Tv-Digitaal.info
Eleven 1-3 verdwijnen bij Tv Vlaanderen - Afdrukversie

+- Tv-Digitaal.info (https://tv-digitaal.info)
+-- Forum: Digitale Aanbieders (https://tv-digitaal.info/forumdisplay.php?fid=1)
+--- Forum: Tv Vlaanderen (https://tv-digitaal.info/forumdisplay.php?fid=4)
+---- Forum: Zenderaanbod (https://tv-digitaal.info/forumdisplay.php?fid=18)
+---- Topic: Eleven 1-3 verdwijnen bij Tv Vlaanderen (/showthread.php?tid=4006)

Pagina's: 1 2 3


Eleven 1-3 verdwijnen bij Tv Vlaanderen - master-magic - 22-12-2021

Wijziging aanbod sportzenders

Begin 2022 brengen we ook een nieuwe sportzender naar TV VLAANDEREN, Sport10. Hiermee brengen we Belgische Rally, Champions League Basketbal, zeilsport, Inside Line Formule 1 Specials en veel meer naar jouw huiskamer. Meer informatie volgt later.

We willen jou het Belgisch topvoetbal, de uitbreiding met Sport10 en de volledige catalogus met series en films tegen diezelfde scherpe prijs blijven aanbieden. Jammer genoeg blijven de kosten van de internationale sportzenders stijgen.

Daarom zullen vanaf 15 januari ELEVEN 1, ELEVEN 2 en ELEVEN 3 verdwijnen uit het zenderaanbod.

De 3 Pro League-zenders blijven in jouw standaard tv-abonnement.


RE: Eleven 1-3 verdwijnen bij Tv Vlaanderen - boulder - 22-12-2021

Dan gaan ze korting geven op het abonnment, zeker?

Big Grin

Just joking, eerst prijzen verhogen en dan nog eens zenders schrappen, dat is echt wel hun tactiek.


RE: Eleven 1-3 verdwijnen bij Tv Vlaanderen - master-magic - 23-12-2021

(22-12-2021, 22:56)boulder schreef: Dan gaan ze korting geven op het abonnment, zeker?

Big Grin

Just joking, eerst prijzen verhogen en dan nog eens zenders schrappen, dat is echt wel hun tactiek.

Je krijgt er 1 zender voor terug voor de 3 dat verdwijnen,
Had al voorgevoel dat Proximus en tv Vlaanderen samen werken, Proximus voegt een zender toe van tv Vlaanderen en tv Vlaanderen krijgt er de zender bij van Proximus.
En dit weer voor 2 jaar denk ik.


RE: Eleven 1-3 verdwijnen bij Tv Vlaanderen - boulder - 23-12-2021

(23-12-2021, 00:08)master-magic schreef:
(22-12-2021, 22:56)boulder schreef: Dan gaan ze korting geven op het abonnment, zeker?

Big Grin

Just joking, eerst prijzen verhogen en dan nog eens zenders schrappen, dat is echt wel hun tactiek.

Je krijgt er 1 zender voor terug voor de 3 dat verdwijnen,
Had al voorgevoel dat Proximus en tv Vlaanderen samen werken, Proximus voegt een zender toe van tv Vlaanderen en tv Vlaanderen krijgt er de zender bij van Proximus.
En dit weer voor 2 jaar denk ik.

Ik ben geen sportfan, maar ik vemoed dat wie graag de Eleven zenders ziet, weinig tevreden is met die Sport 10, want dat gaat toch allemaal over minder populaire sporten, terwijl Eleven over de meest populaire sport, voetbal, gaat?


RE: Eleven 1-3 verdwijnen bij Tv Vlaanderen - master-magic - 23-12-2021

(23-12-2021, 01:32)boulder schreef:
(23-12-2021, 00:08)master-magic schreef:
(22-12-2021, 22:56)boulder schreef: Dan gaan ze korting geven op het abonnment, zeker?

Big Grin

Just joking, eerst prijzen verhogen en dan nog eens zenders schrappen, dat is echt wel hun tactiek.

Je krijgt er 1 zender voor terug voor de 3 dat verdwijnen,
Had al voorgevoel dat Proximus en tv Vlaanderen samen werken, Proximus voegt een zender toe van tv Vlaanderen en tv Vlaanderen krijgt er de zender bij van Proximus.
En dit weer voor 2 jaar denk ik.

Ik ben geen sportfan, maar ik vemoed dat wie graag de Eleven zenders ziet, weinig tevreden is met die Sport 10, want dat gaat toch allemaal over minder populaire sporten, terwijl Eleven over de meest populaire sport, voetbal, gaat?

idd, we zullen het wel zien of niet zien in 2022, ze zijn alleszins niet goed bezig met de zenders dat alweer verdwijnen, klanten nemen net het aanbod bij hen voor al die zenders en dan verdwijnt de helft van het sport Eleven aanbod omdat ze 1 euro opslaan.


RE: Eleven 1-3 verdwijnen bij Tv Vlaanderen - chukky2 - 24-12-2021

(23-12-2021, 18:17)master-magic schreef:
(23-12-2021, 01:32)boulder schreef:
(23-12-2021, 00:08)master-magic schreef:
(22-12-2021, 22:56)boulder schreef: Dan gaan ze korting geven op het abonnment, zeker?

Big Grin

Just joking, eerst prijzen verhogen en dan nog eens zenders schrappen, dat is echt wel hun tactiek.

Je krijgt er 1 zender voor terug voor de 3 dat verdwijnen,
Had al voorgevoel dat Proximus en tv Vlaanderen samen werken, Proximus voegt een zender toe van tv Vlaanderen en tv Vlaanderen krijgt er de zender bij van Proximus.
En dit weer voor 2 jaar denk ik.

Ik ben geen sportfan, maar ik vemoed dat wie graag de Eleven zenders ziet, weinig tevreden is met die Sport 10, want dat gaat toch allemaal over minder populaire sporten, terwijl Eleven over de meest populaire sport, voetbal, gaat?

idd, we zullen het wel zien of niet zien in 2022, ze zijn alleszins niet goed bezig met de zenders dat alweer verdwijnen, klanten nemen net het aanbod bij hen voor al die zenders en dan verdwijnt de helft van het sport Eleven aanbod omdat ze 1 euro opslaan.

Leuk voor vele die sport 10 denk ik . Die is er bij Telenet niet , telenet kabel dus niet , ik pik hem dan op via sat :-)


RE: Eleven 1-3 verdwijnen bij Tv Vlaanderen - boulder - 24-12-2021

(24-12-2021, 00:58)chukky2 schreef: Leuk voor vele die sport 10 denk ik . Die is er bij Telenet niet , telenet kabel dus niet , ik pik hem dan op via sat :-)
Heeft die vroeger niet op de kabel gezeten, als deelkanaal?
Maar dat was toch geen succes.


RE: Eleven 1-3 verdwijnen bij Tv Vlaanderen - master-magic - 24-12-2021

(24-12-2021, 01:05)boulder schreef:
(24-12-2021, 00:58)chukky2 schreef: Leuk voor vele die sport 10 denk ik . Die is er bij Telenet niet , telenet kabel dus niet , ik pik hem dan op via sat :-)
Heeft die vroeger niet op de kabel gezeten, als deelkanaal?
Maar dat was toch geen succes.

heb de indruk als ik de programma overzicht zie dat dit weer een doorstart is van dat kanaal bij telenet, zijn allemaal samenvattingen van sport uitzendingen, niks live en veel herhaald.
of we daar iets mee zijn vraag ik me af.

https://tvepg.eu/nl/belgium/channel/sport10
hierboven de EPG van de zender.


RE: Eleven 1-3 verdwijnen bij Tv Vlaanderen - boulder - 24-12-2021

Ja, ik ben blij dat ik TV Vlaanderen al lang geleden opgezegd heb.
Heb onlangs de opzegging gevonden, was al van in 2009.
Geen spijt van gehad, de FTA kanalen op satelliet blijf ik gebruiken, natuurlijk.


RE: Eleven 1-3 verdwijnen bij Tv Vlaanderen - master-magic - 25-12-2021

(24-12-2021, 22:23)boulder schreef: Ja, ik ben blij dat ik TV Vlaanderen al lang geleden opgezegd heb.
Heb onlangs de opzegging gevonden, was al van in 2009.
Geen spijt van gehad, de FTA kanalen op satelliet blijf ik gebruiken, natuurlijk.

en de vraag is of het in HD of SD weer zal zijn de nieuwe zender, goedkope zenders, daarmee is tv Vlaanderen wel goed mee gevuld.
een basic light wordt alsmaar de betere keuze met het zenderaanbod bij hen.