Tv-Digitaal.info
Helft Smart TV's gebruikt internet niet - Afdrukversie

+- Tv-Digitaal.info (https://tv-digitaal.info)
+-- Forum: Toogpraat (https://tv-digitaal.info/forumdisplay.php?fid=8)
+--- Forum: Toogpraat (https://tv-digitaal.info/forumdisplay.php?fid=9)
+--- Topic: Helft Smart TV's gebruikt internet niet (/showthread.php?tid=437)

Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13


RE: Helft Smart TV's gebruikt internet niet - murdock - 09-01-2014

Dat heeft er wel mee te maken,alsje tv maar bv 4 speelt dan zal deze toch langer mee gaan dan bij iemand waar ze iedere dag een ganse middag of avond speelt. Ik zal nooit nog philips kopen zo een brol merk teveel miserie met gehad
Iik heb eens een beeldbuis gehad na 1 week kapot en is naar de fabriek gemoeten in luxemburg 3 maanden was hij weg,een nieuwe konden we niet krijgen. Dus niet alle beeld buizen werden gemaakt ter plaatse.
Maar ik denk toch een tv van 3000 euro betere componenten zal hebben als de tv van 900 euro.


RE: Helft Smart TV's gebruikt internet niet - Dimira - 09-01-2014

(09-01-2014, 05:46)master-magic schreef:
(08-01-2014, 20:43)Dimira schreef:
(08-01-2014, 18:19)master-magic schreef: Die beeldbuis tvs van vroeger gingen veel langer mee dan de platte tvs van nu.
Waar je vroeger met een sbr TV bv 20 jaar kon doen heb je er nu tegenwoordig al 2 a 3 versleten.

Dan zal ik met m'n 5à10 wel goed zitten zekerBig Grin
master even uit nieuwschierigheid ik weet wel dat die oude vrakken lang meegingen al sprong er wel eens een lamp of zo iets maar dat was in die tijd normaal.Maar hoe weet jij dat die platte vijgen dan een veel kortere levens duur hebben?Want deze kunnen misschien ook 20 jaar mee.De techniek word ook beter en het materiaal ook.

de leds die ze er insteken hebben ook een bepaalde levensduur en word meestal ook meegedeeld in het boekje of op de site van. het toestel hoelang de TV in theorie meegaat.
heeft veel te zien met hoe lang je TV speelt per dag en andere dingen.
maar je mag rekenen op een 5 a 8 jaar in theorie,
in de praktijk kan dit langer zijn of korter.

Aléé dan ben ik dus een goede gokker,en zal ik mij toch eens tot het echte poker tornooi moeten toevoegen.Dank zei master.


RE: Helft Smart TV's gebruikt internet niet - zorro123 - 10-01-2014

iets wat op de meeste smart tv's staat : ximon

Ximon stopt eind januari

VOD platform Ximon gooit de handdoek in de ring. De markt voor VOD (video op verzoek) groeide niet zo snel als Ximon bij haar oprichting in 2009 verwachtte. Een financiële investeerder of strategische partner werd niet gevonden. Deze week bleek definitief dat er geen extra financiering voor Ximon komt. Ximon stopt 29 januari, zo meldt het bedrijf op zijn site. ‘Het Ximon team spijt het enorm dat een prachtig product als dat van Ximon het niet redt in de huidige video-on-demand markt in Nederland en België. Een grote tegenvaller voor onszelf en met name ook voor onze trouwe abonnees en consumenten (ruim 143.000 accounts) die met ons de liefde voor kwaliteitsfilms- en series delen en waarderen.’


RE: Helft Smart TV's gebruikt internet niet - master-magic - 10-01-2014

(10-01-2014, 17:41)zorro123 schreef: iets wat op de meeste smart tv's staat : ximon

Ximon stopt eind januari

VOD platform Ximon gooit de handdoek in de ring. De markt voor VOD (video op verzoek) groeide niet zo snel als Ximon bij haar oprichting in 2009 verwachtte. Een financiële investeerder of strategische partner werd niet gevonden. Deze week bleek definitief dat er geen extra financiering voor Ximon komt. Ximon stopt 29 januari, zo meldt het bedrijf op zijn site. ‘Het Ximon team spijt het enorm dat een prachtig product als dat van Ximon het niet redt in de huidige video-on-demand markt in Nederland en België. Een grote tegenvaller voor onszelf en met name ook voor onze trouwe abonnees en consumenten (ruim 143.000 accounts) die met ons de liefde voor kwaliteitsfilms- en series delen en waarderen.’
er zullen er nog wel volgen Wink


RE: Helft Smart TV's gebruikt internet niet - murdock - 11-01-2014

Hoeveel speeluren gaan de leds mee in een led tv?bij lcd is dat 100000 uren zeker dat de lampen meegaan?


RE: Helft Smart TV's gebruikt internet niet - Dimira - 11-01-2014

(10-01-2014, 20:05)master-magic schreef:
(10-01-2014, 17:41)zorro123 schreef: iets wat op de meeste smart tv's staat : ximon

Ximon stopt eind januari

VOD platform Ximon gooit de handdoek in de ring. De markt voor VOD (video op verzoek) groeide niet zo snel als Ximon bij haar oprichting in 2009 verwachtte. Een financiële investeerder of strategische partner werd niet gevonden. Deze week bleek definitief dat er geen extra financiering voor Ximon komt. Ximon stopt 29 januari, zo meldt het bedrijf op zijn site. ‘Het Ximon team spijt het enorm dat een prachtig product als dat van Ximon het niet redt in de huidige video-on-demand markt in Nederland en België. Een grote tegenvaller voor onszelf en met name ook voor onze trouwe abonnees en consumenten (ruim 143.000 accounts) die met ons de liefde voor kwaliteitsfilms- en series delen en waarderen.’
er zullen er nog wel volgen Wink

klopt ik denk dat er bij mij al een viertal opstonden,met films alleen.En dan heb je nog de video bibliotheken.


RE: Helft Smart TV's gebruikt internet niet - master-magic - 11-01-2014

Is die videoland beschikbaar in België officieel?????


RE: Helft Smart TV's gebruikt internet niet - zorro123 - 12-01-2014

wel als je een samsung smart tv opzet verschijnt eerst de benaming smart tv, en bij een programma de eerste keer : 1920/1080,
tot hier kan ik nog volgen maar voor wat /50i er bij staat ????


RE: Helft Smart TV's gebruikt internet niet - master-magic - 12-01-2014

(12-01-2014, 19:05)zorro123 schreef: wel als je een samsung smart tv opzet verschijnt eerst de benaming smart tv, en bij een programma de eerste keer : 1920/1080,
tot hier kan ik nog volgen maar voor wat /50i er bij staat ????

interlaced beeld van 50 beelden per seconde dacht ik


RE: Helft Smart TV's gebruikt internet niet - Dimira - 12-01-2014

Vind van niet.Dacht ook dat hij snel was maar blijkbaar niet precies een diezel die van mij.