Tv-Digitaal.info
Telenet verhoogt tarieven - Afdrukversie

+- Tv-Digitaal.info (https://tv-digitaal.info)
+-- Forum: Toogpraat (https://tv-digitaal.info/forumdisplay.php?fid=8)
+--- Forum: Toogpraat (https://tv-digitaal.info/forumdisplay.php?fid=9)
+--- Topic: Telenet verhoogt tarieven (/showthread.php?tid=456)

Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9


RE: Telenet verhoogt tarieven - tarzan - 14-12-2013

(14-12-2013, 13:08)murdock schreef: Voor telenet hebben de meeste gekozen omdat ze toen goedkoper waren en kijk nu? Nu zijn ze nog duurder.
Ware het niet zij zo een hoge download snelheid hadden was ik ook weg.
Je kan toch EDPnet VDSL2 -16/10 nemen
10Mbps upload.
En niet zo duur.

Alles wordt duurder,waarom zou Telenet 'n uitzondering moeten zijn.
Mijn Fibernetxl150/6 is 'n pak goedkoper dan Fibernet100 nu 2 jaar geldeden,koste toen al 100euro.Alleen internet.
Nu betaal ik 93 euro netto(Kabel incl) voor triple play.Internet-HDtv incl HD pack + gratis bellen Europ.


RE: Telenet verhoogt tarieven - murdock - 14-12-2013

(14-12-2013, 10:41)tarzan schreef:
(14-12-2013, 10:37)adizal32 schreef: Komt eens met een zinnig antwoord telenet medewerker..
Wij klanten krijgen geen gratis aansluiting zoals jullie.
Of we worden niet betaald om hier op de fora alles te minimaliseren.

Ik werk helemaal niet voor Telenet.
En jou zouden ze zeker niet aanwerven.
Jij klaagt op ieder fore.
Wat heb je er mee verdiend. NIETS.
Vertrek toch gewoon bij Telenet,als het elders beter en goedkoper is,is dat zo moeilijk.
Ik ken geen enkele provider die mij hetzelfde levert wat ik nu heb aan een lagere prijs.Shy

Dat is waar tarzan,dat is ook de reden ik blijf. Mijn schoonouders zijn bij scarlet en de snelheid is maar 19mbps dat voel goed als je surft hoor.


RE: Telenet verhoogt tarieven - tarzan - 14-12-2013

(14-12-2013, 13:14)murdock schreef: Dat is waar tarzan,dat is ook de reden ik blijf. Mijn schoonouders zijn bij scarlet en de snelheid is maar 19mbps dat voel goed als je surft hoor.
Niet waar.
Of je nu surft aan 19Mbps of 120Mbps voel je GEEN verschil.
Enkel bij downloaden..


RE: Telenet verhoogt tarieven - adizal32 - 14-12-2013

(14-12-2013, 12:37)tarzan schreef:
(14-12-2013, 12:28)adizal32 schreef: Maar als je het fijne moest weten wat telenet mij allemaal beloofd heeft en nog beloofd en niet nakomt dan reageer je ook zo.
En wat mag dat beloofde dan wel allemaal zijn.(zoveelHuh.Wat ze niet nakomen.
Heb je daar bewijzen van.
Als ja A zegt moet je ook B durven zeggen.

Waar moet ik die bewijzen leveren ????
dossier is wat dik om te kopiëren en te posten


RE: Telenet verhoogt tarieven - tarzan - 14-12-2013

(14-12-2013, 13:57)adizal32 schreef: Waar moet ik die bewijzen leveren ????
dossier is wat dik om te kopiëren en te posten
Daar geloof ik nu eens niets van.
Geef 1 voorbeeld wat ze jou beloofd hebben,en niet gekregen hebt.
Hoe komt dat Charlotte webcare team dit dan niet oplost voor jou,op een ander fora.

Telenet en Belgacom doen elkaar geen pijn,ze verhogen steeds tezamen de prijzen.Alleen over Telenet wordt het meest gelult.
Je zou gek zijn,minder te vragen,als meer ook kan.That's business.En daar help jijzelf ook aan mee,door klant te blijven.


RE: Telenet verhoogt tarieven - Dimira - 14-12-2013

Dat is hier echt op een vee markt aan het lijken met levende kiekens.


RE: Telenet verhoogt tarieven - tarzan - 14-12-2013

Dat trekt mischien meer volkTongue.


RE: Telenet verhoogt tarieven - adizal32 - 14-12-2013

(14-12-2013, 15:30)tarzan schreef:
(14-12-2013, 13:57)adizal32 schreef: Waar moet ik die bewijzen leveren ????
dossier is wat dik om te kopiëren en te posten
Daar geloof ik nu eens niets van.
Geef 1 voorbeeld wat ze jou beloofd hebben,en niet gekregen hebt.
Hoe komt dat Charlotte webcare team dit dan niet oplost voor jou,op een ander fora.

Ze hebben hier geweest met de rond je tafel gesprekken.
Ze hebben hier belooft mijn probleem te bekijken, omdat ze zelf vonden dat het niet kon wat er gebeurd is.
Ik was de eerste op de eerste dag van de rond je tafelgesprekken in mijn gemeente.
En ik heb nog steeds niks van hen gehoord...
Charlotte ? Ik ben geen vriendje van Charlotte, maar die het mij persoonlijk beloofd heeft en die hier thuis is geweest is een superieur van Charlotte.
Ik heb er een opname van op video met geluid, ze zaten pal voor de verborgen camera en misschien zet ik het wel op you tube, kan iedereen meekijken hoe vals ze zijn bij telenet.

(14-12-2013, 15:40)Dimira schreef: Dat is hier echt op een vee markt aan het lijken met levende kiekens.
Waarom zijn er dan niet meer kiekens ?
Omdat er niet mag gekakeld worden .....


RE: Telenet verhoogt tarieven - tarzan - 14-12-2013

(14-12-2013, 16:07)adizal32 schreef: Ik heb er een opname van op video met geluid, ze zaten pal voor de verborgen camera en misschien zet ik het wel op you tube, kan iedereen meekijken hoe vals ze zijn bij telenet.
Zie maar dat je niet tegen de lamp loopt,je mag zomaar niet iemand stiekem filmen zonder hun toestemming(schending privacy) en zeker al niet op YouTube plaatsen.
Het eerste zonder te plaatsen is al strafbaar.Ook al is het op jou eigendom.
Iedereen kan hier jou berichten lezen,ook Telenet.


RE: Telenet verhoogt tarieven - murdock - 14-12-2013

(14-12-2013, 13:21)tarzan schreef:
(14-12-2013, 13:14)murdock schreef: Dat is waar tarzan,dat is ook de reden ik blijf. Mijn schoonouders zijn bij scarlet en de snelheid is maar 19mbps dat voel goed als je surft hoor.
Niet waar.
Of je nu surft aan 19Mbps of 120Mbps voel je GEEN verschil.
Enkel bij downloaden..

voel zeer duidelijk het verschil, de pagina, s gaan veel sneller open bij mij dan bij schoonouders, en ook voel je het als je met 2of 3 tegelijk op internet vertoeft.

Maar hoe komt het dan dat scarlet en snow een veel goedkoper pakket kan leveren? Bij scarlet betaal je 4 euro huur voor een recorder van belgacom. Bij belgacom zelf is dat ook al 8 uur , zo zie je maar hoeveel ze eraan verdienen,
denk wel dat scarlet erook wel zal aan verdienen aan die 4 euro huur.
ik ga zeker niet veranderen,ben tevreden met telenet. Moest er een adere speler komen op de kabel zou ik het durven proberen maar denk niet dit snel zal gebeuren.ik blijf lekker bij whoppa..