Tv-Digitaal.info
Rex of Rio - Afdrukversie

+- Tv-Digitaal.info (https://tv-digitaal.info)
+-- Forum: Digitale Aanbieders (https://tv-digitaal.info/forumdisplay.php?fid=1)
+--- Forum: Telenet (https://tv-digitaal.info/forumdisplay.php?fid=2)
+---- Forum: Zenderaanbod (https://tv-digitaal.info/forumdisplay.php?fid=41)
+---- Topic: Rex of Rio (/showthread.php?tid=359)



RE: Rex of Rio - master-magic - 06-11-2013

(05-11-2013, 22:58)zorro123 schreef: eens benieuwd, met wat voor soort zenders men volgend jaar afkomt (ter vervanging van tcm, tnt of tnt hd enz.) bij REX en RIO
en de rest die verdwijnen waar ze nog van zwijgen Wink


RE: Rex of Rio - Dimira - 06-11-2013

Ja,ik vind dat mensen die naar REX of RIO zijn overgestapt weer eens goed gepakt zijn deze keer.


RE: Rex of Rio - tontol36 - 06-11-2013

Haast en spoed is zelden(lees nooit) goed. ;-)


RE: Rex of Rio - Dimira - 06-11-2013

(06-11-2013, 12:02)tontol36 schreef: Haast en spoed is zelden(lees nooit) goed. ;-)

Ja dat is nu recht de nagel op de kop.Big Grin


RE: Rex of Rio - zorro123 - 06-11-2013

(05-11-2013, 20:42)chukky2 schreef:
(05-11-2013, 19:59)natte schreef:
(04-11-2013, 11:03)Dimira schreef: Toch versta ik iets niet Kris dat ik op een plus abbonenement geaboneerd was en daar 70€ voor betaalde dat men gewoon dat abonnement liquideerde inplaats van in RIO te steken REX is iets anders.Nu worden die zenders van het HD XL pakket of een deel ervan nog eens op zwart gezet.Mooi is dat.Ik zie al uit na 2014.Maar of ik er dan nog ga zijn weet ik niet.Misschien nog wel hier,maar niet meer bij telenet.

pak cd family hd kost maar 20 euro nog goedkoper dan rio
Natte:
Geen appelen met peren vergelijken hè maat, bij rio zitten de reclame vrije prime zenders in !!!!

plus al die radiozenders waar je eerst ook apart een abonnement nodig had, verdwijnt dan ook (het apart bijbetalen) in REX en RIO


RE: Rex of Rio - Dimira - 07-11-2013

Bedoel je music choiche.Dat zit gratis mee in dat abonnement net als prime.Ten minste als je dit bedoeld.


RE: Rex of Rio - zorro123 - 07-11-2013

(07-11-2013, 01:16)Dimira schreef: Bedoel je music choiche.Dat zit gratis mee in dat abonnement net als prime.Ten minste als je dit bedoeld.

de standaard wel : maar die 42 andere moest je 20 euro bijbetalen,
voor er sprake was van REX en RIO,
kan je nog altijd zien op 993 (de jaren 70, eentje die standaard is, waar bovenaan nog staat van wil je er meer (of iets dergelijks) druk op voor een abbonement),
en als je naar 958 (groove, funky, disco) gaat :
eentje van die 42 zie je dergelijke vermelding bovenaan niet meer


RE: Rex of Rio - Dimira - 08-11-2013

Die zitten nu wel allemaal in je abonnement.En dus ook prime.Daarom dat ik zei dat je het in feiteite gratis krijgt want ik weet nu niet music choise en prime hoeveel dit vroeger koste als je bv prime zonder voetbal nam.neem nu voor die 2 paketten rond de 50€.Er vallen nu zenders uit maar dat hadden zij ons eerst niet gezegd.Ik vind dit een smerige zet van telenet.Heb nu vandaag wel Rio terug buiten buiten geswiert.Ik blijf me hier niet blauw betalen.


RE: Rex of Rio - zorro123 - 08-11-2013

(08-11-2013, 20:23)natte schreef:
(07-11-2013, 01:48)zorro123 schreef:
(07-11-2013, 01:16)Dimira schreef: Bedoel je music choiche.Dat zit gratis mee in dat abonnement net als prime.Ten minste als je dit bedoeld.

de standaard wel : maar die 42 andere moest je 20 euro bijbetalen,
voor er sprake was van REX en RIO,
kan je nog altijd zien op 993 (de jaren 70, eentje die standaard is, waar bovenaan nog staat van wil je er meer (of iets dergelijks) druk op voor een abbonement),
en als je naar 958 (groove, funky, disco) gaat :
eentje van die 42 zie je dergelijke vermelding bovenaan niet meer
was maar 5 euro extra

(08-11-2013, 11:56)Dimira schreef: Die zitten nu wel allemaal in je abonnement.En dus ook prime.Daarom dat ik zei dat je het in feiteite gratis krijgt want ik weet nu niet music choise en prime hoeveel dit vroeger koste als je bv prime zonder voetbal nam.neem nu voor die 2 paketten rond de 50€.Er vallen nu zenders uit maar dat hadden zij ons eerst niet gezegd.Ik vind dit een smerige zet van telenet.Heb nu vandaag wel Rio terug buiten buiten geswiert.Ik blijf me hier niet blauw betalen.

ik ga ook naar rex heb alles en meer op sat

prime : afgerond 22 euro + radiozenders 20 euro + pluspakket 15 euro = 57 euro, en nu bijvoorbeeld RIO : 25 euro waar alles inzit + eurosport staat nog steeds
standaard,
en wie RIO heeft, moet zijn e-mail eens lezen, vandaag nog een gekregen, met de mededeling : Vanaf nu heb je toegang tot bijna 4.000 films en afleveringen van series, plus een pak themazenders.

Wie weet REX ook ???, dus eens gaan kijken of je een mail van telenet zelf, hebt gekregen Idea

en voor onze natte : in 2009 was het inderdaad : 5 euro


RE: Rex of Rio - zorro123 - 08-11-2013

nog zoiets volgend jaar verdwijnt prime, gaat op in REX en RIO,
met andere woorden 7 kanalen die vrij komen, wie weet komt dat pluspakket gewoon niet terug ?????