Tv-Digitaal.info
ci+ kaart voor telenet - Afdrukversie

+- Tv-Digitaal.info (https://tv-digitaal.info)
+-- Forum: Digitale Aanbieders (https://tv-digitaal.info/forumdisplay.php?fid=1)
+--- Forum: Telenet (https://tv-digitaal.info/forumdisplay.php?fid=2)
+---- Forum: CI+ Module (https://tv-digitaal.info/forumdisplay.php?fid=92)
+---- Topic: ci+ kaart voor telenet (/showthread.php?tid=451)



ci+ kaart voor telenet - datissem - 03-12-2013

Heb vandaag een ci+ kaart gehaald om op mijn philips 32plf5008/h12 te plaatsen, alles gaat goed maar heel kort er verschijn een common interface bericht om mijn omgeving in te tikken(vlaanderen) met de afstandsbediening zou dat 22 moeten zijn, met op de 2 te drukken verschijnen er twee sterretjes en daarna steeds een foutcode die zegt u moet 22 indrukken, ik doe dat steeds maar ik zie geen tweetjes alleen codesterretjes.Wie helpt mij hiermee verder?


RE: ci+ kaart voor telenet - zorro123 - 03-12-2013

(03-12-2013, 18:26)datissem schreef: Heb vandaag een ci+ kaart gehaald om op mijn philips 32plf5008/h12 te plaatsen, alles gaat goed maar heel kort er verschijn een common interface bericht om mijn omgeving in te tikken(vlaanderen) met de afstandsbediening zou dat 22 moeten zijn, met op de 2 te drukken verschijnen er twee sterretjes en daarna steeds een foutcode die zegt u moet 22 indrukken, ik doe dat steeds maar ik zie geen tweetjes alleen codesterretjes.Wie helpt mij hiermee verder?

al deze stappen zijn juist behalve die sterretjes ?
over welke foutcode hebt u het ??


RE: ci+ kaart voor telenet - datissem - 04-12-2013

(03-12-2013, 20:43)zorro123 schreef:
(03-12-2013, 18:26)datissem schreef: Heb vandaag een ci+ kaart gehaald om op mijn philips 32plf5008/h12 te plaatsen, alles gaat goed maar heel kort er verschijn een common interface bericht om mijn omgeving in te tikken(vlaanderen) met de afstandsbediening zou dat 22 moeten zijn, met op de 2 te drukken verschijnen er twee sterretjes en daarna steeds een foutcode die zegt u moet 22 indrukken, ik doe dat steeds maar ik zie geen tweetjes alleen codesterretjes.Wie helpt mij hiermee verder?

al deze stappen zijn juist behalve die sterretjes ?
over welke foutcode hebt u het ??

Hier wordt telkens gezegd dat ik 22 moet invoeren voor Vlaanderen en 12 voor Brussel. Ik heb al vanalles geprobeerd om de tweetjes te zien maar er verschijnen steeds sterretjes, ik ga vandaag naar Weert(NL) waar ik hem gekocht heb en ga daar eens navragen indien dat niet helpt spreek ik de support van Philips eens aan. Met mijn Samsung TV was er hoegenaamd geen probleem, het zal waarschijnlijk ook niet lukken wanneer ik de kaart instel op dit toestel maar ja als je vastzit probeer je alles natuurlijk. Ook zal ik de link die je gegeven hebt helemaal nog eens overlopen. Het is alleen dat die domme afstandsbediening geen 22 die aanneembaar is kan produceren.
Bedankt voor de reactie.


RE: ci+ kaart voor telenet - datissem - 05-12-2013

Heb ten laatste de kaart van mijn andere tv (samsung) in de philips 32pfl5008/h12 gestoken en toen verscheen volgende foutcode: de koppeling tussen je CI+ module is mislukt. Foutcode 17) Daarna een mail naar Philips support gestuurd en nu afwachten maar.


RE: ci+ kaart voor telenet - zorro123 - 05-12-2013

(05-12-2013, 11:48)datissem schreef: Heb ten laatste de kaart van mijn andere tv (samsung) in de philips 32pfl5008/h12 gestoken en toen verscheen volgende foutcode: de koppeling tussen je CI+ module is mislukt. Foutcode 17) Daarna een mail naar Philips support gestuurd en nu afwachten maar.

en als je daar niet aan uit kunt, kan je er ook naar bellen : voor philips is dit 070/70.00.35 (wel oppassen 070 is een dik betalend nummer)


RE: ci+ kaart voor telenet - master-magic - 07-12-2013

Je moet uw ci module dieper insteken,heb dit probleem ook gelezen op een ander forum.


RE: ci+ kaart voor telenet - datissem - 07-12-2013

(07-12-2013, 01:47)master-magic schreef: Je moet uw ci module dieper insteken,heb dit probleem ook gelezen op een ander forum.

Neen, het probleem zat ergens anders, ik heb een harde reset moeten uitvoeren, daarna bij het zoeken van de zenders werden de digitale kanalen terug ingevoerd hetgeen voordien niet gebeurde. Wanneer ik dat zag dacht ik al ik ben op goede weg en ja hoor, de ci+ kaart werd aangenomen en de code 22 voor Vlaanderen eveneens, nu is alles in orde gekomen. Het was zelfs zover gekomen dat ik met het kaartje terug naar Telenet ben gegaan om te wisselen, maar daar werd mij gezegd dat er nog geen fouten werden vastgesteld, en ze hebben gelijk. Voor al de reacties met goede bedoelingen bedankt.


RE: ci+ kaart voor telenet - datissem - 14-12-2013

Deze zaak is opgelost bedankt voor de reacties.


RE: ci+ kaart voor telenet - master-magic - 02-01-2014

(01-01-2014, 20:03)natte schreef:
(14-12-2013, 10:24)datissem schreef: Deze zaak is opgelost bedankt voor de reacties.

werkt die ci+ kaart goed

als uw tv word ondersteund wel Wink


RE: ci+ kaart voor telenet - master-magic - 03-01-2014

(02-01-2014, 12:14)natte schreef: bij aldi komt zaterdag enen uit met ci+ ben eens benieuwd of deze goed werkt. ook satelite zou er mogelijk zijn. maar of telenet de ci+ daar in ondersteund. hoe weet je dat eigenlijk?

ik zou google eens raadplegen als je dat kent Wink