te zien in plus pakket


RE: Rex of Rio - Dimira - 03-11-2013

Dat weet ik ook niet,ik had een plus pakket en door RIO te nemen is dat paket weg.Ben ik zenders of HD zenders kwijt?Weet jij het.Ik ben niet van plan heel die plus lijst af te gaan en die zenders die ze zo gezegd bij het basis aanbod gingen voegen na te gaan na te zien want dan ben ik maanden bezig.Maar één ding denk ik wel dat heel dat REX-RIO project een grote duit in mijn zak heeft gekost.Al die beloofde zenders die zogezegd in dat basispaket kwamen,daar kunnen we naar fluiten maar wel voor betalen want bij mij staan die op zwart.


RE: Rex of Rio - chukky2 - 03-11-2013

Vraagje , heb jij dan nu bv. geen jimjam , Eurosport HD foodchannel, extreem sport channel enz , kan toch niet dat die zenders allemaal gaan verdwijnen he