Tv-Digitaal.info
Rex of Rio - Afdrukversie

+- Tv-Digitaal.info (https://tv-digitaal.info)
+-- Forum: Digitale Aanbieders (https://tv-digitaal.info/forumdisplay.php?fid=1)
+--- Forum: Telenet (https://tv-digitaal.info/forumdisplay.php?fid=2)
+---- Forum: Zenderaanbod (https://tv-digitaal.info/forumdisplay.php?fid=41)
+---- Topic: Rex of Rio (/showthread.php?tid=359)



RE: Rex of Rio - master-magic - 08-11-2013

(08-11-2013, 23:05)zorro123 schreef: nog zoiets volgend jaar verdwijnt prime, gaat op in REX en RIO,
met andere woorden 7 kanalen die vrij komen, wie weet komt dat pluspakket gewoon niet terug ?????

die 7 kanalen komen niet vrij,prime blijft bestaan,al zit dat in de rio dan,
ze gaan die kanalen niet opdoeken,
zou stom zijn.


RE: Rex of Rio - zorro123 - 12-11-2013

RIO was eerst 2000 films en 2000 afleveringen van series, die een jaar lang bij REX (daar was het de helft) en RIO bleven, maar nu met een e-mail te krijgen, van bijna 4000 films en afleveringen van series,
zouden ze hun aanbod verdubbelt hebben, en in plaats van een jaar, nog maar een half jaar dat die daar blijven ???
of is er iets op komst, want als je zoiets krijgt,is er gewoonlijk wel iets op til ?


RE: Rex of Rio - Dimira - 12-11-2013

(08-11-2013, 23:05)zorro123 schreef: nog zoiets volgend jaar verdwijnt prime, gaat op in REX en RIO,
met andere woorden 7 kanalen die vrij komen, wie weet komt dat pluspakket gewoon niet terug ?????

Neendat zal niet terug komen.Wat zal er dan gebeuren denk je met al die genenen die nu al overgestapt zijn naar een Rex of Rio abonnement.Want zij zijn hun al dan niet plus abonnement dat zei al hadden al kwijt gespeeld.Hoe zouden die reageren denk je.


RE: Rex of Rio - master-magic - 12-11-2013

Prime verdwijnt NIET.......
heb het hier al gepost.


RE: Rex of Rio - tontol36 - 13-11-2013

Gisteren overgestapt naar rio, na een uurtje was alles in orde en geen enkele zender op zwart dimiWink


RE: Rex of Rio - chukky2 - 13-11-2013

(13-11-2013, 11:50)tontol36 schreef: Gisteren overgestapt naar rio, na een uurtje was alles in orde en geen enkele zender op zwart dimiWink

Dus jij krijgt gewoon foodchannel, pebble tv, extreemsport , jimjam,BBC HD, enz. . .


RE: Rex of Rio - tontol36 - 13-11-2013

(13-11-2013, 12:12)chukky2 schreef:
(13-11-2013, 11:50)tontol36 schreef: Gisteren overgestapt naar rio, na een uurtje was alles in orde en geen enkele zender op zwart dimiWink

Dus jij krijgt gewoon foodchannel, pebble tv, extreemsport , jimjam,BBC HD, enz. . .

De zenders die ik vroeger niet had, tenminste degene die ik opgezocht heb, weet ze trouwens allemaal niet staan Blush Dat zijn dan ook weer zenders die ik zowiezo niet bekijk,als ik straks thuiskom zal ik er eens een paar proberen op te zoeken,in ieder geval eurosport 1 en 2 heb ik nog.


RE: Rex of Rio - Dimira - 13-11-2013

@zorro en ook aan master vanwaar komt die informatie dat prime zou weg gaan?En master waarom ben je zo zeker dat dat paket blijft bestaan?Want ze verplichten je toch bijna enkel te kiezen tussen REX&RIO en daar zit het in.En daar zit het gratis.Waarom er voor betalen dat je er nu toch meer voor hebt.


RE: Rex of Rio - Dimira - 13-11-2013

nee,natte dat hoeft niet hé als tontol zegt van niet dan zal dat wel hé.Die zenders die op zwart gaan zijn enkel de HD XL zenders,en als hij nooit er voor een abonnement op het HD XL paket heeft genomen heeft hij ook nooit deze zenders kunnen zien.Met resultaat dat hij ook geen zwarte plekken zal zien.het is enkel voor mensen die wel dit abonnement hadden en zijn overgestapt.


RE: Rex of Rio - zorro123 - 14-11-2013

(13-11-2013, 14:02)Dimira schreef: @zorro en ook aan master vanwaar komt die informatie dat prime zou weg gaan?En master waarom ben je zo zeker dat dat paket blijft bestaan?Want ze verplichten je toch bijna enkel te kiezen tussen REX&RIO en daar zit het in.En daar zit het gratis.Waarom er voor betalen dat je er nu toch meer voor hebt.

je wordt toch tot niets verplicht,
van de klantenservice van telenet : In de loop van 2014 zal PRIME Film als apart pakket beëindigd worden omdat alles inbegrepen is in Rio,

wie weet verdwijnt de naam prime en wordt herdoopt in rio : kan toch ook, en is zoals natte al gezegd heeft, prime a la carte weg,
was trouwens een vraag op telenetentertaint, daar vroeg iemand :
wat het verschil was tussen rio en prime, waarop men vanuit telenet antwoordde dat men daar mee bezig was, de twee bijeen (kort samengevat), of blijft het zoals het is prime naam, enkel a la carte weg