Tv-Digitaal.info
Rex of Rio - Afdrukversie

+- Tv-Digitaal.info (https://tv-digitaal.info)
+-- Forum: Digitale Aanbieders (https://tv-digitaal.info/forumdisplay.php?fid=1)
+--- Forum: Telenet (https://tv-digitaal.info/forumdisplay.php?fid=2)
+---- Forum: Zenderaanbod (https://tv-digitaal.info/forumdisplay.php?fid=41)
+---- Topic: Rex of Rio (/showthread.php?tid=359)



RE: Rex of Rio - zorro123 - 17-09-2014

Telenet maakt eigen televisieserie

Telenet werkt samen met het productiehuis de Mensen aan een televisiereeks die achter een betaalmuur gaat zitten. Het wordt de eerste in Vlaanderen. De eerste Vlaamse reeks ook waarvan alle afleveringen tegelijk beschikbaar zullen zijn voor de kijker.
‘Chausée d’Amour’, dat is de titel van de eerste Vlaamse pay tv-reeks, een reeks dus die speciaal gemaakt wordt voor een betaalkanaal. De reeks zal worden aangeboden via de abonnementenformules van Telenet. De telecomoperator gaat daarvoor in zee met het productiehuis de Mensen, die Nathalie Basteyns – die ook de VTM-serie Clan maakte – in de regisseurstoel zet. Het gaat om een tiendelige serie over een luxehuisvrouw die na haar scheiding met haar twee kinderen in het bordeel gaat wonen dat ze van haar vader erfde, gelegen aan een van Vlaanderens liefdessteenwegen. Ze komt er in de roze onderwereld terecht en raakt zo betrokken in een oud moorddossier. De productie begint in 2015 en de reeks zal in de loop van 2016 te zien zijn.

Verslavend
Bij Telenet omschrijven ze de reeks als ‘spannend dramatisch’. De operator mikt hiermee specifiek op de zogenaamde bingekijkers. Mensen, vaak jongeren, die televisiereeksen in korte tijd uitkijken. Zoiets werkt vooral bij reeksen met een spanningsboog die over alle afleveringen heen loopt. De Game of thrones en Breaking bads van deze wereld dus. Die bingefactor is ook de reden waarom alle episodes van Chaussée d’Amour in één keer zullen worden vrijgegeven. En dat is een primeur voor een Vlaamse reeks. Daarmee spelen de makers immers in op de nieuwe manier van tv-kijken: niet meer lineair, volgens de televisiegids dus, maar waar, wanneer en op het scherm dat we willen.


RE: Rex of Rio - zorro123 - 18-09-2014

(16-09-2014, 22:21)chukky2 schreef:
(16-09-2014, 21:45)Dimira schreef:
(16-09-2014, 20:39)Dreekes schreef:
(15-09-2014, 16:25)zorro123 schreef: nieuw tv seizoen en veranderingen op til : op 30/9 verdwijnt Lite Tv uit het aanbod, of er iets in de plaats komt ???

Bij yelenet zijn er nu toch al genoeg zenders vind ik die je op een ander niet vind.Daar mogen er gerust een paar verdwijnen tegen dat mobistar op de kabel komt.Want telenet denkt ook dat heel die kabel van hen blijft.

Lap, dan hebben we eens een redelijk goede zender die als achtergrondmuziek kan dienen, zwieren ze die der weer af van de kabel.
Persoonlijk heb ik daar nog niets over gehoord. Waar heb jij dat gelezen of gehoord zorro123 ?Huh

Dat gaat zo ook met fasion tv , pebble tv , vtm kzoom + enz gaan gebeuren . Die gaan allemaal van de kabel af !

over lite tv, vroeg iemand : ik heb gezien dat lite tv verdwijnt : antwoord van tn medewerker : Voorlopig verdwijnt enkel Lite TV
vooral het eerste woord, wijst op veranderingen,
hoe dan ook bij prime moet je kijken waar de premieres zijn, bij prime star HD : The Dirty Teacher : bij prime action : Enemies Closer


RE: Rex of Rio - zorro123 - 18-09-2014

zeker oppassen dat je er geen begint over te slaan bij prime : 2 Guns, en wat later : Escape Plan


RE: Rex of Rio - zorro123 - 19-09-2014

men blijft nu dubbele premieres geven : Last Vegas en Grown Ups 2


RE: Rex of Rio - zorro123 - 19-09-2014

(19-09-2014, 18:57)natte schreef: kan niet meer zien gene rio meer

ik nog steeds en zal het blijven behouden, want prime is actueler,
ben alleen eens benieuwd, wat men nu gaat geven bij rio,
en ik heb het nu niet over dat men het exclusiviteitscontract met HBO verlengd en uitgebreid heeft, en de dag na relaese in vs,
de series op prime/rio te zien is,
ik heb het over de andere : wat dit volgend jaar gaat geven ?


RE: Rex of Rio - zorro123 - 20-09-2014

voor de liefhebbers : op zaterdag 20 september 2014

Morgenavond worden tijdens de slotavond van het Filmfestival van Oostende de Ensors uitgedeeld. Dit zijn de Oscars van de Vlaamse film.

Speciaal voor al onze klanten zetten we vanaf 21 uur PRIME Star HD (kanaal 300) open zodat je de uitreiking samen met de genomineerde acteurs, regisseurs en scenaristen kunt volgen.


RE: Rex of Rio - zorro123 - 20-09-2014

voor de kinderen : Marvel's Iron Man & Hulk: Heroes United(2014),
maar nu begin ik het nu het nut van Rex of Rio specials in te zien, (beiden zijn voor 70 a 80 % hetzelfde)


RE: Rex of Rio - zorro123 - 20-09-2014

(20-09-2014, 00:49)zorro123 schreef: voor de liefhebbers : op zaterdag 20 september 2014

Morgenavond worden tijdens de slotavond van het Filmfestival van Oostende de Ensors uitgedeeld. Dit zijn de Oscars van de Vlaamse film.

Speciaal voor al onze klanten zetten we vanaf 21 uur PRIME Star HD (kanaal 300) open zodat je de uitreiking samen met de genomineerde acteurs, regisseurs en scenaristen kunt volgen.

er zijn er die dit niet konden zien, en gebeld hadden naar telenet :
Reactie: sorry, technische dienst niet beschikbaar en we zijn bezig met een software update, of dit nu overal het geval is of juist bij deze ??


RE: Rex of Rio - zorro123 - 20-09-2014

(20-09-2014, 23:00)zorro123 schreef:
(20-09-2014, 00:49)zorro123 schreef: voor de liefhebbers : op zaterdag 20 september 2014

Morgenavond worden tijdens de slotavond van het Filmfestival van Oostende de Ensors uitgedeeld. Dit zijn de Oscars van de Vlaamse film.

Speciaal voor al onze klanten zetten we vanaf 21 uur PRIME Star HD (kanaal 300) open zodat je de uitreiking samen met de genomineerde acteurs, regisseurs en scenaristen kunt volgen.

er zijn er die dit niet konden zien, en gebeld hadden naar telenet :
Reactie: sorry, technische dienst niet beschikbaar en we zijn bezig met een software update, of dit nu overal het geval is of juist bij deze ??
wie weet overal ??? : eens naar mijn telenet geweest en krijg te lezen :
Mijn Telenet is niet beschikbaar van zaterdag 20/09 18u tot zondag 21/09 20u wegens verbeteringswerken


RE: Rex of Rio - guyke - 21-09-2014

(20-09-2014, 23:00)zorro123 schreef:
(20-09-2014, 00:49)zorro123 schreef: voor de liefhebbers : op zaterdag 20 september 2014

Morgenavond worden tijdens de slotavond van het Filmfestival van Oostende de Ensors uitgedeeld. Dit zijn de Oscars van de Vlaamse film.

Speciaal voor al onze klanten zetten we vanaf 21 uur PRIME Star HD (kanaal 300) open zodat je de uitreiking samen met de genomineerde acteurs, regisseurs en scenaristen kunt volgen.

er zijn er die dit niet konden zien, en gebeld hadden naar telenet :
Reactie: sorry, technische dienst niet beschikbaar en we zijn bezig met een software update, of dit nu overal het geval is of juist bij deze ??
Zou dit iets te maken hebben met die omschakeling waar ze het al weken over hebben?
Het verwijderen van de dubbele kanalen?Huh