Tv-Digitaal.info
Duitse zenders - Afdrukversie

+- Tv-Digitaal.info (https://tv-digitaal.info)
+-- Forum: Digitale Aanbieders (https://tv-digitaal.info/forumdisplay.php?fid=1)
+--- Forum: Telenet (https://tv-digitaal.info/forumdisplay.php?fid=2)
+---- Forum: Zenderaanbod (https://tv-digitaal.info/forumdisplay.php?fid=41)
+---- Topic: Duitse zenders (/showthread.php?tid=374)



Duitse zenders - Dimira - 08-10-2013

Er gaat een verhaal de ronde dat binnen afzienbare tijd de duitse zenders verdwijnen bij telenet.Hier onder veronderstel ik ARD en ZDF de reden is mij vooralsnog onbekend.


RE: Duitse zenders - Icymichel - 08-10-2013

(08-10-2013, 18:59)Dimira schreef: Er gaat een verhaal de ronde dat binnen afzienbare tijd de duitse zenders verdwijnen bij telenet.Hier onder veronderstel ik ARD en ZDF de reden is mij vooralsnog onbekend.

Bronvermelding aub. of is dit weer een losse flodder zoals men hier dikwijls kan lezen.


RE: Duitse zenders - Dimira - 08-10-2013

Er is geen vaste bron omdat telenet nog niets loslaat.Maar ik heb wel iets gelezen op het belgacom forum.Dus ik weet niet of het waar of niet waar is.


RE: Duitse zenders - Icymichel - 08-10-2013

(08-10-2013, 20:25)Dimira schreef: Er is geen vaste bron omdat telenet nog niets loslaat.Maar ik heb wel iets gelezen op het belgacom forum.Dus ik weet niet of het waar of niet waar is.

De bron op het Belgacom forum kan ook geen bronvermelding geven, dus denk ik dat het een hoax is.


RE: Duitse zenders - Dimira - 08-10-2013

(08-10-2013, 21:41)natte schreef: daarom pak satellite dimira en je hebt alle duitse zenders
Ja dan zal ik het wel moeten doen denk ik.Al zie ik nu niet zo veel naar die zenders enkel tijdens de feestdagen met men moeder.Het bericht verbaasde me echter en lijkt mij nog altijd onwaarschijnlijk.Want waarom houd telenet dit dan stil.En blijven die zenders dan nog wel bij overige operators.Ik heb hier nergens iets van gehoord.Dat is precies een bericht dat plots van een andere planeet komt.


RE: Duitse zenders - master-magic - 08-10-2013

(08-10-2013, 21:55)Dimira schreef:
(08-10-2013, 21:41)natte schreef: daarom pak satellite dimira en je hebt alle duitse zenders
Ja dan zal ik het wel moeten doen denk ik.Al zie ik nu niet zo veel naar die zenders enkel tijdens de feestdagen met men moeder.Het bericht verbaasde me echter en lijkt mij nog altijd onwaarschijnlijk.Want waarom houd telenet dit dan stil.En blijven die zenders dan nog wel bij overige operators.Ik heb hier nergens iets van gehoord.Dat is precies een bericht dat plots van een andere planeet komt.

ze zullen het niet melden voor ze weggaan,
zoals ze doen met al hun andere rio blunders,
en als ze die duitse wegdoen zullen ze nog meer kwade klanten krijgen.


RE: Duitse zenders - jr212 - 09-10-2013

Bij BC zijn ze al weg. Reden: ze vragen te veel, dus te duur voor het klein aantal kijkers.

Bron: mijn zuster welke gebeld zou hebben met BC


RE: Duitse zenders - Dimira - 09-10-2013

Er kan natuurlijk altijd iets van aan zijn.Bij belgacom zijn ze nu al weg al zal het toch maar gaan om die 2 hoofd zenders.Toch snap ik allensinds nog altijd die reden niet.Was daar over enkele maanden bij belgacom geen zever omdat door hun eigen schuld ze niet meer konden beschikken over deze zenders.Gingen ze het maar via Merkel proberen,maar dit heeft dan ook niet veel geholpen omdat belgacom dacht dat zij goedkoper deze zenders konden krijgen dan eender welke andere operator.

Jan dat is zever en dat weet jij even goed als ik.Er zijn genoeg mensen die naar de duitse zenders zien en dan zeker ARD/ZDF/WDR daarom als ik niet met een kruk moest lopen en beter uit de voeten moest kunnen zou ik al direct terug kiezen voor een schotel.Maar financiëel heb ik voorlopig de midelen niet.Dat is gewoon dikke zever van belgacom.Als zij nooit al hun geld in dat sport hadden gestoken hadden zij die duitsers nog gehad.


RE: Duitse zenders - tontol36 - 09-10-2013

Tiens, hebben wij duitse zenders in ons aanbod ? :-)))


RE: Duitse zenders - Dimira - 09-10-2013

(09-10-2013, 10:52)tontol36 schreef: Tiens, hebben wij duitse zenders in ons aanbod ? :-)))

Jij dan niet?Huh