Tv-Digitaal.info
Rex of Rio - Afdrukversie

+- Tv-Digitaal.info (https://tv-digitaal.info)
+-- Forum: Digitale Aanbieders (https://tv-digitaal.info/forumdisplay.php?fid=1)
+--- Forum: Telenet (https://tv-digitaal.info/forumdisplay.php?fid=2)
+---- Forum: Zenderaanbod (https://tv-digitaal.info/forumdisplay.php?fid=41)
+---- Topic: Rex of Rio (/showthread.php?tid=359)



RE: Rex of Rio - zorro123 - 26-11-2014

lange fantasy : The Hobbit: The Desolation Of Smaug, of de andere kant tussen fantasy en horror : Ender's Game,
van een familie kerstfilm uit de stal van hallmark : Christmas Magic naar een bijbelsverhaal vol actie Noah(2014)

wat tegenwoordig wel opvalt dat men er goede erop zet niet op prime te zien, ziet enkel de klant van Rex of Rio


RE: Rex of Rio - zorro123 - 02-12-2014

Rio seizoensmarathons december
Satisfaction
(afl. 1-10 op 6/12 vanaf 11u)

Boardwalk Empire 5
(afl. 1-8 op 13/12 vanaf 11u)

Generation Kill
(afl. 1-7 op 20/12 vanaf 11u)

The Legacy
(afl. 1-10 op 25/12 vanaf 11u)

Gomorra
(afl. 1-12 op 27/12 vanaf 11u)


RE: Rex of Rio - zorro123 - 05-12-2014

van Mark Wahlberg in Lone Survivor en Jan Decleir in Flying Home naar :
Jason Statham in Homefront of britse humor The World's End,
of men deze ooit al eens gegeven hebben ?? R.I.P.D.


RE: Rex of Rio - zorro123 - 09-12-2014

wat men van plan is ?, al geruime tijd komen er bij Rio films bij : die nog in premiere moeten gaan op Prime (ze zijn blijkbaar de rol aan het omdraaien)


RE: Rex of Rio - Dreekes - 09-12-2014

(09-12-2014, 02:42)zorro123 schreef: wat men van plan is ?, al geruime tijd komen er bij Rio films bij : die nog in premiere moeten gaan op Prime (ze zijn blijkbaar de rol aan het omdraaien)

Ik vraag mij af wanneer ze nu definitief gaan overstappen op REX of RIO ?
Wij gingen allemaal een brief krijgen "in de loop van 2014". Intussen zijn we bijna aan het einde van dit jaar. We kunnen intussen nog rustig blijven verder genieten van ons pluspakket en Prime abo.


RE: Rex of Rio - master-magic - 10-12-2014

(09-12-2014, 23:33)Dreekes schreef:
(09-12-2014, 02:42)zorro123 schreef: wat men van plan is ?, al geruime tijd komen er bij Rio films bij : die nog in premiere moeten gaan op Prime (ze zijn blijkbaar de rol aan het omdraaien)

Ik vraag mij af wanneer ze nu definitief gaan overstappen op REX of RIO ?
Wij gingen allemaal een brief krijgen "in de loop van 2014". Intussen zijn we bijna aan het einde van dit jaar. We kunnen intussen nog rustig blijven verder genieten van ons pluspakket en Prime abo.

vrees dat de lopende onderhandelingen voor nieuwe zenders nog lopend zijn en ze daarom met wat ze nog hebben niks kunnen aanpassen want er zullen dan veel mensen zeggen,
die zender en die zender ben ik kwijt door naar rex of rio te gaan van het pluspakket.


RE: Rex of Rio - Dva - 10-12-2014

(10-12-2014, 01:53)master-magic schreef:
(09-12-2014, 23:33)Dreekes schreef:
(09-12-2014, 02:42)zorro123 schreef: wat men van plan is ?, al geruime tijd komen er bij Rio films bij : die nog in premiere moeten gaan op Prime (ze zijn blijkbaar de rol aan het omdraaien)

Ik vraag mij af wanneer ze nu definitief gaan overstappen op REX of RIO ?
Wij gingen allemaal een brief krijgen "in de loop van 2014". Intussen zijn we bijna aan het einde van dit jaar. We kunnen intussen nog rustig blijven verder genieten van ons pluspakket en Prime abo.

vrees dat de lopende onderhandelingen voor nieuwe zenders nog lopend zijn en ze daarom met wat ze nog hebben niks kunnen aanpassen want er zullen dan veel mensen zeggen,
die zender en die zender ben ik kwijt door naar rex of rio te gaan van het pluspakket.
voor mij is de info van vandaag duidelijk: ze gaan de primeklanten op droog zaad zetten zodat die uiteindelijk van armoe moeten kiezen tussen niks of 13 euro meer voor Rio + sport (ca 29 naar ca 42 euro). Dat ontslaat hen van enige verantwoordelijkheid. Primeklanten pesten noem ik dat.


RE: Rex of Rio - master-magic - 10-12-2014

(10-12-2014, 21:11)Dva schreef:
(10-12-2014, 01:53)master-magic schreef:
(09-12-2014, 23:33)Dreekes schreef:
(09-12-2014, 02:42)zorro123 schreef: wat men van plan is ?, al geruime tijd komen er bij Rio films bij : die nog in premiere moeten gaan op Prime (ze zijn blijkbaar de rol aan het omdraaien)

Ik vraag mij af wanneer ze nu definitief gaan overstappen op REX of RIO ?
Wij gingen allemaal een brief krijgen "in de loop van 2014". Intussen zijn we bijna aan het einde van dit jaar. We kunnen intussen nog rustig blijven verder genieten van ons pluspakket en Prime abo.

vrees dat de lopende onderhandelingen voor nieuwe zenders nog lopend zijn en ze daarom met wat ze nog hebben niks kunnen aanpassen want er zullen dan veel mensen zeggen,
die zender en die zender ben ik kwijt door naar rex of rio te gaan van het pluspakket.
voor mij is de info van vandaag duidelijk: ze gaan de primeklanten op droog zaad zetten zodat die uiteindelijk van armoe moeten kiezen tussen niks of 13 euro meer voor Rio + sport (ca 29 naar ca 42 euro). Dat ontslaat hen van enige verantwoordelijkheid. Primeklanten pesten noem ik dat.

hoe hebben ze de canal+ klanten niet behandeld vroeger hé als telenet digitaal ging.


RE: Rex of Rio - zorro123 - 11-12-2014

@Dva : en dat men verder gaat met Prime, deze staat al 14 dagen in Rio : Walking With Dinosaurs,
of 01/01/15 The Secret Life Of Walter Mitty, actie The Legend Of Hercules(2014),
voor die het nog niet weten, dinsdags horror Dark Feed, avontuur Prisoners Of The Sun,
romantiek Until She Came Along en Mannenharten


RE: Rex of Rio - zorro123 - 19-12-2014

de Prime liefhebber mag niet klagen van Gravity naar W. - Witse De Film zijn dieptepunt vanwege bijna geen kijkers in de bioscoop,
het Amerikaans filmdebuut van Matthias Schoenaerts Blood Ties, of horror Patrick, de nieuwe robocop RoboCop(2014), enz.