Tv-Digitaal.info
Rex of Rio - Afdrukversie

+- Tv-Digitaal.info (https://tv-digitaal.info)
+-- Forum: Digitale Aanbieders (https://tv-digitaal.info/forumdisplay.php?fid=1)
+--- Forum: Telenet (https://tv-digitaal.info/forumdisplay.php?fid=2)
+---- Forum: Zenderaanbod (https://tv-digitaal.info/forumdisplay.php?fid=41)
+---- Topic: Rex of Rio (/showthread.php?tid=359)



RE: Rex of Rio - zorro123 - 22-08-2014

(22-08-2014, 12:14)ulrik schreef:
(22-08-2014, 02:02)zorro123 schreef: in september draaien ze wel nieuwe films die zelfs niet in prime komen : voorbeeld op 4/9 in 3d of hd :
X-Men: Days of Future Past
Godzilla 3D enz.,
als je niet kijkt wat voor nieuwe films men draait via prime of rex of rio, mis je er zonder je het weet

waar heb je dat gevonden,heb alles afgezocht maar vind die films niet

komt van de medewerkers van telenet entertaint zelf (fb-pagina), als antwoord van iemand die vroeg achter films in 3D/HD


RE: Rex of Rio - Dva - 22-08-2014

(22-08-2014, 02:02)zorro123 schreef: in september draaien ze wel nieuwe films die zelfs niet in prime komen : voorbeeld op 4/9 in 3d of hd :
X-Men: Days of Future Past
Godzilla 3D enz.,
als je niet kijkt wat voor nieuwe films men draait via prime of rex of rio, mis je er zonder je het weet
Zorro, ben ff niet mee. Waar komen die films die je opgeeft? Ze komen niet in prime, waar dan wel?


RE: Rex of Rio - zorro123 - 23-08-2014

(22-08-2014, 23:25)Dva schreef:
(22-08-2014, 02:02)zorro123 schreef: in september draaien ze wel nieuwe films die zelfs niet in prime komen : voorbeeld op 4/9 in 3d of hd :
X-Men: Days of Future Past
Godzilla 3D enz.,
als je niet kijkt wat voor nieuwe films men draait via prime of rex of rio, mis je er zonder je het weet
Zorro, ben ff niet mee. Waar komen die films die je opgeeft? Ze komen niet in prime, waar dan wel?

aangezien het films zijn van 2014 : in Rio, bij het vak 3D/HD : (Godzilla 3D zou voor 17/9 zijn)

meer nog op de fbpagina staat er een vraag :
Bestaande Plus-pack en Prime-klanten verliezen van hun favoriete zenders bij een gedwongen overstap naar het duurdere Rio of Telenet houdt rekening met de wensen van haar trouwe klanten?
Antwoord Telenet :
je hebt natuurlijk de keuze om je huidig pakket te behouden.
klantennummer doorgeven in een privebericht en zij kijken het na,

of dit nu zo is dat je je bestaande pack kunt behouden of niet, tja dat zal de toekomst wel uitmaken (binnen een paar maanden ?)


RE: Rex of Rio - zorro123 - 23-08-2014

(13-08-2014, 20:04)zorro123 schreef: vanaf 12/09/2014 een serie over een maffiaclan ut italie : Gomorra

het kan misschien met de x-men days of future pas en godzilla 3d hetzelfde zijn zoals met de reeks gomorra :
die kan je helemaal opvragen in rio a la carte van 1/08 al, terwijl men aflevering per aflevering geeft bij prime (wekelijks) vanaf 12/09,
of dit nu men met die films ook deze tour opgaat ????


RE: Rex of Rio - zorro123 - 23-08-2014

(22-08-2014, 23:25)Dva schreef:
(22-08-2014, 02:02)zorro123 schreef: in september draaien ze wel nieuwe films die zelfs niet in prime komen : voorbeeld op 4/9 in 3d of hd :
X-Men: Days of Future Past
Godzilla 3D enz.,
als je niet kijkt wat voor nieuwe films men draait via prime of rex of rio, mis je er zonder je het weet
Zorro, ben ff niet mee. Waar komen die films die je opgeeft? Ze komen niet in prime, waar dan wel?

wel ik ben het 3D/HD vak eens aan het bekijken geweest bij prime en bij rio, blijkbaar dezelfde, en als men die films :
de ene op 4/9 en de andere op 17/9 in dat vak zet zal het zowel in rio en prime a la carte zijn,
niet op de zender zelf (of het zou moeten gaan zoals het met gomorra het geval is, trouwens ook in prime a la carte)


RE: Rex of Rio - Dva - 24-08-2014

(23-08-2014, 00:32)zorro123 schreef: meer nog op de fbpagina staat er een vraag :
Bestaande Plus-pack en Prime-klanten verliezen van hun favoriete zenders bij een gedwongen overstap naar het duurdere Rio of Telenet houdt rekening met de wensen van haar trouwe klanten?
Antwoord Telenet :
je hebt natuurlijk de keuze om je huidig pakket te behouden.
klantennummer doorgeven in een privebericht en zij kijken het na,

of dit nu zo is dat je je bestaande pack kunt behouden of niet, tja dat zal de toekomst wel uitmaken (binnen een paar maanden ?)

ik vind dit niet op FB, maar begrijp er geen snars van. Als ik prime opzeg en voor 10 euro me abonneer op Netflix ben ik goedkoper af dan rio+sport bij telenet. Ze jagen dus klanten weg!


RE: Rex of Rio - zorro123 - 24-08-2014

(24-08-2014, 16:24)Dva schreef:
(23-08-2014, 00:32)zorro123 schreef: meer nog op de fbpagina staat er een vraag :
Bestaande Plus-pack en Prime-klanten verliezen van hun favoriete zenders bij een gedwongen overstap naar het duurdere Rio of Telenet houdt rekening met de wensen van haar trouwe klanten?
Antwoord Telenet :
je hebt natuurlijk de keuze om je huidig pakket te behouden.
klantennummer doorgeven in een privebericht en zij kijken het na,

of dit nu zo is dat je je bestaande pack kunt behouden of niet, tja dat zal de toekomst wel uitmaken (binnen een paar maanden ?)

ik vind dit niet op FB, maar begrijp er geen snars van. Als ik prime opzeg en voor 10 euro me abonneer op Netflix ben ik goedkoper af dan rio+sport bij telenet. Ze jagen dus klanten weg!

ik dacht al dat ze het verwijdert hadden (van die 2 films) : maar het staat er nog bij :
fb pagina van telenet entertaint : om geen namen te noemen, zie deze datum : 20 augustus om 14:21
en aangezien het toch nog niet vermeld staat bij de prime gids, wie weet hebben ze zich weer vergist,
zoals met het nieuwe rex en rio structuur, stuurden ze eerst ook een bericht de lucht in, wat achteraf wel waar was, maar onvolledig

Het andere van dat bestaande plus pakket en prime staat bij de fb pagina van telenet zelf : bij het verhaal van waar of niet waar, een van die reacties ervan : waarop zij antwoorden, ik heb het nog ergens gezien op een reactie van iemand anders

waar wel een verschil is tussen enerzijds prime en anderzijds rex of rio = voorbeeld : bij films staat specials,
staat ook wel bij prime maar uiterst beperkt, tegenover rex en rio : staan ze per land (met films in dat land gemaakt);
en acteurs en actrices van dat land, klik je bijvoorbeeld op een van die acteurs of actrices : zie je een reeks films ervan,
en dit wordt regelmatig verandert, een van de voorbeelden : van verschillen, er zijn er nog :
films of series die niet op prime komen enz.


RE: Rex of Rio - zorro123 - 25-08-2014

ze hebben er zowel bij Rex of Rio een reeks aan toegevoegd : je hebt vlaamse series en je hebt er sinds augustus vrt series,
waarschijnlijk met besparingen op komst : een bron van inkomsten gezocht


RE: Rex of Rio - Dimira - 25-08-2014

(17-08-2014, 18:16)Dva schreef: Vandaag betaal ik ca 29€ voor prime film en sport. Als ze in mechelen denken dat ik er 42€ voor ga betalen omdat zij graag "vereenvoudigen" kunnen ze de pot op. Dan zal het enkel sport zijn, en zelfs daarvoor moet ik niet bij telenet blijven...

Dan moet jij kiezen wat jij wil zien zoals ik heb gedaan.Ik ken jouw finananciën niet.Ga je naar belgacom is het filmaanbod minder.Dit is nu wel aan het groeien.En anders neem je REX en heb je bijna alle zenders +prime voor 25€ maar hoef je wel dat duur voetbal bij telenet er bij te nemen.Ik wou ze ook beide maar nu kan ik dit niet,dan zal ik eerst de lotto moeten uit hebben denk ik.


RE: Rex of Rio - zorro123 - 25-08-2014

voor zover het zomer is :
Nieuwe zomeraflevering van '@TheMoviezz' op PRIME

Lieven Trio heeft het over 'Hercules', een superheldenfilm met Dwayne Johnson in de rol van de legendarische held die sterk is als een god, maar lijdt als een mens.

Je wekelijkse dosis kippenvel krijg je in 'The Damned', waarin een koppel in een afgelegen herberg een opgesloten meisje probeert te bevrijden.

Voor het Zweedse drama 'The Reunion' trekt een vrouw naar een klasrëunie waarop ze niet is uitgenodigd.

'Enemy' van Denis Villeneuve volgt een gescheiden leraar die een rustig leven leidt met zijn vriendin. Totdat hij ontdekt dat er vlakbij een fysiek identieke man leeft die samenwoont met zijn vrouw.

En in 'Jimmy's Hall' vertelt Ken Loach het waargebeurde verhaal van de Ierse activist Jimmy Gralton die in de jaren ’30 voor de vrijheid van meningsuiting streed.

'@TheMoviezz', dinsdag 26 augustus om 19.45 uur op PRIME STAR. Vanaf woensdag kunnen alle Telenet digitale tv-klanten het programma gratis opvragen in de TV-theek in PRIME à la carte/xtra.