Tv-Digitaal.info
Rex of Rio - Afdrukversie

+- Tv-Digitaal.info (https://tv-digitaal.info)
+-- Forum: Digitale Aanbieders (https://tv-digitaal.info/forumdisplay.php?fid=1)
+--- Forum: Telenet (https://tv-digitaal.info/forumdisplay.php?fid=2)
+---- Forum: Zenderaanbod (https://tv-digitaal.info/forumdisplay.php?fid=41)
+---- Topic: Rex of Rio (/showthread.php?tid=359)



RE: Rex of Rio - zorro123 - 03-11-2013

(03-11-2013, 18:19)chukky2 schreef: Vraagje , heb jij dan nu bv. geen jimjam , Eurosport HD foodchannel, extreem sport channel enz , kan toch niet dat die zenders allemaal gaan verdwijnen he

extreme sportchannel wordt bij sporting telenet gezet,
en dat er nu verdwijnen tcm, tnt, tnt hd, zullen er ofwel nieuwe of een paar van het pluspakket terug opgezet,
wacht maar tegen dat er beweging in aantocht is van de concurentie,
zal er nog heel wat veranderen


RE: Rex of Rio - Kris - 03-11-2013

(03-11-2013, 18:11)Dimira schreef: Dat weet ik ook niet,ik had een plus pakket en door RIO te nemen is dat paket weg.Ben ik zenders of HD zenders kwijt?Weet jij het.Ik ben niet van plan heel die plus lijst af te gaan en die zenders die ze zo gezegd bij het basis aanbod gingen voegen na te gaan na te zien want dan ben ik maanden bezig.Maar één ding denk ik wel dat heel dat REX-RIO project een grote duit in mijn zak heeft gekost.Al die beloofde zenders die zogezegd in dat basispaket kwamen,daar kunnen we naar fluiten maar wel voor betalen want bij mij staan die op zwart.

Dimira, voor de 100ste keer, ja, jij bent een aantal zenders kwijt die in het Pluspakket zitten!!! Doordat jij nu het Rio pakket hebt genomen staan volgende zenders op zwart en zal je ze ook nooit meer kunnen nemen, dan zijn BBC3, BBC4, JimJam, The Foodchannel, VTMKzoom+, PebbleTV, FashionTV, Extreme Sport Channel.
En er komen ook geen beloofde zenders meer naar het bassispakket. Telenet had eerst beloofd om Eurosport HD in het basispakket te zetten, maar ze hebben hierover hun communicatie gewijzigd en dat gaat dus niet meer door.


RE: Rex of Rio - zorro123 - 03-11-2013

(03-11-2013, 21:09)natte schreef:
(03-11-2013, 20:11)zorro123 schreef:
(03-11-2013, 18:19)chukky2 schreef: Vraagje , heb jij dan nu bv. geen jimjam , Eurosport HD foodchannel, extreem sport channel enz , kan toch niet dat die zenders allemaal gaan verdwijnen he

extreme sportchannel wordt bij sporting telenet gezet,
en dat er nu verdwijnen tcm, tnt, tnt hd, zullen er ofwel nieuwe of een paar van het pluspakket terug opgezet,
wacht maar tegen dat er beweging in aantocht is van de concurentie,
zal er nog heel wat veranderen

extreme sport niet bij sporting. verdwijnt definitief. ik heb via sat cd en belgacomtv al vele zenders terug. zie andere topics

Bij Telenet zijn de kanalen Extreme Sports, MGM en het kinderkanaal JimJam producten van Chellomedia. Voor de kijkers verandert er niets, zegt de persdienst van Telenet.
Datanews (staat bij bericht : liberty global verkoopt contentdivisie)
we zullen wel zien wat het wordt, want als je naar tv shop telenet gaat met je afstandsbediening, en naar jouw pakketten, bij sporting telenet, staat nog steeds extreme, fight network en motorsportchannel


RE: Rex of Rio - master-magic - 03-11-2013

(03-11-2013, 22:31)zorro123 schreef:
(03-11-2013, 21:09)natte schreef:
(03-11-2013, 20:11)zorro123 schreef:
(03-11-2013, 18:19)chukky2 schreef: Vraagje , heb jij dan nu bv. geen jimjam , Eurosport HD foodchannel, extreem sport channel enz , kan toch niet dat die zenders allemaal gaan verdwijnen he

extreme sportchannel wordt bij sporting telenet gezet,
en dat er nu verdwijnen tcm, tnt, tnt hd, zullen er ofwel nieuwe of een paar van het pluspakket terug opgezet,
wacht maar tegen dat er beweging in aantocht is van de concurentie,
zal er nog heel wat veranderen

extreme sport niet bij sporting. verdwijnt definitief. ik heb via sat cd en belgacomtv al vele zenders terug. zie andere topics

Bij Telenet zijn de kanalen Extreme Sports, MGM en het kinderkanaal JimJam producten van Chellomedia. Voor de kijkers verandert er niets, zegt de persdienst van Telenet.
Datanews (staat bij bericht : liberty global verkoopt contentdivisie)
we zullen wel zien wat het wordt, want als je naar tv shop telenet gaat met je afstandsbediening, en naar jouw pakketten, bij sporting telenet, staat nog steeds extreme, fight network en motorsportchannel

dat op de boxen is nog niet aangepast denk ik.


RE: Rex of Rio - Dimira - 04-11-2013

@chuckky2; nee al die zenders zijn niet meer te krijgen.Dus vanaf je in dat avontuur stapt van REX-RIO ben je zeker die genoemde zenders kwijt.Je kan dan nog beter wachten tot 2014 wacht af wat er gebeurd,zelf telenet weet niet of ze het HD XL pakket nadien gaan behouden.Dit heeft in ieder geval technische diens en niet klanten dienst tegen mij gezegd.Als dit zo moest zijn ga ik ook weg bij RIO.

natte dat doet er niet toe het maandelijk opzeggen,want je pluspakket pakket pakken ze af ik ga daar nu geen 40€ extra voor betalen + dat dat HD XL paket is niet meer te krijgen .Je hebt enkel nog maar keuze tussen die 2 dat frans en dat sex pakket.

(03-11-2013, 19:16)natte schreef:
(03-11-2013, 18:11)Dimira schreef: Dat weet ik ook niet,ik had een plus pakket en door RIO te nemen is dat paket weg.Ben ik zenders of HD zenders kwijt?Weet jij het.Ik ben niet van plan heel die plus lijst af te gaan en die zenders die ze zo gezegd bij het basis aanbod gingen voegen na te gaan na te zien want dan ben ik maanden bezig.Maar één ding denk ik wel dat heel dat REX-RIO project een grote duit in mijn zak heeft gekost.Al die beloofde zenders die zogezegd in dat basispaket kwamen,daar kunnen we naar fluiten maar wel voor betalen want bij mij staan die op zwart.

dimira je kan toch maandelijks opzeggen

(03-11-2013, 13:44)Dimira schreef: Ik vraag me dat ook af heb er de eerste dag eens naar gezien en zag niets anders dan boxen.Zal dus wel de bedoeling zijn van die zender maar ik vind sinds die REX en Rio er is gekomen trekt het op niets meer.Ik zelf heb nu voor anderhalve maand kunnen betalen 170,00€,dat je dan bij belgacom bv. nog kan afbetalen in 2 maal.Het gaat er bij mij niet in dat er zogezegd nog een HD XL pakket bestaat,maar dat je het simpel weg niet meer kan krijgen voor die zenders in het zwart.Toch zijn er zo gezegd mensen die die zenders kunnen ontvangen.Wat gebeurt er naar 2014?Zelfs telenet wist het nog niet.Ik vind dat toch allemaal nogal vaagjes.

+ verdwijnt daarom ga voor innovatieConfusedatellite,iptv,filmon xbmc kom keuze genoeg

Ja voor jou lijkt dat allemaal heel simpel natte,ik wou dat ik dit ook kon maar je weet dat ik dit financiëel niet kan.

(03-11-2013, 21:32)Kris schreef:
(03-11-2013, 18:11)Dimira schreef: Dat weet ik ook niet,ik had een plus pakket en door RIO te nemen is dat paket weg.Ben ik zenders of HD zenders kwijt?Weet jij het.Ik ben niet van plan heel die plus lijst af te gaan en die zenders die ze zo gezegd bij het basis aanbod gingen voegen na te gaan na te zien want dan ben ik maanden bezig.Maar één ding denk ik wel dat heel dat REX-RIO project een grote duit in mijn zak heeft gekost.Al die beloofde zenders die zogezegd in dat basispaket kwamen,daar kunnen we naar fluiten maar wel voor betalen want bij mij staan die op zwart.

Dimira, voor de 100ste keer, ja, jij bent een aantal zenders kwijt die in het Pluspakket zitten!!! Doordat jij nu het Rio pakket hebt genomen staan volgende zenders op zwart en zal je ze ook nooit meer kunnen nemen, dan zijn BBC3, BBC4, JimJam, The Foodchannel, VTMKzoom+, PebbleTV, FashionTV, Extreme Sport Channel.
En er komen ook geen beloofde zenders meer naar het bassispakket. Telenet had eerst beloofd om Eurosport HD in het basispakket te zetten, maar ze hebben hierover hun communicatie gewijzigd en dat gaat dus niet meer door.

Dus m.a.w mooie belofte maar je kan dan wel 170€ betalen.Als dat niet een fameus pak minder is volgende maand vliegt dat direct terug buiten en misschien telenet ook.Heb altijd de optie van een schotel nog.


RE: Rex of Rio - Dimira - 04-11-2013

Toch versta ik iets niet Kris dat ik op een plus abbonenement geaboneerd was en daar 70€ voor betaalde dat men gewoon dat abonnement liquideerde inplaats van in RIO te steken REX is iets anders.Nu worden die zenders van het HD XL pakket of een deel ervan nog eens op zwart gezet.Mooi is dat.Ik zie al uit na 2014.Maar of ik er dan nog ga zijn weet ik niet.Misschien nog wel hier,maar niet meer bij telenet.


RE: Rex of Rio - Dimira - 05-11-2013

Wat is dat voor iets dat pak cd family hd dat zal weer voor belgacom of schotelzijn. wantjij hebt toch alles wat een ander niet heeft?


RE: Rex of Rio - chukky2 - 05-11-2013

(05-11-2013, 19:59)natte schreef:
(04-11-2013, 11:03)Dimira schreef: Toch versta ik iets niet Kris dat ik op een plus abbonenement geaboneerd was en daar 70€ voor betaalde dat men gewoon dat abonnement liquideerde inplaats van in RIO te steken REX is iets anders.Nu worden die zenders van het HD XL pakket of een deel ervan nog eens op zwart gezet.Mooi is dat.Ik zie al uit na 2014.Maar of ik er dan nog ga zijn weet ik niet.Misschien nog wel hier,maar niet meer bij telenet.

pak cd family hd kost maar 20 euro nog goedkoper dan rio
Natte:
Geen appelen met peren vergelijken hè maat, bij rio zitten de reclame vrije prime zenders in !!!!


RE: Rex of Rio - Dimira - 05-11-2013

@chucky2wie is je maat vandaag? Want ik kan niet volgen.


RE: Rex of Rio - zorro123 - 05-11-2013

eens benieuwd, met wat voor soort zenders men volgend jaar afkomt (ter vervanging van tcm, tnt of tnt hd enz.) bij REX en RIO