Tv-Digitaal.info
Helft Smart TV's gebruikt internet niet - Afdrukversie

+- Tv-Digitaal.info (https://tv-digitaal.info)
+-- Forum: Toogpraat (https://tv-digitaal.info/forumdisplay.php?fid=8)
+--- Forum: Toogpraat (https://tv-digitaal.info/forumdisplay.php?fid=9)
+--- Topic: Helft Smart TV's gebruikt internet niet (/showthread.php?tid=437)

Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13


RE: Helft Smart TV's gebruikt internet niet - zorro123 - 13-01-2014

(12-01-2014, 21:03)Dimira schreef: Vind van niet.Dacht ook dat hij snel was maar blijkbaar niet precies een diezel die van mij.

dan moet ge er zeker niet mee op internet, want als je een vraag stelt, wie weet wanneer krijg je antwoord,
trouwens bij een samsung smart tv, en je wilt daar de sport modus gebruiken, heb je internet nodig, anders werkt het niet, geldt tevens ook voor de tv gids en ga zo maar door


RE: Helft Smart TV's gebruikt internet niet - zorro123 - 13-01-2014

trouwens schermen, zonder internet zijn er nog, alleen maken ze die blijkbaar niet meer, en wat de solden leert = dat zelfs de smart tv's zonder 3d de deur uit moesten, stonden in solden,
wie weet maakt men deze nog, nu nog blijkbaar met 3d en wat er ook volgen mag,
tv schermen zonder 3d zal in de ogen van de fabrikant, ook al een oud model zijn, alhoewel deze nog makkelijk meekunnen, maar de commerce moet blijven draaien, onlangs nog in koppen of was het ergens op vtm, lieten ze zien, een ijskast vroeger 12 jaar nu nog 8 jaar, maar het opmerkelijkste was de tv schermen, waar vroeger een beeldbuis tussen 12 a 18 jaar meeging, gaat de smart tv schermen nog 5 jaar meer : de commerce moet blijven draaien


RE: Helft Smart TV's gebruikt internet niet - Dimira - 13-01-2014

(13-01-2014, 11:42)zorro123 schreef: trouwens schermen, zonder internet zijn er nog, alleen maken ze die blijkbaar niet meer, en wat de solden leert = dat zelfs de smart tv's zonder 3d de deur uit moesten, stonden in solden,
wie weet maakt men deze nog, nu nog blijkbaar met 3d en wat er ook volgen mag,
tv schermen zonder 3d zal in de ogen van de fabrikant, ook al een oud model zijn, alhoewel deze nog makkelijk meekunnen, maar de commerce moet blijven draaien, onlangs nog in koppen of was het ergens op vtm, lieten ze zien, een ijskast vroeger 12 jaar nu nog 8 jaar, maar het opmerkelijkste was de tv schermen, waar vroeger een beeldbuis tussen 12 a 18 jaar meeging, gaat de smart tv schermen nog 5 jaar meer : de commerce moet blijven draaien

Nee dat bedoel ik ook niet met traag enkel bij het opstarten.Eerst komt dat er al dat allemaal op van SAMSUNG SMART TV en wanneer die tv eindelijk aanstaat ben je al 5 sec. verder.Mijn oude tv en m'n laptop zijn sneller.


RE: Helft Smart TV's gebruikt internet niet - murdock - 13-01-2014

5 sec toch niet traag?de mens van tegenwoordig hebben geen geduld meer.


RE: Helft Smart TV's gebruikt internet niet - Dimira - 13-01-2014

(13-01-2014, 16:43)Dimira schreef:
(13-01-2014, 11:42)zorro123 schreef: trouwens schermen, zonder internet zijn er nog, alleen maken ze die blijkbaar niet meer, en wat de solden leert = dat zelfs de smart tv's zonder 3d de deur uit moesten, stonden in solden,
wie weet maakt men deze nog, nu nog blijkbaar met 3d en wat er ook volgen mag,
tv schermen zonder 3d zal in de ogen van de fabrikant, ook al een oud model zijn, alhoewel deze nog makkelijk meekunnen, maar de commerce moet blijven draaien, onlangs nog in koppen of was het ergens op vtm, lieten ze zien, een ijskast vroeger 12 jaar nu nog 8 jaar, maar het opmerkelijkste was de tv schermen, waar vroeger een beeldbuis tussen 12 a 18 jaar meeging, gaat de smart tv schermen nog 5 jaar meer : de commerce moet blijven draaien
Nee dat bedoel ik ook niet met traag enkel bij het opstarten.Eerst komt dat er al dat allemaal op van SAMSUNG SMART TV en wanneer die tv eindelijk aanstaat ben je al 5 sec. verder.Mijn oude tv en m'n laptop zijn sneller.
Da's het zelfde als mijn geld dat moet blijfven rollen.Al heb ik dit wel niet,maar leven op krediet is ook een vorm van genieten dat men kan kopen wanneer men iets nodig heeft.


RE: Helft Smart TV's gebruikt internet niet - master-magic - 13-01-2014

(13-01-2014, 11:42)zorro123 schreef: tv schermen zonder 3d zal in de ogen van de fabrikant, ook al een oud model zijn, alhoewel deze nog makkelijk meekunnen, maar de commerce moet blijven draaien, onlangs nog in koppen of was het ergens op vtm, lieten ze zien, een ijskast vroeger 12 jaar nu nog 8 jaar, maar het opmerkelijkste was de tv schermen, waar vroeger een beeldbuis tussen 12 a 18 jaar meeging, gaat de smart tv schermen nog 5 jaar meer : de commerce moet blijven draaien

vorige week nog gemeld in een topic Wink
zo zie je dat ik er niet ver naast zit.


RE: Helft Smart TV's gebruikt internet niet - Dimira - 13-01-2014

(13-01-2014, 19:43)natte schreef:
(13-01-2014, 02:22)zorro123 schreef:
(12-01-2014, 21:03)Dimira schreef: Vind van niet.Dacht ook dat hij snel was maar blijkbaar niet precies een diezel die van mij.

dan moet ge er zeker niet mee op internet, want als je een vraag stelt, wie weet wanneer krijg je antwoord,
trouwens bij een samsung smart tv, en je wilt daar de sport modus gebruiken, heb je internet nodig, anders werkt het niet, geldt tevens ook voor de tv gids en ga zo maar door

zorro mijn sonu heeft geen internet en toch traag hoe kan dat dan?

heb goed nieuws voor dimira:
Samsung heeft geen plannen om in de toekomst televisie op de markt te brengen die werken met Android besturingssysteem. Het Koreaanse bedrijf houdt vast aan Smart TV.

Enkele andere fabrikanten – waaronder TP Vision – schuiven het huidige internettelevisieplatform bij nieuwe televisiemodellen wel voor Android aan de kant. Smart TV heeft als internetplatform een marktaandeel van rond de vijftig procent. Dat maakt het voor ontwikkelaars aantrekkelijk om voor het Smart TV-internetplatform apps te maken. In Nederland kan men via het Samsung Smart TV-platform onder meer van de tien belangrijkste tv-zenders van Nederland uitgesteld kijken-diensten gebruiken. Ook online videodiensten als Netflix zijn beschikbaar. De radioluisteraar kan via diverse apps naar tienduizenden radiozenders luisteren die wereldwijd uitzenden. Tevens zijn er veel nieuws- en informatiediensten via Smart Tv

Misschien een beetje logisch omdat zij als enige met hun eigen apps zitten en niet snel geneigd zijn de stap te wagen naar iets nieuw.


RE: Helft Smart TV's gebruikt internet niet - zorro123 - 13-01-2014

(13-01-2014, 20:54)master-magic schreef:
(13-01-2014, 11:42)zorro123 schreef: tv schermen zonder 3d zal in de ogen van de fabrikant, ook al een oud model zijn, alhoewel deze nog makkelijk meekunnen, maar de commerce moet blijven draaien, onlangs nog in koppen of was het ergens op vtm, lieten ze zien, een ijskast vroeger 12 jaar nu nog 8 jaar, maar het opmerkelijkste was de tv schermen, waar vroeger een beeldbuis tussen 12 a 18 jaar meeging, gaat de smart tv schermen nog 5 jaar meer : de commerce moet blijven draaien

vorige week nog gemeld in een topic Wink
zo zie je dat ik er niet ver naast zit.

opgelet het draait tegenwoordig net als een pc : eerst xp, daarna vista, daarna windows 7, nu windows 8.1, EN in april 2015 zelfs windows 9,

zo gaat de toekomst van de tv schermen ook worden, wil je bijvoorbeeld dit of dat zien, enkel vanaf schermen xx, en wat later weer enkel vanaf schermen xx en zo verder


RE: Helft Smart TV's gebruikt internet niet - murdock - 13-01-2014

(13-01-2014, 20:54)master-magic schreef:
(13-01-2014, 11:42)zorro123 schreef: tv schermen zonder 3d zal in de ogen van de fabrikant, ook al een oud model zijn, alhoewel deze nog makkelijk meekunnen, maar de commerce moet blijven draaien, onlangs nog in koppen of was het ergens op vtm, lieten ze zien, een ijskast vroeger 12 jaar nu nog 8 jaar, maar het opmerkelijkste was de tv schermen, waar vroeger een beeldbuis tussen 12 a 18 jaar meeging, gaat de smart tv schermen nog 5 jaar meer : de commerce moet blijven draaien

vorige week nog gemeld in een topic Wink
zo zie je dat ik er niet ver naast zit.

Denk dit toch overdreven is, mijne tv is nu 5 jaar en gaat nog prima. Denk het ook te zien is hoeveel deze speelt zeker? De onze staat niet te spelen van s,morgens tot s,avonds. Speelt een 6 tal uuren per dag.


RE: Helft Smart TV's gebruikt internet niet - zorro123 - 13-01-2014

(13-01-2014, 21:34)murdock schreef:
(13-01-2014, 20:54)master-magic schreef:
(13-01-2014, 11:42)zorro123 schreef: tv schermen zonder 3d zal in de ogen van de fabrikant, ook al een oud model zijn, alhoewel deze nog makkelijk meekunnen, maar de commerce moet blijven draaien, onlangs nog in koppen of was het ergens op vtm, lieten ze zien, een ijskast vroeger 12 jaar nu nog 8 jaar, maar het opmerkelijkste was de tv schermen, waar vroeger een beeldbuis tussen 12 a 18 jaar meeging, gaat de smart tv schermen nog 5 jaar meer : de commerce moet blijven draaien

vorige week nog gemeld in een topic Wink
zo zie je dat ik er niet ver naast zit.

Denk dit toch overdreven is, mijne tv is nu 5 jaar en gaat nog prima. Denk het ook te zien is hoeveel deze speelt zeker? De onze staat niet te spelen van s,morgens tot s,avonds. Speelt een 6 tal uuren per dag.

de fabrikanten (merk speelt geen rol) maken de nieuwe led tv's voor xx jaar, voorbij die tijd gaan die ledlampjes stuk, en moet je wel een nieuwe kopen,
wie nu een heeft die langer mee gaat heeft geluk