tophd pakket twee televisies graag mening - Afdrukversie +- Tv-Digitaal.info (https://tv-digitaal.info) +-- Forum: Digitale Aanbieders (https://tv-digitaal.info/forumdisplay.php?fid=1) +--- Forum: Andere Satelliet Providers. (https://tv-digitaal.info/forumdisplay.php?fid=37) +---- Forum: Canal Digitaal Nederland (https://tv-digitaal.info/forumdisplay.php?fid=40) +---- Topic: tophd pakket twee televisies graag mening (/showthread.php?tid=502) |
tophd pakket twee televisies graag mening - natte - 01-01-2014 Beste vrienden, ik heb family hd pakket met film1 en hbo legaal in belgie. maar ik zou graag willen uitbreiden naar tweede tv. nu lees ik op de website: tophdpakket voor twee tv is dat dan 60 euro voor de twee kaarten of 120 euro . ik geef alvast volgende info bij. kunnen jullie mij aub helpen: Dank u wel . TopHD: enorm aanbod aan zenders voor digitale tv & HDTV 90 euro kortingTopHD - méér films, méér sport én een gratis tweede tv-aansluiting! Met dit digitale televisie-abonnement geniet je van het beste wat er op tv-gebied te krijgen is. Naast het Motors-pakket, drie kanalen van Sport1 en toegang tot Sport1 Go, ontvang je ook vier kanalen van Film1, toegang tot Film1 Go en drie kanalen van HBO. En natuurlijk de meeste zenders in HDTV-kwaliteit. Tijdelijke actie: nu de eerste 9 maanden € 10,- korting. Dat is maar liefst € 90,- korting! Voor je eerste tv-aansluiting ontvang je standaard een HDTV-recorder, om live-tv te pauzeren of op te nemen. Daarnaast ontvang je gratis de HD-apparatuur voor een tweede tv-aansluiting. Handig als je bijvoorbeeld ook in je slaapkamer wilt kijken. Ruim 85 digitale tv-zenders 25 HD-zenders, waaronder Film1-, Sport1- en HBO-zenders in HD Meer dan 170 vrij te ontvangen zenders, waarvan 23 in HD Complete HDTV-schotelset incl. satellietschotel, HDTV-recorder en HD-apparatuur voor je 2e tv-aansluiting t.w.v. € 498,- in bruikleen TV-aansluiting gratis geïnstalleerd door onze monteur RE: tophd pakket twee televisies graag mening - chukky2 - 01-01-2014 (01-01-2014, 20:06)natte schreef: Beste vrienden, Natte, koop je anders dit apparaat : www.asat.nl/smartwi-v2 99,00 € - Op voorraad De orginele smartcard wordt in de SmartWi hub geplaatst en de client kaarten zitten in de otvangers welke binnen een straal van maximaal 15 tot 20 meter staan ... Je kan ook via het netwerk intern charen , maar daar is wat kennis mee gemoeid. Ik weet dat je als je het met een tweede kaart van canaldigitaal doet dat je dan weer Abbo moet betalen . RE: tophd pakket twee televisies graag mening - natte - 01-01-2014 (01-01-2014, 20:32)chukky2 schreef:(01-01-2014, 20:06)natte schreef: Beste vrienden, ik denk ook abo op tweede kaart. alleen aparatuur gratis lees ik die smartwi werkt dat goed chukky en hoeveel kan je er op aansluiten? ik hem eenm7 aparaat en lees juistt op alstat dat deze daar niet op werken Opgelet: Client kaarten ouder dan v.12 (dus v.3 - v.6 - v.8) werken niet in deze nieuwe SmartWi v12, ook de M7801 werkt helaas niet met deze smartwi RE: tophd pakket twee televisies graag mening - master-magic - 02-01-2014 en beperkt tot 4 zenders max tergelijk, dus 2 op de ene box en 2 op de andere op dezelfde moment, ga je er over of zap je te snel gaat uw kaart enkele seconden op zwart.... smartwi word niet meer aangeraden met de nieuwe CD of TVV kaart. veel problemen mee. RE: tophd pakket twee televisies graag mening - natte - 02-01-2014 (02-01-2014, 07:27)master-magic schreef: en beperkt tot 4 zenders max tergelijk, zal dus extra cds kaart moeten koepen. wordt wel duur dan RE: tophd pakket twee televisies graag mening - master-magic - 03-01-2014 (02-01-2014, 12:32)natte schreef:(02-01-2014, 07:27)master-magic schreef: en beperkt tot 4 zenders max tergelijk, moet geen probleem zijn met al uw dingen die je hebt en koopt RE: tophd pakket twee televisies graag mening - natte - 03-01-2014 (03-01-2014, 07:04)master-magic schreef:(02-01-2014, 12:32)natte schreef:(02-01-2014, 07:27)master-magic schreef: en beperkt tot 4 zenders max tergelijk, moet leren conten zijn met content ga uibreiden frans pakket bgtv RE: tophd pakket twee televisies graag mening - natte - 06-01-2014 nog altijd niets gehoord cds RE: tophd pakket twee televisies graag mening - natte - 19-01-2014 nog steeds niets vernomen alles betaald en dan stilte |